«Για πες μου τώρα. Για τους θείους σου!» είπε όλο ενθουσιασμόη Άννα.
«Αα! Ναι! Τον θείομου τον λένε Ryan και είναι γύρω στα 48. Είναι πολύ καλός άνθρωπος καιθα τον συμπαθήσεις πολύ! Την θεία μου την λένε Ιωάννα κανονικά, γιατί μετακόμισε στο Λονδίνο μετάτο γάμο με το θείο μου και τώρα την φωνάζουν Johanna. Αυτή είναι 43 με 44 χρονών και είναι φοβερή γυναίκα. Θα τουςσυμπαθήσεις και τους δύο πάρα πολύ!» απάντησε η Ξανθή με ένα τεράστιο χαμόγελοστα χείλη της.
Η Άννα γέλασε με τις αντιδράσεις της. Τα κορίτσια ήταν περίπουένα τέταρτο μέσα στο αεροπλάνο.
«Μα πώς το ξέχασα; Θα γνωρίσεις και τον ξάδελφο μου, τον Harry. Είναι πολύ καλό παιδίκαι είναι κούκλος!» αναφώνησε.
«Ο ξάδελφος σου; Σιγά καλέ!»
«Δεν σου κάνω πλάκα! Εγώ του είπα πως αν δεν ήμασταν ξαδέρφια,θα τα έφτιαχνα μαζί του.»
«Θα αστειεύεσαι!» είπε η Άννα και ξέσπασε σε γέλια.
«Το ξέρω ότι ακούγεται αστείο, όμως πραγματικά του το είπα.»
«Ουφ…» πήρε μια ανάσα από τα γέλια. «Είσαι φοβερή!» πρόσθεσεκαι της χαμογέλασε. Τα κορίτσια συνέχισαν τη συζήτηση μέχρι το Λονδίνο.
Όταν οι τροχοί του αεροπλάνου ακούμπησαν το έδαφος, ένα ρίγοςδιαπέρασε το σώμα της Άννας. Ένα τελείως καινούριο μέρος για αυτή κι όμως ένιωθεπολύ οικεία. Δεν ήξερε γιατί, όμως της άρεσε. Κατέβηκαν και οι δύο κάτω και κοίταξαντριγύρω το μέρος.
«Μμ…αρκετά εντυπωσιακό Πάμε μέσα. Θα μας περιμένουν οι θείοι μου.»
«Εμένα θα με περιμένει ο αδερφός μου.»
Τα δύο κορίτσια μπήκανμέσα στο τεράστιο κτίριο. Η ίδια εικόνα όπως και την προηγούμενη φορά. Η Άνναξεκίνησε να ψάχνει τον αδερφό της. Και ναι! Κατάφερε να τον εντοπίσει από μακριά.Τον είδε να της κάνει νόημα. Έτρεξε κατευθείαν προς αυτόν.
«Mark!!»
«Άννα μου!» είπε ο αδερφός της και την αγκάλιασε σφιχτά.
«Μου έλειψες τόσο πολύ!»
«Εμένα να δεις βρε μικρή μου!» χαμογέλασε ο Mark.
«Που είναι η Patricia;»απορήθηκε.
«Δεν σου το είπε η μαμά; Χωρίσαμε..» κατσούφιασε ο αδερφός της.
«Μα γιατί;» ρώτησε η Άννα.
Το κεφάλι της άρχισε να γεμίζει ερωτηματικά. Μα πότε έγιναν όλα αυτά και εγώ δεν πήρα χαμπάρι; Ήταν τόσο ωραίοι μαζί, γιατί χώρισαν; Δεν μπορούσε να καταλάβει,γιατί να γινόταν κάτι τέτοιο.
«Με απάτησε..» είπε ο Mark και ένα δάκρυ κύλησε από το κατακόκκινομάγουλό του.
«Μην αγχώνεσαι αδελφούλη μου. Θα βρεις κι εσύ κάποια που σου αξίζει πραγματικά.» του είπε και τον αγκάλιασε σφιχτά. «Ήρθε και η Ξανθή.»
«Ναι, το ξέρω.»
«Α να ’τη , εκεί είναι!» είπε η Άννα. Ο Mark σήκωσεχαλαρά το κεφάλι του και κοίταξε προς την κατεύθυνση της Ξένιας.
Χμ… Κάποιοι θαέλεγαν πως ίσως να είναι έρωτας με την πρώτη ματιά. Θα το περιμένατε; Δεν το νομίζω. Είχε μείνει μαγεμένος. Τόσο έτσι ώστε να φανεί στα μάτια του.
«Γκούχου, γκούχου.» έβηξε δυνατά η Άννα.
«Ε; Ε μεγάλωσε και ομόρφυνε πολύ από την τελευταία φορά που την είδα.»
«Ερωτεύτηκες αδερφούλη;» τον κοίταξε πονηρά και μετά την Ξανθή η οποία τους κοιτούσε.
YOU ARE READING
Ακολουθώντας Το Όνειρο ( A Zayn Malik Fanfiction)
FanfictionΗ Άννα, μια κοπέλα που έχει μείνει από μικρή ορφανή από πατέρα όμως έζησε ευτυχισμένα με την μητέρα της, αποφοιτεί απο το πανεπιστήμιο μαζί με την καλύτερή της φίλη. Τα δυο κορίτσια μετακομίζουν στο Λονδίνο όπου ξεκινούν την δουλειά των ονείρων τους...