The Flash

25 1 1
                                    

2014
Grant Gustin, Danielle Panabaker, Candice Patton, Tom Cavanagh, Carlos Valdes, Jesse L. Martin
(3 série)

Neshlédnuté (2.série)

Děj: (může obsahovat spoilery)
Děj seriálu se točí kolem postavy policejního forenzního analytika Barryho Allena, který je při explozi urychlovače částic zasažen bleskem a probudí se z kómatu s nadpřirozenou schopností rychlého pohybu a regenerace. S pomocí vědce Harrisona Wellse a jeho kolegů začne jako maskovaný superhrdina Flash pomáhat chránit město Central City nejen před běžnými zločinci, ale také před jedinci, kteří začali po výbuchu urychlovače rovněž zjišťovat, že disponují nejrůznějšími nadlidskými schopnostmi. Allen také dlouhodobě pátrá po skutečném vrahovi své matky, tzv. Reverse-Flashovi, a chce očistit svého otce, který za tento čin sedí ve vězení. Události konce první řady otevřely průchody do paralelního vesmíru, ze kterého přichází další a zase další meta lidi.

Názor:
Hned, co jsem se dostala ze zmatku, co znamená ta scéna na začátku, která je vysvětlená až později, naprosto jsem se do toho seriálu zamilovala. Většinou mi chvíli trvá, než se mi seriál zalíbí, ale tenhle to dokázal neskutečně rychle. A nevím, co je na tom lepší, jestli celkový děj a jeho postavy nebo nádherný Grant Gustin v hlavní roli. Tenhle seriál vám dá příjemný pocit, že všichni smyšlení superhrdinové Marvelu a DC Comics nejsou tak strašně super a nepřemožitelní. Věšina smyšlených superhrdinů má předvídatelný příběh a jde asi takto – zrodí se hrdina, zachraňuje lidi, najde si frajerku, která je jeho největší slabina, potom přijde záporák, který hrdinu skoro zabije, ale ten hrdina se stejně zvedne a najednou má tolik síly, aby ho přemohl. Jo, přesně proto mám ráda jen pár superhrdinů a v poslední době obdivuju hrdiny bez schopností nebo ty, kteří je získai důsledkem něčeho jiného, než se jenom narodili. The Flash ukazuje hodně na lidskou stránku postavy, která opravdu blbě nese neúspěch v záchraně lidí. A to mi na tom přijde skvělé, protože ve většině filmů, seriálů a komiksech, hrdina vždycky zachrání všechny až na jedinou osobu, většinou tu zmiňovanou dívku. Neříkám, že je to vždycky tak... Tenhle seriál mi hodně připomíná Spidermana, protože ne vždycky je ten nejlepší a rozhoduje se správně. Přesně proto se mi ten seriál líbí. Postava Flash není nutně tou nejdokonalejší postavou ani hrdinou, prostě jenom je takový jaký je a snaží se být lepší.


SeriályWhere stories live. Discover now