Never leave me

19 3 2
                                    

Jimin prikėlė skambantis telefonas. Jis greitai pašoko, tikėdamasis, kad čia Yoongi. Tačiau tai nebuvo jis. Jimin pakėlė skambutį.
-Sveiki, čia skambina iš ligoninės.-Jimin nutirpo kojos. Jis turėjo atsisėsti.- Tai buvo vienintelis numeris kurį radome Min Yoongi piniginėje. Prašome kuo greičiau atvykti į ligoninę.
Iš jo rankų iškrito telefonas. Jis negalėjo tuo patikėti. Jam pradėjo riedėti ašaros iš akių. Tai negali būti tiesa.
Jis greitai puolė rengtis ir užrakinęs namų duris puolė bėgti mašinos link. Užvedęs ją, paspaudė greičio pėdalą ir nuskubėjo ligoninės link.
Atvykęs jis susirado Sugos palatą ir gydytoją prie jos. Jis pribėgo prie gydytojo.
-Ar jūs Park Jimin ?-Paklausė gydytojas.
-Taip. Kas nutiko Yoongi ?-Jis greitai paklausė.
-Jis bandė nusižudyti. Radome jį padauginusį vaistų.-Jimin suskaudo širdį. Jis vos valdėsi nerėkti iš skausmo kurį jautė krūtinėje.-Tačiau dabar jo gyvybei nebegresia pavojus. Jis turės praleisti kelias dienas ligoninėje. Dabar galite nueiti pas jį, bet paskui turėsite užsukti pas mane į kabinetą, pasirašyti už jį.
Jimin linktelėjo gydytojui ir lėtai pravėręs duris įėjo į palatą. Suga gulėjo lovoje visas perbalęs. Jis atrodė toks liesas, kad tai tik dar labiau graužė Jimin.
Jis atsisėdo ant kėdės, šalia lovos, ir paėmė Sugos ranką. Pakėlė ją ir pridėjęs prie lūpų pabučiavo. Tada pravirko.
-Atleisk man.-Sukūkčiojo.-Atleisk, kad tada supykau ant tavęs. Tai aš kaltas. Jei būčiau tau leidęs paaiškinti viską, tu dabar negulėtum šitoj lovoj.
Pauzė.
-Tu nežinai, kaip man buvo sunku visą šį laiką be tavęs. Aš ieškojau tavęs. Bet nepakankamai gerai, kad būčiau sustabdęs.Atleisk man.
Dar viena pauzė.
-Aš labai džiaugiuosi, kad jie tave rado. Suga, aš tave taip myliu, nenoriu tavęs niekada prarasti.
Lova sujudėjo. Jimin pakėlė galvą ir išvydo atsimerkusį Sugą. Suga išspaudė blausią šypseną.
-Aš irgi tave myliu.-Tarė jis.
Jimin vis dar negalėjo nustoti verkti. Jis apkabino Sugą ir pabučiavo jį.
-Atleisk, kad bandžiau nusižudyti.-Tyliai tarė Suga.
-Ne. Tai tu man atleisk, aš turėjau duoti galimybę viską papasakoti. Aš tiesiog buvau toks kvailys. Galvojau tu mane apgaudinėji. Tai aš kaltas, kad tu pagalvojai apie tai. Atleisk, kad viskas taip įvyko-
-Prašau, prižadėk daugiau niekada manęs nepalikti.-Nutraukė Suga.
-Prižadu.-Tarė Jimin ir pabučiavo Sugą.

Nuotrupos.Where stories live. Discover now