JB/GOT7

1.1K 41 1
                                    

Piękny jesienny poranek się zaczyna.
Liście opadają, pogoda jest zachmurzona a za nią prześwituje promieniste słońce. Czyli pracę czas zacząć.

Jestem fotografem...jestem znana z idealnie uchwyconych krajobrazów lecz dziś mam inne zadanie. Dostanę modeli którzy będą mi pozować. Sesja odbędzie się w parku.

***

Jestem na miejscu... widać że zaczeli rozkładać namiot. No cóż, gwiazdy nie mogą robić sobie makijażu na dworzu, prawda? No cóż...ja też muszę się rozłożyć. Najpierw muszę znaleźć miejsce w którym będą zdjęcia.

Po pięciu dłuuugich minutach znalazłam altankę otoczoną ozłoconymi drzewami i z widokiem na fontannę. Wszystkie rzeczy miałam przy sobie, czyli aparat. Lamp nie potrzebuję przy takiej pięknej pogodzie. Teraz tylko zerknąć co tam u tych modeli.

***

Byłam pod namiotem, miałam wchodzić lecz czyiś głos mi zabronił.

- Jesteś upoważniona?- był to męski i melodyjny głos.

- Jestem fotografem- stwierdziłam odwracając się w stronę głosu. Stał tam wysoki chłopak z niedowagą, ubrany w jesienne ubrania jak na sesje . Co propo jego twarzy, lekkie rysy twarzy, czarne włosy i super ładny.

- W takim razie witam, jestem Jaebeom. Właśnie cie szukałem. Reszta na ciebie czeka.- powiedział.

Sesja trwała dwie godziny. Większość zdjęć wyszła dobrze. Sesja przeszła cicho i spokojnie. Może dlatego że jestem bardzo znana?

Gdy już miałam iść czyjś dotyk mnie zatrzymał.

- Zadzwoń potem nieznajoma- Usłyszałam głos Jaebeoma





Opublikowałam pierwszy rozdział idealnie o 00:00

One shoty// BTS, GOT7, Nct Dream, Nct 127Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz