V/ BTS

498 34 1
                                    

- Jak ja mam to powtórzyć?!- krzyknełam.

- Nie potrafisz poprostu spróbować zamiast krzyczeć i się kłócić ze mną?- zapytał ironicznie mój trener.

- Ten krok jest łatwy lecz musisz wiedzieć jak się go robi po kolei- dodał wzdychając.

Na te słowa od razu zabrałam się do kroku do którego się wywalałam w pierwszej sekundzie. Lecz walczyłam. I tak do 19 w wytwórni. No super, prawda?

- Ja się poddaję, ten krok musisz nauczyć się na jutro bo dalszego układu się nie nauczysz.- powiedział trener i wyszedł z sali.

No i zajebiście.

Pół godziny potem chyba se skręciłam kostkę albo poprostu jestem przewrażliwiona.

Oparłam się o lustro w sali i zjechałam plecami w dół dopuki nie usiadłam. Schowałam głowę w kolanach lecz nie płakałam poprostu odpoczywałam.

- Wszysto w porządku?- usłyszałam gruby lecz melodyjny głos.

- Tak- odparłam

- Tylko odpoczywam- dodałam

- Czemu tutaj jesteś? Jest prawie północ- znów spytał.

- A ty czemu tu jesteś?- prychnełam

- Mam jeszcze próby lecz niedługo wychodzę, a ty?

- Ćwiczę

- Nigdy cię tu nie widziałem, traine?

- Tak, został tylko miesiąc do wydania piosenki, bardzo się tym stresuję.

- To czemu nie jesteś w domu i nie wypoczywasz?

- Trenuję- odparłam bardziej chamsko

- Potrzebujesz pomocy?- zapytał zatroskanym głosem

- Tak- powiedziałam i nagle zaczeły lecieć mi łzy z oczu. Nie wiem do końca czemu. Spojrzałam w górę, pierwsze co zobaczyłam to spora dłoń potem jakiegoś ładnego chłopaka z kwadratowym uśmiechem

- Ej, ale nie płaczemy- powiedział, a jego uśmiech się zmył.

- Przepraszam to z emocji.

- Dobrze, jestem Taehyung.- powiedział gdy skorzystałam z jego pomocy. Przy okazji mnie przytulił

One shoty// BTS, GOT7, Nct Dream, Nct 127Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz