Jaemin/ NCT Dream

913 56 8
                                    

Kolejny dzień szkoły, kolejny dzień z debilami i kolejny dzień jak na codzień. Czyli: Wstanie, śniadanie, toaleta, szkoła, dom, praca domowa i spać. Super rutyna? prawda?

No cóż trzy pierwsze czynności skończone więc teraz wariatkowo.

Wyszłam z mieszkania, bo musiałam i mój brat odsypiał jeszcze wczorajszą ostrą nockę. Więc nie chciałam się narażać jemu kacowi.

Punkt wariatkowo zaczyna się. Wszędzie jakieś wyrośnięte dzieci lub jakieś no-lify z telefonami. Pięć minut musiałam czekać na dzwonek.

Niemiłosiernie długo to szło. Chyba muszę dorzucić sobie jeszcze jeden punkt do rutyny czyli psychiatryk...

Weszłam do klasy a tu jakaś banda plastików i nie dojebanych mózgowo dziewczyn, zebrały się wokół czegoś i podziwiają. Pewnie to książka od matmy.

Zbliżać się nie chciałam więc poprostu usiadłam tam gdzie siedzę. Dzwonek zadzwonił (wiem taki magic! ale weszłam przed dzwonkiem) A tu nagle z pośród tłumu dziewczyn wyłania się jakich nowy chłopak, Oho! Książka od matmy. Usiadł obok mnie...no i jeszcze co? Może się jeszcze odezwie?

- Hej? Jestem Jaemin a ty?- powiedział tzw. Jaemin. No świetnie
- Odwal się...- warknęłam.
- Oho! I nareszcie jakaś ładna i porządna i bez sztucznej dupy...podobasz mi się- odparł

One shoty// BTS, GOT7, Nct Dream, Nct 127Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz