Bölüm 1-1

1.2K 196 570
                                    

Sezon 1: İmparatorluk - Geçmiş
Bölüm 1: İsyancılar

Herşey o gün başladı...

Orada...

O ormanda...

Nereden başlasam bilemiyorum..

İsyancılar olarak bilinen Asilere katılmamdan mı?

Ya da klanımı tekrardan eski günlerine kavuşturmamdan mı?

Yoksa ilk defa sırtımdan vurulmamdan mı?

En iyisi en başından başlayayım.

5 Yıl önce...

Koş! Koş! Hadi daha hızlı!

Evet bebeğim bunu yapabilirsin!

Yapamazsan da ölürsün yani ne diyeyim!

Arkamda en az 5 tane pelagon varken durma gibi bir şansım da yok!

Pelagon demişken bahsedeyim. İri yarı ve her biri 3 - 5 metre boylarında 4 ayaklı kafası çekice benzeyen İmparatorluğun evcilleştirdiği (!) yaratıklar. En az Mistik Dao Aleminde olan bu yaratıklar insana kök söktürecek cinste güçlü olabiliyorlar.

Bu ormana ne bok aramaya girdiysem artık! Buradan bir sağ çıkayım var ya bir daha buranın yakınına yaklaşırsam ne olayım bak!

Son anda bana fazla yaklaşan bir pelagona zar zor oluşturduğum enerji küresini fırlatıp gerilemesini sağladım.

Biraz daha hızlanıp tam arayı açtım derken bir şeyin bacağıma dolanmasıyla yeri boyladım.

Harika!

Bacağımdaki sarmaşıktan tam kurtuldum derken bir pelagon üzerime atladı. Ama daha ne olduğunu anlayamadan pelagon 2 - 3 metre sağıma savruldu. Ona doğru baktığımda kafasına saplanmış sapı ejderha motifli bir hançer gördüm.

'Asiler' diye mırıldandım.

Hemen karşıma kül rengi saçlı, yeşil gözlü, en fazla 50-60 yaşlarında bir kız çıktı. 50-60 dediğime bakmayın. Ortalama yaş sınırı eenrjiyi bedenimizde beslediğimiz için binlerce yıla kadar uzuyor. Bunun olması için de enerji seviyelerimizi artırmamız gerekiyor. Tabi öldürülmezsek.

"Bu ne tesadüf! Keşke şimdi bir asi gelip benim o çok değerli götümü kurtarsa diye düşünüyordum!" dedim numaradan gülermiş gibi bir hal takınarak.

"Evet bence de tesadüf! Buralardan geçiyordum bir de ne göreyim! İmparatorluğun arama emri çıkarttığı koskoca 'gölge' arkasındaki 5 pelagonla ormana doğru koşuyor!" dedi o da beni taklit ederek.

"Ne işin var burada! Neden bana yardım ediyorsun! Lideriniz Hulker yine mi aranıza katılmam için bir uşağını yolladı."

Sağ elini yüzünü hizasına getirip tırnaklarını incelerken dudaklarını araladı.

"Dedim ya buralardan geçiyordum hazır seni görmüşken bir yardım edeyim dedim. İnsanlık ölmedi herhalde değil mi?" dedi sahte bir gülüşle.

"İnsanlık ölmemişmiş! İmparatorluk ortaya çıktığından beri insanların sokağa çıkacak hali bile kalmadı be!"

"Haklısın gölge. O zaman sende bize katıl ve bu İmparatorluk zırvalığı bitsin artık? Ha ne diyorsun?"

"Koskoca Fi Klanı'nın bitiremediği imparatorluğu asiler mi bitirecek? Güldürme beni."

ZheraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin