Sezon 1: İmparatorluk - Geçmiş
Bölüm 4: Kervan"Myna! Barut! 50 kişiyi yanınıza alın ve sağdan gidin. Ateş ve Afrodit! Sizde 35 kişi ile soldan. Geri kalanlar bizimle gelsin. Hızlı olun!"
Herkes harekete geçerken Mlenia'nın aniden koluma sarıldığını fark ettim. Yüzümde alaycı bir gülümsemeyle "Ne o, çok mu korktun yoksa?" dedim.
"Uğursuz bir enerji var etrafta. Oldukça rahatsız edici."
Sesi tedirgin bir şekilde çıkmıştı.
"Tanıdık geliyor ama çıkaramıyorum."
"Olacak tabii," diye yanıtladım, etrafıma göz gezdirirken. "Lejyonerlerin lideri burada."
"Anlaşılan bu kervandakiler oldukça önemli," diye ekledi Mlenia. "Lejyoner liderini kavuğundan çıkartacak kadar hem de."
Hızlı adımlarla ilerlemeye başladım, gölgelerin arasında süzülürken içimdeki adrenalin dalgası giderek yükseliyordu. Kervanın bulunduğu geniş açıklığa ulaştığımızda, yaklaşık on lejyoner ve her birinin arkasında dizilmiş yüzlerce asker olduğunu gördüm. Metal zırhların parıltısı ve kılıçların keskin ışıkları karanlığı deliyordu. "Eğlence başlıyor desene," diye mırıldanarak avucumun içine bir enerji küresi oluşturdum ve "Hey!" diye bağırarak en yakındaki asker grubuna doğru küreyi fırlattım. Enerji küresi hedefine ulaştığında, patlamanın etkisiyle askerler metrelerce savrulup yere çakıldı.
"Tüh ya! Bunlar da hemen ölüyor," diye hayıflandım, savaş meydanının ortasında ayakta durarak. "Bana daha iyi oyuncak lazım!"
"İsteğin oysa bak şuradakine nişan al." deyip eliyle gösterdi Mlenia.
Bir an bile tereddüt etmeden ardı ardına beş enerji küresi fırlattım. Küreler havayı yırtarak hedeflerine ulaştı ve her biri patladığında beş kişinin yere düşüş sesi duyuldu. "Mlenia, gözlerin mi körelmiş yoksa bana mı öyle geldi?" diye takıldım.
"Senin gücünü hafife almışım diyelim." diye yanıtladı Mlenia, yüzünde hafif bir tebessümle.
1 Gün önce...
Hulker iletişim taşını eline aldı ve bir kaç dakika içinde bir sürü güçlü enerjili insanlar yanımıza gelmeye başladı. Bana bakanların çoğu adımı bildiği halde beni hiç görmedikleri için kim olduğumu öğrenmeye çalışıp birbirlerine soruyorlardı.
Hulker boğazını temizleyip "Herkes tamamsa başlayalım" dedi.
Mlenia "Hepinizin bildiği gibi bugün Alhenaon Krallığından bizlere malzeme sevkiyatı yapılacaktı ama İmparatorluk Lejyonerleri tarafından baskına uğradılar."
Biraz öne çıkıp konuştum "Gelmeyecek olan varsa eğer çıkabilir. Kimseyi zorunlu tutmuyoruz. Gelenlere ise bir alem atlama garantisi veriyorum."
Herkesten fısıldama sesleri çıkmaya başladı. Doğruluğuna inanmaya çalışıyorlardı. Bir tanesi ise "Sen kimsin ki bir alem atlama sözü veriyorsun? Kendin daha Mistik Kral Alemindesin. Bu ne gülünç bir durum ha?" deyip gülmeye başladı. Ardından diğerlerinden de gülme sesi geldi.
Bir anda konuşan kişinin bedeninin yere düşmesiyle omzumda küçük bir kedi belirdi. Ellerindeki kanı yalayarak temizlerken konuştum. "Ortak her önüne geleni öldüremezsin. Sana bunu hala öğretemedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zhera
FantasíaBir Zhera hikayesi. Mistik Evrene hoş geldiniz. Serinin 1. kitabı Zhera karşınızda!! Bir Zhera Yapım Sunar. Başrol "Nano Parçalar" Senaryo ve Yönetmen "Zhera Yapım" Kendinden vazgeçmiş, tek bildiği sevdiklerini ve etrafındakileri korumak olan bir...