Čas na útek.....Myslíš?!

79 7 0
                                    

Posledný sa vyteperil Jason, s prestrašeným výrazom v tvári

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Posledný sa vyteperil Jason, s prestrašeným výrazom v tvári.

Naomi podišla k nemu.,,Si v pohode?"

Horlivo prikývol.,,Len..."

,,Len čo?"

,,Len tu nie sme sami."pozrel jej do očí. Naomi sa striasla. To vedela už dávno, len to nepovedala nahlas, aby nevyzerala ako bojko....lenže, keď to už vie aj Jason....tým sa všetko mení.

,,Musíme odísť."zašepkala. Jason prikývol a pozrel na ostatných, ktorí stáli v kruhu a podávali si fľašu.

,,Vráťme sa späť."

,,Nemôžeme."Jason pokrútil hlavou.,,Ten čo nám klopal na dvierka sa tam ešte stále promenáduje. Je šialený! Čistý blázon!"

,,Fakt? Nehovor! To by mi nenapadlo, keď sme v blázinci!"až keď mu to Naomi povedala, došlo mu ako hlúpo vyznelo to, čo jej povedal.

,,Kam pôjdeme?"spýtal sa roztraseným hlasom.

Naomi sa poobzerala. Cez sklenenú výplň steny mali recepciu pod nimi ako na dlani. ,,Tam. Sú tam dvere. Rozbijeme ich páčidlom a utečieme."šepkala Naomi.

Jason ju chytil za ruku. Prekvapene naňho pozrela.

,,Ďakujem, že si tu s nami. Keby som tu bol iba s tými tromi, tak by som už dávno zdochol."

Naomi prikývla a odobrala sa k ostatným. Jason za ňou smutne pozeral. Naozaj bol rád, že tu s nimi je. A keď sa odtiaľ dostanú, tak...tak čo? Pozve ju na rande? Že: Hej počúvaj boli sme spolu v blázinci, kde nás strašil totálny retard, ale nezdechli sme, bola prča. Tak, čo? Dáme rande?

,,Debil!"vynadal si a podišiel bližšie ku kamošom.

,,Dám ti to do tašky, mne sa nevojde."tárala Monica, kým strkala Naomi vodku do ruksaka.

Larry zívol.,,Kam vlastne ideme?"

Naomi a Jason sa na seba pozreli. Nakoniec im to predsa len bude musieť povedať ona.

,,Pôjdeme dole na recepciu. Niečo počmárame a potom, hneď tam je východ, tak pôjdeme domov."

Ostatní na ňu nechápavo civeli.

,,No čo?!"zrúkla na nich.,,Chcete ísť nazad tam, kde niekto či niečo trieskalo na dvere?! Alebo chcete čmárať  po šachtách?! Tam dole je to najlepšie. Je tam svetlo a čisté steny, tak?!"

Nikto nič nepovedal. Len pokrčili ramenami a poobzerali sa okolo. Naomi si povzdychla a prezrela si cestu pred nimi. Stoličky a skrine im bránili v ceste. A dvere napravo boli...ako inak zamknuté. Naomi si prečítala zaprášený nápis. KNIŽNICA. Naozaj pochybovala, že tam nejaké knihy sú. Najskôr niekto mŕtvy.

,,Musíme odpratať tie skrine. Chalani, ste traja, tak makáme!"

Jason sa nezdržiaval frflaním a hneď sa dal do odpratávania prekážok. Naopak Larry a Denis, stihli ešte aj vynadať drbnutému nábytku, ktorý zavadzia v ceste a ,,veľmi ochotne" šli Jasonovi pomôcť.

Monica zaštikútala a podišla k Naomi.,,To čo má byť, s Jasonom?"

Naomi na ňu nechápavo pozrela.,,O čom točíš?"

Monica sa zasmiala.,,Len sa netvár. Videla som vás tam vzadu. Riešili ste dačo, čučali si do okáľov, a potom ťa chytil za ruku. A teraz ťa počúva na slovo. Mi nehovor, že iba preto, lebo sa mu chce."

Naomi pokrčila plecami.,,Neviem čo je s Jasonom. Ja ho nechcem. Akože...je fajn to hej, ale chodiť by som s ním nemohla."

,,Kto hovorí o chodení?"Monica sa zaškerila a odišla poháňať chalanov. Naomi nad ňou znachutene pokrútila hlavou a taktiež odišla k chalanom, ale aby im pomohla.

OutlastWhere stories live. Discover now