Horí ohník, horí

60 4 1
                                    

Na začiatok chvíľka poézie...

Horí ohník, horí,
v psychiatrickej liečebni.
Ktože ho nakládol?
Tí, čo ešte nezhebli.
Tí, čo nezhebli, ešte nepomreli
a Tragerove nožnice v hrôze pretrpeli...

Dúfam, že ste si užili túto kultúrnu vložku, je to úplne od riti, ale keď som to už raz skonponovala, tak prečo to nezverejniť?😂...hmm okhhhej poďme k príbehu  😂😂😂


Pokračovali chodbou doľava. Vpravo boli pootvorené dvere. Taylor zazrel na Naomi, ktorá sa mračila a celý čas Taylorovi neprítomne stískala ruku. 

Prezrel si jej tvár. Bola celá zafúľaná, vlasy mala strapaté. Na tvári mala zaschnutú krv. Taylor si nebol istý, čia vlastne je. Rozhodne by nevyhrala Miss Universe. Taylorovi v tej chvíli ale pripadala najkrajšia na svete. Ešte nestretol dievča, ktoré by dokázalo to , čo ona. Sama sa pretĺkala blázincom s nejakým vražedný, tučkom za sebou. Utiekla chlapíkovi s tyčou, ktorý žil v zatopenom suteréne. Neodradila ju ani prekážka v podobe dvoch naháčov s nožmi a ani taká maličkosť ako cudzia stehenná kosť v nohe. Dotiahla to až k Doktorovi, kde sa mohla stretnúť s Taylorom a spolu ho porazili.

Náhle sa Taylor zohol a pobozkal Naomi na čelo. Utrápená vráska zmizla a Naomi sa zobudila z tranzu. Akoby ani nevnímala, že tu stoja už 10 minút. Pozrela na Taylora s otázkou v očiach. On sa iba usmial a pokrčil plecami. Potom otvoril dvere a vstúpil do miestnosti slabo ožiarenej mäkkou žiarou. 

Naomi už nemala energiu na mračenie sa, ale Taylorovo gesto v nej vzbudilo neuveriteľné množstvo otázok. Snažila sa nájsť na ne odpovede. Vedela však, že sama ich nikdy nenájde a nechcela sa na to pýtať Taylora tu a teraz. Najmä keď zbadala z čoho sa tu číri tá teplá žiara a neuveriteľný zápach. 

Taylor znechutene zvraštil tvár a rukávom si prekryl nos a ústa. Blázinec mu smrdel už dávno, ale tento smrad bol nový. Letmo sa pozrel na Naomi, ktorú napínalo na vracanie. 

V umývadle pred nimi horela ľudská ruka. Nepríjemne to syčalo a sladkastý smrad spáleného mäsa sa šíril všade.

Naomi chytila Taylora pevne za ruku a odtiahla ho von. Už to tam nemohla vydržať. Za svoj život ucítila už veľa zápachov ale na toto ju nepripravil nikto. Zhorené mäso smrdelo horšie ako zhnitá kopa mŕtvol, na ktorú nedávno spadla. 

Taylor zavrel dvere a predklonil sa. Rukami sa oprel o stehná a zhlboka dýchal. Chvíľu to vyzeralo, že sa povracia. Nakoniec si len odpľul a vystrel sa.

,,Prepáč." zachrčal smerom k Naomi. 

Len sa naňho slabo usmiala. Aj ona to znášala zle, ale Taylor na tom bol podstatne horšie.

Keď sa obaja upokojili, vybrali sa po chodbe ďalej. Dvere vľavo ich zaviedli do miestnosti so záchodmi a množstvom skriniek. V rohu pri skrinkách bol mŕtvy strážnik. Ležal celkom prekvapene, ale obrovská kaluž krvi pod ním vypovedala, že prirodzene nezomrel. Nad touto mŕtvolou sa už radšej nepozastavovali a pokračovali cez dvere von.

Ocitli sa na chodbe a Taylor zrazu zastal. Chvíľu sa nechápavo obzeral a potom pozrel na Naomi. 

,,Akosi sa tu oteplilo." povedal zamračene.

Naomi sa zhlboka nadýchla. ,,Hej. A cítim dym."

Pozreli sa na seba. ,,Niekde tu horí!" povedali naraz.

V panike sa začali obzerať. Dostali sa už dosť ďaleko. Vyhli sa už toľkým vrahom a toľkým spôsobom smrti, že im smrť uhorením alebo skôr udusením sa, pripadala ako zlý vtip.

OutlastWhere stories live. Discover now