1.Bölüm

2.5K 77 18
                                    

Şarkıyla okumanız tavsiye edilir. Şarkı: Ziynet Sali-Rüya
***
Yazar;
"Enes" dedi bir ses. Enes etrafına bakındı. "Arkandayım Enes" dedi. Başağı gördü, sarı saçlarını bukleleştirmiş ve beyaz elbisesini giymişti. Çok güzel görünüyordu.

"Seni hiç terk etmedim Enes" dedi. Elini Enes'in kalbine koydu. "Ben hep burandaydım" dedi. Başak'ın gözleri dolmuştu.
"Ama şimdi gidiyorum Enes, kendine iyi bak" dedi. Ve kendini uçurumdan attı..
----
Enes Batur;
Bir anda ayağa fırladım. Bu Başak'la ilgili gördüğüm bilmemkaçıncı kabus! Hayır, kabus değil. Başak'ın olduğu her şey güzeldir. Bugün Başak'la, yani eşimle -eski- evlilik yıldönümümüzdü. (Yazar: Bu arada 22 yaşındalar) 2 yıl önce beni terk etti. Her zaman olduğu gibi youtube'a Başak'la olan videomuzu yükleyip, bütün gece içecektim. Yatağımdan kalkıp içeri geçtim, mısır gevreğimi yedikten sonra öylece oturmaya başladım. Geçen hafta Başak ile olan fotoğrafımızı görünce telefonumu fırlattığım için elim kolun bağlıydı(Yazar: Gitti güzelim İphone7) Televizyonu açma mecburiyetinde kaldım...
----
Yazar;
"Başak, sevgilim" dedi. Başak ve Enes gözgöze gelmişti. "Beni terk etmeyeceğini biliyordum Başak" dedi Enes, ona doğru küçük küçük adımlar atarak.
"Ama kızımı elimden aldın sen, Başak" dedi. Daha sonra göz yaşlarını saldı.
"Şimdi hayatınızdan çıkıyorum, kızımı çok sev"
Kendini aşağıya attı. Başak ise eli kolu bağlı sadece ona bakıyordu...
----
Başak;
Alarmın sesiyle havaya uçtum. Yine Enes'i görmüştüm, tam yeni bir hayat kurmaya çalışırken. Bugün evlilik yıldönümümüz olduğu için birlikte olduğumuz bir video yükleyecekti. Su'yun olduğu beşiğe baktım. Uyanmamıştı, ta ki ben sesli bir şekilde hapşurana kadar. Beşikten çıkarıp kucağıma aldım. Su'ya mamasını yedirmeye çalışıyordum.
"Hadi annecim son kaşık" dedim sıkkınlıkla. Su ağzını açınca derin bir nefes vermiştim. Yatak odasına girip Su'yu giydirdim. Bugün Antalya'ya dönecektim. Uçağın kalkmasına 1 saat kalmıştı. Çağırdığım taksiye bindik ve havaalanına gittik...
----
Enes Batur;
Dışarıya baktığımda üst katımdaki ev ilanının kaldırıldığını gördüm, sonunda(!) Karşı komşum Mervan'a sormaya gittim:
"Şu üst kata kimin taşındığını biliyor musun?" dedim. "Bir kadın, kızıyla geliyormuş" dedi. Gelsin görücez artık :) Kafa sallayıp eve geri döndüm.
----
Başak;
Sonunda uçaktan inmiştim. Yoldan geçen bir taksiyi durdurup bindim. Adresi verdim ve Su ile ilgilenmeye başladım...
*
Siteye girdim ve katıma çıktım, DİYEMEM! Adamın teki bana çarptı.
"Çocuk var azıcık dikkat etse- Enes?" dedim şaşkınlıkla. Daha söyleyecek çok lafım vardı oysaki.
"Başak?" dedi. Öylece birbirimize bakıyorduk...

Bölüm Sonu...
-Yazana kadar canım çıktı.
-Düşüncelerinizi yorum yapmayı unutmayın
-Enes ❤ Başak

RÜYA(EnBa)-TAMAMLANDI- #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin