14.Bölüm

802 34 6
                                    

-2 Gün Sonra-
Başak'la ilgili bir kaç şey öğrendim. Beni ziyarete gelmiş, 04/11/2017, Evlilik tarihimiz. Hastaneden çıkınca youtube kanalıma baktım. Ailem büyümüştü ama bazıları abonelikten çıkmıştı. Bazıları benim için çok üzülmüştü, bununla ilgili bir video çektim ve yükledim. Mervan'la konuşmak için cafeye gittim.
"Selam kanka, geçmiş olsun!" dedi Mervan, sarıldık. Aklım hâlâ Başak ve diğerlerindeydi.
"Sağol kanka! Kanka, Başak'ı hiç gördün mü?"
"Hayır, sadece hastanede bir kere görmüştüm. Yanında küçük bir kızla..." dedi. Kafama bir şeyler 'dank' ediyordu.
"Su, kızım..."
"Su kim ya?" diye sordu Mervan konuyu anlamazca.
"Ben komadayken bir RÜYA gördüm...."
Mervan'a her şeyi anlattım. Başağı bulmama yardım edeceğini söyledi, Başak'ı bir an önce bulmak istiyorum.
***
Evimin önüne geldim, yani eski evim. Sahibi evi başkasına vermiş. Kapıyı çaldım, ama kimse açmadı. Bende evde olmadıklarını düşündüm ve geri döndüm...
Mervan, evin artık Başak'a iat olduğunu söyledi. Çok şaşırdım, yoksa, Başak benden vaz mı geçmişti??
***
Başak;
İstanbul'da oturuyorum, ancak Enes'in komaya girdiğini duyunca hemen Antalya'ya gittim. Kızım, Su. Enes ile benim kızım. 3,5 yaşında ve Enes'e çok benziyor. Enes komaya girince ev sahibi kiracı değiştirmeye karar vermiş, evini ben aldım. Enes'in hatıraları, asla bu evden onları ayırmayacağım. Kokusu hâlâ evin içinde. Su'yu parka götürdüm ve getirdim.
"Su! Kızım, hadi banyoya. Bende geliyorum" dedim. Su kafasını sallayıp banyoya gitti. Montumu çıkardım ve banyoya girdim. Su'ya banyo yaptırdım.
***
"Ben kıyafetlerini getiriyim. Sen otur bekle beni" dedim. Kıyafetleri götürürken bir ses duydum. Camdan geliyordu. Cama baktığımda, Enes?!

Bölüm Sonu...
-Sonraki bölüm final.
-Son bölümde kavuşacaklar ❤
-Kısa ama olsun. En azından bölüm.
-Düşüncelerinizi yorum yapmayı unutmayın.
-Enes ❤ Başak

RÜYA(EnBa)-TAMAMLANDI- #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin