Burcu'ydu! Enes'i uyandırmaya çalıştım ama uyanmıyordu. Burcu'nun bana yaklaştığını duyunca Enes'in özel bölgesini sıktım. Kulağıma fısıldadı;
"Başak, gecenin bu saatinde canın beni çekti galiba, hı?" dedi gülerek ve uykuyla. Gözlerini açsa görür zaten! Bende onun kulağına fısıldadım;
"Enes, saçmalama! Burcu evde" dedim. Bu sırada kapı sessizce açıldı. Bu, bu ise! AYÇA! Oha yani(!)
"Enfes, bir tek Burcu değil, Ayça da evde" dedim. Enes bir anda gözlerini pörtletti. Yatağın altından bir şey alıp yürüdü. Enes'in elindeki... Beyzbol sopası değil mi o yaa? Burcu'nun sırtına, Ayça'nın karnına vurdu. Bende çığlık attım.
"Aaaaaaaa!" diye bağırdım. Koşarak ışığı açtım. Bu sırada odaya Ceylin ve Su girdi.
"Neler oluyor Başak Hanım?"
"Burcu ve Ayça, evimize girmiş" dedim korkuyla. Ceylin'in aklına bir şey gelmiş gibi korkuyla yüzüme baktı.
"Ne oldu?" dedi Enes.
"Az önce, birisi Su'yu almaya çalıştı. Sıkı tuttuğum için alamadı ve çıktı, bende yanınıza gelip size haber verecektim" dedi. Enes yanıma gelip sarıldı.
"Başak, korkma artık. Bayıldılar, ve kimseye zarar veremediler. Bebeğimizi üzmeyelim" dedi Enes. Bu beni biraz canlandırmıştı.
"Enes, yatağın altında beyzbol sopası olduğunu ben neden bilmiyorum?" diye sordum. Su gülerek bize bakıyordu.
"Söyleme gereği duymadım" dedi ve güldü. Ama ben Enes'i umursamıyordum.
"Yerim ben bu kızı yaaa!" deyip Su'yu gıdıklamaya başladım.
***
Enes Batur;
Polis gelip Burcu'yu ve Ayça'yı götürdü. Bu gece bize uyku olmadığını anladıktan sonra oturmaya devam ettik.
***
"Başak! Bir oğlumuz olacak!"
"Evet, Enes. Çok heyecanlıyım!" dedi Başak sevinçle. İyi ki hep bu kadını sevmiştim be!
***
*6,5 Ay Sonra*
"Eneeeesssssss! Suyum gelddiiiiii!" diye bağırdı Başak. Başak'ı kucağıma alıp arabaya götürdüm. Bebek çantası zaten arabada duruyordu. Hemen arabayı en yakın hastaneye sürdüm.
***
"Enes Allah senin belanı versin! Bir daha senin ipinle kuyuya inen taş olsun! Sana başka çocuk mocuk yok!!! Aaaaaaaaaaaa! Enesssssss!"
***
"Enees, çok tatlı değil mi?"
"Evet, küçük prensimiz çok tatlı. Bana çok laf ettin ama değdi."
"Ayı ne oyacak?" diye sordu Su.
"Ateş" dedi Başak.
"Ateş ve Su mu oynuyoruz Başak? Onun adı Kenan"
"Kerem olsun o zaman!"
"Su, sen karar ver!"
"Keyem oysun!" dedi Su. Kızımı yanaklarından öptüm, Başak'ı da alnından öptüm ve Kerem'i Başak'a verdim. Canım ailem ❤
***
"Öhhö, öhhö, öhhö!"
"Enes Bey, sonunda uyandınız." dedi oradaki doktor.
"Neler oluyor? Başak? Kerem nerede?"
"Enes Bey, neden bahsediyorsunuz? Siz, 2 yıldır komadasınız."
"Ne? Nasıl?" dedim.
"Evet Enes Bey, 2 yıl önce. Bir kaza geçirmişsiniz ve komadaydınız" dedi ve devam etti;
"Komadayken RÜYA görme olasılığı çok yüksek."Bölüm Sonu...
-Finale son 2 bölüm.
-Size ipucu: İyi bir son sizi bekliyor ❤
-Düşüncelerinizi yorum yapmayı unutmayın.
-Enes ❤ Başak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA(EnBa)-TAMAMLANDI- #Wattys2018
FanfictionRüyamda Seni Gördüm, Her Şeyinle Sevdim Seni.. Enes BaturxBaşakxSu(Garip oldu) ### 2 yıl önce terkedilmiş bir Enes, Bir anda kızıyla hayatına girmiş olan Başak ### "Çocuk var azıcık dikkat etse- Enes?" "Başak?" ###