"Enes! Uyan yaaa!" diye bağırdı birisi. Yerimden zıpladım.
"Hıh? Ne oluyor?"
"Yine uyuyakalmışsın" dedi Başak. Sarıldım, kokusunu içime çektim.
"Başak, Burcu'yu kovalım" dedim. Başak'ı bacağıma oturttum.
"Vay be! Uyuyunca ne değişti?"
"Rüyamda, sana zarar veriyordu."
"Şimdi anladım, kovalım. Sana asılıyordu zat-" Başak'ın sözü yarıda kesilmişti. İçeri bilin bakalım YİNE kim girdi?MERONE!
"Ene- ooo, pardon yanlış zamanda girdi galiba." dedi. Başak hemen ayağa kalktı.
"Hiçbir şey yoktu Mervan!" diye bağırdı Başak.
"Mervan, gel hadi. Bozdun zaten işin büyüsünü. Ne diyorsan söyle" dedim sitem edercesine.
"Benim de ufak bir işim vardı zaten" dedi Başak.
"Başak, o şeyi yapmayacaksın değil mi? Sana zarar verebilir, beni de bekle"
"Enes, meyve yiyeceğim. Meyve mi bana zarar verecek?" deyip hülmeye başladı Başak. Mervan da yatağa oturdu.
"Buyur?" dedim.
"Şu Burcu var ya-" dedi. Sözünü bitirmesine izin vermeden ben bitirdim.
"Sana da mı asıldı? Sabah sabah gerzeklik yaptı ya" dedim.
"Yooo, bana ayarlasana dicektim" dedi Mervan şaşırarak.
"Şaka yapıyorsun dimi? Şaka de bana. O kız..!" diye bağırdım Mervan'a.
"Kanka napıyım, sevdim işte. Yapacak mısın? Yapmayacak mıs-" Mervan'ın sözü yarıda kesilmişti, nedeni ise..
"Aaaaa! Eneeess! Yardım etttt!" korkuyla Başak'ın yanına koştum. Umarım o mal bir şey yapmamıştır. Başak, yere bakıyordu.
"Ne oldu sevgilim?" dedim Başak'a.
"Örümcekkk"
"Korktun mu?"(Yazar: Korktun mu Reis)
" Korktum tabi Enes! Kocaman!" dedi Başak.
"Öööff, Başak." dedim. Gidip bir terlik aldım ve örümceği öldürdüm.
"Sağol sevgilim" dedi Başak. Yanağımdan öpüp yanımızdan uzaklaştı.
*
"Mervan, madem o kadar istiyorsun. Burcu'yu kovacağız. Sen işe al" dedim. Çok güzel bir fikirmiş gibi gülümsedi.
"Sağol kanka" dedi ve devam etti;
"Hadi ben kaçtım, yengeyle iyi günler" dedi ve mutluca evine gitti.
"Başaaak! Hadi gel" dedim. Arkamdan gelip elimi tuttu.
"Şimdi mi?" dedi.
"Evet" dedim. Oturma odasına geçtik.
"Burcuuu! Bir gelir misin?" diye bağırdım.
"Geliyorum Enes Beeyyy" dedi. İçeri geldiğinde, üzeri çok açıktı. Başak hemen gözlerimi kapattı.
"Burcu, kovuldun!" dedi Başak.
"Ama neden?" diye sordu. Başak'ın sözünü ben devam ettirdim;
"Çalışma performansından memnun değiliz! Şimdi evimizden çık!" dedim. Başak gözlerimi açtığında gitmişti. Kapı çaldı, Başak kapıya gitti.
"Başakkk! Yani, Başak Hanımm" dedi tanımadığım ses. Başak ve birisi yanıma geldi.
"Enes Bey, merhaba. Ben Ceylin, sizin büyük bir hayranınızım. Aynı zamanda Su'yun bakıcısıyım" dedi ve elini uzattı. Bende elini sıktım.
Başak;
Yeni gelen kız, Ceylin. Çok tatlı bir kızdı. Burcu'dan çok daha iyiydi.
"Ane, şu" dedi Su. Ben tam kalkacakken Ceylin kalktı ve Su'ya su getirdi.(Yazar: Çok saçma olmadı mı?)
"Merhaba küçük hanım, ben Ceylin"
"Ceyyin. Beyde Şu" dedi Su. Yerim ben bu kızı ya 😊😀.
***
Gece olduğunda Su'yu Ceylin'in odasına bıraktık ve odamıza geçtik.
"Başak, napıyon kız!" dedi Enes. Şebek ya, şimdi de ayol falan der.
"İyiyim Enes, uyumak için can atıyorum" dedim.
"Canını atarsan ölürsün sevgilim" dedi gülerek.
"Enes, ne oldu akşam aşkam sana?"
"Keyfim yerinde bebeyimm" dedi Enes gülümseyerek.
"Hadi yatalım" dedim. Yatağa yatıp derin bir uykuya geçtik..
***
Birinin eve girmesini duymuş gibiydim. Ceylin olduğunu düşündüm. Ama ses yanımdan geliyordu.
"Başak! Senden öcümü almayacağımı mı sandın?" dedi o ses. Baktığımda, o kişi...Bölüm Sonu..
-Bakalım kim gelmişşş?
-Düşüncelerinizi yorum yapmayı unutunutmayın.
-Enes ❤ Başak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA(EnBa)-TAMAMLANDI- #Wattys2018
FanficRüyamda Seni Gördüm, Her Şeyinle Sevdim Seni.. Enes BaturxBaşakxSu(Garip oldu) ### 2 yıl önce terkedilmiş bir Enes, Bir anda kızıyla hayatına girmiş olan Başak ### "Çocuk var azıcık dikkat etse- Enes?" "Başak?" ###