5.Bölüm

1K 51 16
                                    

"Başak?" dedim.
"Efendim aşkım?" dedi gülerek.
"Sen benim eve taşınsana" dedim. Şaşkınca yüzüme bakıyordu.
"Öküzün trene baktığı gibi bakmasana canım 😊" dedim.
"Tamam da Su seni yeni tanımaya başladı" dedi. Gülümsemem soldu. Ne fark ederdi? Yanımda olup bana alışması gerekmiyordu değil mi?
"Şaka yapıyorum glhwlmftkwlx (😂)" dedi(anırarak). Başağı öptüm ve siteye doğru gitmeye başladık...
***
Anahtarını çıkardım ve kapıyı açtım.
"Hoşgeldin Enes" dedi Ayça mutfaktan kapıya gelirken.
"Hoşbuld-" derkenn, Ayça çok kısa ve açık bir elbise giymiş karşımda duruyordu. Allah'tan Başak bir kaç eşyasını almaya gitti.
"Bu halin ne?!" dedim sinirle. Sesim apartmanda yankılanıyordu. Umarım Başak duymamıştır(!)
"Sana anlatacaklarım var" dedi. İçeri geçtiğimde bir de ne göreyim? Yemek hazırlamış! Mum falan koymuş 😒 (Yazar: Aklı sıra romantizm yapacak)
"5 dakikanın var, burayı toplayıp ne söyleyeceksen söyle!" dedim. Anlaşılan daha çook işim var(!) Ayça masayı hemen topladı kapının önüne geldi. Ellerimi tuttu. Tabii ki çektim.
"Lütfen dinler misin?" dedi sıkkınlıkla. "Ben seni dinliyorum zaten Ayça" dedim gözlerimi devirerek. Tekrar ellerimi tuttu, çekmedim.
"Enes, seni seviyorum. Rol yaptığımız zaman fark ettim, seni gördüğümde mutlu oluyorum. Başak'la olan fotoğraflarınızı görünce sinir oluyorum. Ben sana aşığım. Seni kanka olarak görmüyorum" dedi...
Başak;
Bir kaç eşya topladım ve anahtarı sahibine verdim. Enes'in sesleri geliyordu. İşlerimi hallettim. Yavaşça aşağıya indim. Ne olduğunu öğrenmem lazım. Çatlarım kız ben! (😁) Kapı açıktı. Kapının kenarına geçip dinlemeye başladım.
"Enes, seni seviyorum. Rol yaptığımız zaman fark ettim, seni gördüğümde mutlu oluyorum. Başak'la olan fotoğraflarınızı görünce sinir oluyorum. Ben sana aşığım. Seni kanka olarak görmüyorum" dedi. Tam biz olduk derken bu neden bizi bozuyor ki?! İçeri atladım.
"Sen onu seviyorsun ama o seni sevmiyor. Seni gördüğünde mutlu olmuyor. Beni gördüğünde mutlu oluyor. Sana aşık değil. Biz birlikteyiz Enes'le. Şimdi sana 'narş narş' tatlım" dedim. Enes ellerimi tuttu. 'Adamsın Başakkk' tarzı bakıyordu. Öpücük yolladım. Ayça(malı) gittikten sonra içim rahatlamıştı. Enes duşa girdi, ben ise eşyalarımı düzenlemek için Enes'in(ve benim) odasına girdim. Bizimle ilgili ne çok şey vardı. Eşyalarımı koymadan önce, 'Bilgisayarının şifresini değiştirmiş mi?' diye merak ettiğim için bilgisayarın başına geçtim, şifreyi girdim.
(Yazar: Evlendikleri tarih) Değiştirmemiş! Ana ekranında da ikimizin fotoğrafı var! Allah'ım çok mutluyum! Bilgisayarı kapattım ve eşyalarımı düzenledim. Bu sırada Enes'in telefonuna mesaj geldi.
Gelen; Ayça
Seni o pisliğe bırakacağımı sanma, Enes Batur
'Sen kim köpek?!' diye bağıran iç sesimi susturup Enes') bekledim. Tabii bu sırada Su'ya yemeğini yedirdim, altını değiştirdim. 'Niloya' izlettim. Adam ne uzun duşta kaldı yaa. En son dayanamayıp banyoya girdim. Kimse yoktu, kapıyı kapatıp arkamı döndüğümde, Enes. Bornozla karşımda duruyordu. Beni kapıyla arasına sıkıştırdı ve öpmeye başladı. Nefessiz kalınca ayrıldı ve kulağıma fısıldadı. "Demek beni bekleyemedin ha?" dedi. Dilim tutulmuştu. Hiçbir şey söyleyemedim. Tekrar öpmeye başladım...

Bölüm Sonu..
-Bugün sınavım var ve daha çalışmadım. Moralim bozuk dün 'BDS' olduk.
-Düşüncelerinizi yorum yapmayı unutmayın
-Enes ❤ Başak

RÜYA(EnBa)-TAMAMLANDI- #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin