6.Bölüm

1K 47 20
                                    

***
"Bab-bağ" dedi Su. İlk(!) anne demesi gerekiyordu.
"Baba dedi! Bana dedi!"
"Enes susar mısın?" dedim sinirle.
"Ağla Başak! AĞLA!" dedi. Sinirlendim, ağlicam şimdi! Sinirlerim bozuldu. Aferin Su!(DNFKing2: Milletçe alkışlıyoruz)
Su'yu alıp odaya çıktım ve kapıyı kilitledim.
"Su, şimdi beni iyi dinle.." dedim ve devam ettim. "... An-ne! An-ne! An-ne! Bak, çok basit."
"Hadi kızım! Sana inanıyorum!" dedim heyecanla...
Yaklaşık 15-20 dakika dil dökdükten(!) sonra başardım.
"An-neğ" dedi. Sevinçten havalara uçarken telefonumu düşürdüm. O an telefonu umursamadan Enes'in yanına gittim.
"Hayırdır canım?" dedi Enes. Şuan da sinirimi hiçbir şey bozamaz. Enes bile(!)
"Su, anne dedi" diye bağırdım.
"Olsun, ilk baba dedi" deyip kollarını bağdaştırdı Enes. Trip mi atıyor? Aman, ATSIN! Biz kızımla birbirimize yeteriz.
"Trip mi atıyorsun? İyi öyleyse, bende gidiyorum" dedim. Tam kapıdan çıkıyordum ki biri durdurdu. Tabii ki Enes.
"Diyorum ki, Bornozla olduğum sahneye geri mi dönsek?"
"Olmaz, benim 'Türkan Şoray' kanunlarım var. Evlenmeden olmaz!" dedim. Hem ayrıca Su kucağımda, lütfen yani(!)
"Başak biz hâlâ evliyiz. Boşanmadık, sen beni terk ettin" dedi Enes. Jeton 4 köşeli olduğu için geç anladım. "Aslında doğru" dedim.
***
Filmi açtım ve izlemeye başladık. Su'yu da aramıza almıştık. Kolumu Başak'ın omzuna attım. O da başını omzuma koydu. Gerçekten musmutlu bir aile olmuştuk...

Bölüm Sonu..
-user50257076 sağolsun 1 saate yazdım.
-Düşüncelerinizi yorum yapmayı unutmayın
-Enes ❤ Başak

RÜYA(EnBa)-TAMAMLANDI- #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin