Şarkıyı dediğim yerde açın..
Buray-Mecnun
&&&
(Şarkıyı Açın)
O sırada gelen herif sinirimi bozmuştu. En güzel anda gelinir mi mal!
"Hadi Başak"
"Tamam Baturay- yani aşkım" dedi ve gitti. Demek adamın ismi Baturay. Sizinle daha işimiz bitmedi Başak Hanım...
***
YouTube'i karıştırırken yorumlarıma bakıyordum.
Başak Karahan;
Seni seviyorum erkeğim ❤
Ve bende yanıt yazmışım,
NDNG-Enes Batur;
Bende seni, Dünyam.
Eski videolarımdan biriydi. Ama yine de gülümsetmişti. Hayatımdaki en güzel anlardan biriydi. Ve şuan da fark ettim ki, hâlâ aboneliğimde! O zaman bugün ikimizin videosunu değil, Ayça ile video çeksem, sorun olmaz bence. Ayçayı çağırdım ve hazırladım.
***
"Gülmesene kız!" dedim.
"Ama Enes çok komiksin dlemglsmg" dedi Başak.
"Yüzüm un oldu sade- öhğğğöö"
"Helal çocuğum, dikkat et Enes"
Gidip Su'yu kucağıma aldım.
"Senin yüzünden oldu, biliyorsun değil mi?" dedim. Su gülmeye başladı.
"Babaya gülünmez, taş olursun" dedim. Başak gülmeye, pardon anırmaya başladı. Gamzenden öpsem seni güzelim..
"Hadi uçurtma uçurmaya gidelim" dedi Başak. Kafamı salladım. Yüzümü temizledim ve çıktık..
"Eness!" dedi Başak. Uçurtmayı tuttum ve devam ettim. Bir de kolumda Su var! Ne kadar ağırsın sen ya!
"Ya Başak ben ilerleyemiyorum kii!"
"Napalım senin kızın o!" dedi. Uçurtmaya bakmaya çalışırken yere kapaklandım.
"Glelvpdöcsclg Enes ya bu 2 oldu!" dedi. ÇOK MU KOMİK?! Elimden tutup kaldırdı ve Su'yu kucağına aldı.
"Manyaksın sen yakışıklı" dedi ve burnumdan makas aldı. Bunları benim yapmam gerekmiyor mu? Dünya tersine döndü aq! Dünya tersine döndüyse.? Öhöm öhöm,kabul. Saçmaladım.
(S A Ç M A L A N D I N I Z) Başağı öptüm ve kokusunu içime çektim...
***
"Baksana be! Kankaaa!"
"Of Ayça, rüyamın en güzel yerinde böldün ya!"
"Video çekelim dedin, uyudun kaldın"
"Hadi o zaman" dem ve başladık...Başak;(Şarkıyı tekrar açın)
Eve çıktık. İçimde bir rahatsızlık var nedense, bir şey olacakmış gibi. Hadi hayırlısı.. Su'yu beşiğe yatırdım. Uyutsam iyi olacak. Uyku vakti geldi...
***
"Gülmesene kız!" dedi Enes. Sende böyle komik olma!
"Ama Enes çok komiksin dlemglsmg" dedim.
"Yüzüm un oldu sade- öhğğğöö"
"Helal çocuğum, dikkat et Enes"
Gelip Su'yu kucağımdan aldı.
"Senin yüzünden oldu, biliyorsun değil mi?" dedi. Su gülmeye başladı. Aferin kızıma! Böyle devam!
"Babaya gülünmez, taş olursun" dedi. Bende gülmeye başladım.
"Hadi uçurtma uçurmaya gidelim" dedim. Kafasını salladı. Yüzünü temizledi ve çıktık...
"Eness!" dedim. Uçurtma elimden kayıyordu. Uçurtmayı tuttu ve devam etti. Bir elinde uçurtma, diğer kolunda Su var. Böyle kas yapabilir bence 😂
"Ya Başak ben ilerleyemiyorum kii!"
"Napalım senin kızın o! Yaparken bana mı sordun?" dedim. Uçurtmaya bakmaya çalışırken yere kapaklandı. Bana da malzeme çıktı, anırmaya başladım.
"Glelvpdöcsclg Enes ya bu 2 oldu!" dedim. Elinden tutup kaldırdım ve Su'yu kucağıma aldım.
"Nasıl düştün ama? Paat diye. Asdadsdsassas" dedim. Biraz sonra gülmekten ben yere kapaklanacağım.
"Çok mu komik?" dedi. Komik tabii!
"Komik olmasa güler miydim?" dedim gülümseyerek.
"Soruma soruyla cevap verme" dedi.
"Tamam, komik değildi" dedim ve teslim olmuş gibi elimi yukarı kaldırdım. İki elimi kaldıramam, Su'yu da tutuyorum(!) Beni kendine çekti ve öptü, aşkım benim...
***(Kapatabilirsiniz)
"Günayyddınn!" diye bağırdı Baturay.
"Ne bağırıyon gerizekalı?!" dedim.
"Uyanmadığın için! Su'yu uyuturken uyuyakalmışsın" dedi.
"Su da kalktı şimdi!" dedim sinirle.
"Yok o uyumamıştı zaten"
"Babasına çekmiş" dedim mırıldanarak. Enes de pek sevmez uykuyu. Aslında sever, ama vakti olmaz.
"Efendim?" dedi. Duydu mu acaba?
"Yok bir şey demedim" dedim.
"Neyse, benim işim var, Vales'le buluşacağım. Enes'e dikkat et" dedi. (Yazar: Höst ulan)
"Ne de olsa, eski kocam" dedim.
"Eskide kalmış Başak! ESKİDE!"
"Bağırma bana! Git!" dedim. O da susup gitti.
Kafamı dinlemek için yattığım sırada kapı çaldı. Gidip açtım, Enes.
"İyi misiniz? Sesiniz aşağıya kadar geliyor" dedi Enes. Korkmuştu, benim için.
"İyiyiz, yani iyiyim. Baturay'ı bilmiyorum" dedim sıkıntıyla.
"Kavga mı ettiniz?" dedi aşağıdan gelen Ayça.
"Evet, ayrıca sanane" dedim.
"Allah Allah, sorduk sadece!" dedi. Sorma sen(!) Mal, vallaha mal!
"Ayça, karışma sevgilim" dedi. Rol falan mı yapıyorlar? Neden her şey üzerime geliyor? Hayatın bana karşı ne alıp veremediği var?! Ayça aşağıya indi.
"İçeri geçsene" dedim. Ayakkabılarını çıkardı ve girdi. Su ile ilgileniyordu. Baksanıza, Enes ve Su birbirine ne kadar çok benziyor? Aşklarım benim! Sanırım Enes'e bu konuyu anlatmam gerekiyor.
"Enes.."Bölüm Sonu...
-Çok güzel yerde bıraktım.
-Bu arada sözümü tuttum altın madalyamı isterim user50257076
-Düşüncelerinizi yorum yapmayı unutmayın
-Enes ❤ Başak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA(EnBa)-TAMAMLANDI- #Wattys2018
FanficRüyamda Seni Gördüm, Her Şeyinle Sevdim Seni.. Enes BaturxBaşakxSu(Garip oldu) ### 2 yıl önce terkedilmiş bir Enes, Bir anda kızıyla hayatına girmiş olan Başak ### "Çocuk var azıcık dikkat etse- Enes?" "Başak?" ###