Etkili Kişilerarası İletişim Engelleri

190 0 0
                                    


İlişkiler zor iş yükü gerektirir ve bir çiftin ilişkisi bir evlilikte geliştiğinde zorlaşırlar. Evliliğin gün geçtikçe üstün bir güne kavuşması için iki güçlü insanın çalışmaya başlamasını gerektirir. Bir evlilikte başarılı olmak için çiftin birlikte çalışmaya hazır olması ve birlikte yaşamaya devam etmesi için çaba sarf etmesi gerekiyor. Hayatınızda bir seçim yapmadan önce, kararlar üretmek ve başkasıyla ilgili düşünmek hiç de kolay değildir. Güven, Denge ve anlayış, uzun ve mutlu, kalıcı sağlıklı bir ilişki oluşturmak için gereken nesnelerdir.

Etkili kişiler arası iletişimde ilkeler ve yanlış kavramalar.

Kişilerarası ilişkilerde iletişim, iki veya daha fazla kişiden oluşur. "Başkalarıyla güçlü kişilerarası ilişkiler kurma ve inşa etme kabiliyeti, insanın gelişimi için gereklidir" (Paat, 2013). Bu iletişim bireylerin hayatlarını başkalarıyla paylaşmalarını sağlar. "Hiçbir iletişim yapısı kolay değil. Söz konusu değişkenlerin sayısından bu yana düz talepler bile özellikle karmaşıktır "(King, 2000).

Kişilerarası iletişim ilkeleri geri döndürülemez, kaçınılmaz, bağlamsal ve karmaşıktır. Sözlü iletişim ve sözsüz iletişim uygulamaları vardır. Bazen başkalarıyla konuşmakla bile konuştuğumuzun farkında değilizdir. Semboller, kelimeler, jestler vb. Ile komün yapmaya meylediyoruz. "Araştırmalar, davranışınızı kontrol edebilmeniz halinde diğer insanlarla iyi iletişim kurma yeteneğinizi göstermektedir" (Sole, 2011).

Kişilerarası İletişim Kavram Yanılgıları, bizi kuşatan insanlar ve şeyler hakkındaki kişisel önyargılarımıza yaklaşabilir. Her şeye kendimiz bakışımızla bakmaya ve onları arzuladığımız araçlarla anlama eğilimindeyiz. Bu uygulama için iyi bir nitelik değildir. İddialı şeyler yerine, bir kişi açıklanmayan ve neyi anlamadıkları konusunda açıkça sormalı ve konuşmalıydı. Bu şekilde, konuyla ilgili şaşırtıcı veya merak etmeyin. "İletişim, bilinçli seçimlerle bilinçsiz kontrolleri yürütür" (Sole, 2011). Bilinçli ve bilinçsiz seçenekler hayatımızda en önde gelen işlevi görür. Bu, özellikle işler bizim için doğası olduğu zaman geçerlidir.

Etkili kişiler arası etkileşimlerin önündeki engeller.

İlişkilerinde başarılı olması için birlikte çalışmak için kişiler arası ilişkilerde iki kişiye ihtiyaç duyuyor. Bu zorlukları birbiriyle konuşmak ve başkalarının bakış açısını bir başkasının anlayışından yoksun bırakan hemen cevap vermek yerine birbirini tanımaya çalışmak ve dinlemek gerekir. "Bir kişi, eşdeğer bir dayanak üzerinde bulunan bir ilişkide diğer kişi üzerinde iktidar olduğunu düşünmeye çalışırken ilişkilerde alışkanlıklar yaşanır" (Sole, 2011). Bu iletişim, evliliklerin başlangıç ​​aşamasında her zaman geçerli değildir. "Boşanma genellikle düşük memnuniyet seviyelerinin ardından gerçekleşir; son derece tatmin edici evlilikler de dağılmaya karşı duyarlı "(Lavner, & Bradbury, 2012). Bir takım örneklerde, iletişimin kesin biçimleri öğrenilmelidir.

İnsanlar, evliliklerin sonsuza kadar eğlence dolu ve mutlu olmadığını fark etmemektedir. "Çoğunluk insanları, dünyayı gerçekte olduğu gibi gözlemlediklerine inanmaya eğilimli; Diğer taraftan gerçeği, dış çevrede karşılaştıkları şeylerin sadece küçük bir bölümünü gözlemlemeleri "(Sole, 2011). Eşinizle fark yaratmak iyi. Zaman zaman, bunu yapmak ses bile olabilir. Zararlı olan şey, tamamen kabul etmediğiniz ya da memnun olmadığınız şeylerle her zaman izin almaktır. "Duygular Zamanla ortaya çıkmaz ve bir anda hepsini birden birine boşaltma eğiliminde olursunuz" (Sole, 2011). Bir kişinin, eşleri ile rahat hissettirmek için bütün zamanlarını kabul ettiği, tamamen kabul etmediği durumlarda eşlerin eşlerine baskı yapabilir ve evliliklerinde zararlı etkiler oluşturabileceği şekilde iletişim kurar. Bu nedenle iletişim kurmak ve diğer sayfalarda birbirleri ile kişilerarası olarak kalmak için gayretli olmamızın sebebi budur.

PSİKOLOJİK BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin