sizin

1.8K 117 38
                                    

•••

04.06.2015

Sosyal medya hesabımda gezinirken  karşıma çıkan canlı yayına meraktan girdiğim tarih.

O günkü merakım şu anda canımı yakıyor.

Varlığını öğrendiğim tarih çok fazla canımı yakıyor.

Seni neden tanıdım?
Neden bir fotoğrafına bakınca kalbim bu kadar ağrıyor?

Sevgim kalbime fazla geliyor.

Boğuluyorum.

Hiç gerçek hayatta duymadığım sesini duyunca boğuluyorum.

Neden o gün karşıma çıkıp beni bu hallere düşürdün?

Neden seni sevmemi sağladın ki?

Kızgınım, üzgünüm, mutluyum.

Karşıma çıktığın için sana kızgınım. Düşünmeden yaptığın şeyler, dediklerin yüzünden üzgünüm. Ama kalbimin sahibi olduğun için de mutluyum. Kalbimin her atışında var olduğunu bildiğim için mutluyum.

Çok aptalım değil mi?

Canımı bilmeden dahi olsa o kadar acıtmana rağmen her gün açtığın yayınlara girip seni izliyordum.

Çok fazla güzeldin be adam, en çok da gülüşün..

Onun yüzünden nefes alamadığım zamanları hatırlıyorum.

Söylesene neden böyle oldu?

Sen sadece sanalda olan bir insansın. Aramızda belki de yüzlerce kilometre var.

Ama kalbim neden gerçekte sesini hiç duymadığım, saçlarına ve yüzüne doyasıya dokunamadığım bir adam için atıyor ki?

Anlamıyorum. Sevgimi anlayamıyorum.

Seni anlayamıyorum.

Kendimi anlayamıyorum.

Varlığımı hala biliyorsun değil mi?

Kim Taehyung'u hatırlıyorsun değil mi?

Evet o benim.
Lütfen, lütfen hatırla beni.

Kalbim acıyor Hoseok.
Acıtan kişi sen olduğun için daha çok acıyor.

Sana sadece bir kere anonim yoluyla seni sevdiğimi söylemiştim hatırlıyor musun?
Hatırlamazsan da canın sağ olsun be sevdiğim.

Bunca zaman boyunca neden sana hiç söylemediğimi merak ediyorsun değil mi?
Çünkü biliyordum söyledikten sonra olacakları. Kaldıramazdım Hoseok, beni hayatından tamamen silmeni kaldıramazdım.

Hoş, hayatında bir yerim var mıydı orada çok büyük bir soru işareti de var.

Belki söylesem en azından rahatlardım değil mi?
Hayır, rahatlamazdım.

Hatırlıyor musun, bir gün yayınını bir kızla başlatmıştın. O gün bizimle ilgilenmeyip gitarı hep Jin hyunga verip bizi boşlamıştın. Belki sen hatırlamazsın ama o gün benim hala gözümün önünde. Kızın saçlarına dokunduğun an aklımdan hiç çıkmıyor.

O gün ne kadar çok kalbimin ağrıdığını biliyor musun? Ölecekmiş gibi hissettim.

Kırgındım, kızgındım.

Sana kırgındım güzel gülüşlüm.
Kendime kızgındım kalbime bunları yaşattığım için.

Ama bu hiçbir zaman elimde değildi. Kalbim senin için attığı çoğu zaman içinde benim canım hep acıdı.

Bir kere hiç unutmuyorum bir kız mavi kapüşonlu çok seviyorsun herhalde demişti. Sende o çok sevdiğim gülümsemeni kızın yazdığı üzerine ortaya serip 'daha çok var gösterebilirim' demiştin.

Aslında öyle dememişsin. Kulaklarım yanlış duymuş o güzel cümlelerini.

Ama ben yanlış duyduğumu bilmememe rağmen telefonumu bir köşeye bırakıp yastığımı yüzüme koyup hıçkıra hıçkıra ağlamıştım.

Sesim içeride oturan anneme ulaşmasın diye kendimi boğuyordum.

Bir kaç saat sonra odadan çıkıp annemin yanına gittiğimde yüzümü görünce endişelenmişti. Ne oldu diye sordu. O gün anneme senin yüzünden gülümseyerek yalan söyledim.
Üzgünüm anne sevgimden, sevdiğim yüzünden ağladım diyemedim.

Cidden bunu hak edecek ne yaptım bilmiyorum.

Ya çok büyük bir günah işledim. Ya da çok güzel bir sevap işledim. İkisinin sonucu da sana ulaşıyor sonuçta.

Sen bunların hiçbirini gerçekten bilmiyorsun değil mi?

Kusura bakma sevdiğim ama biraz fazla aptalsın. Kim olsa attığım onca yorumlarda senden hoşlandığımı anlardı. Belki de anladın ama umursamadın bu olabilir mi?

Lütfen olmadığını söyle.
Daha fazla acımasını istemiyorum yüreğimin.

Seni sevdiğimi fark eden bir kız vardı. Hiç unutmuyorum onu, sıradan bir gün mesaj atmıştı bana. O an ki duygularım ve düşüncelerimi o kızla paylaşmıştım. Eğer bunu görürsen teşekkür ederim o zamanlar yanımda olduğun için. Varlığın büyük bir destekti benim için.

Belki bir gün eline ulaşır da okursun diye yazıyorum bunları.
Ben hala sana karşı cesaretsiz bir insanım. Sana yazamıyorum bunları.

Lütfen bir gün bu yazdıklarıma rastla.

Lütfen seni sevdiğimi bil güzel gülüşlüm.

Ne kadar acı versen de varlığın için minnettar ve huzurluyum.

Kalbimin her atışında varlığını hissetmeyi seviyorum.

Ve özür dilerim seni sevdiğim için.

Affet beni olur mu?

07.01.2017

•••

Bu benim için fazla değerli.

nepenthe • vhopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin