5jaar en 3jaar

28 2 0
                                    

Ik hoef geen tekst meer te hebben dus hierbij sluit mijn deel als verteller.

Ik ren naar beneden en plof naast mama op de bank. Ze geeft net Victoria eten. "Hey moet jij niet naar school?" "Ja papa komt zo." "Wat doet papa dan?" "Hij had een rietje in zijn mond." Mama's ogen worden groot. Ze legt snel Victoria in de box en rent naar boven. Ik ren achter haar aan. "Wat ben je in godsnaam aan het doen?!" Ze kijkt papa boos aan. "Liefje alsjeblieft." Papa is 44 en mama 24 ze is dus erg jong. "Je rookt gedverdomme wat?" "Het is een gewoon sigaretje." "Ik rij Lilly wel naar school, maar wij zijn nog niet uitgepraat." "Maar het is maar een sigaretje." "Het is wiet en dat weet je best." Ze pakt me op en loopt gehaast de trap af. Ze zet me neer en pakt de autosleutels en Victoria. In de auto zet ze mij in het kinderzitje en Victoria in haar maxi-cosi.

Op school speel ik leuk met ander kindjes tot de bel gaat, dan moeten we naar binnen. Ik hang mijn jas op en loop het lokaal binnen. "Goeiemorgen Lilly." Zegt juf mara. "Goeiemorgen juffie." Zeg ik en ik ga zitten.



Sorry sorry sorry. Ik upload weer te laat. Het was een emotioneel zware week deze week sorry...

Stem pls.
Xxme

Lilly-ann {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu