Ik loop met Anne het landhuis van Bastiaan binnen en verlies haar meteen aan Thijs. "Ze zijn lekker bezig boven." Hoor ik ineens naast me. Ik draai me om en zie Bastiaan met twee martini's staan. "Ugh ik heb wel een drankje nodig, ik haal er even één." "Ik heb al voor je gehaald prinses." Ik kijk op, hij noemt me altijd Birdy, is dit fase 2 ofzo?
Ik ben al drie martini's en twee shotjes verder. "Dus prinses hoe voel je je?" Ik kijk hem aan, zijn ogen twinkelen, en bewegen heen en weer. "Je ogen, hou ze stil." Beveel ik hem.
Bastiaan p.o.v.
Ze kijkt me nog eens aan. "Niets zeggen hoor maar je bent heel sexy." Ik moet zachtjes lachen. "Kom ik breng je naar boven dan kan je je roes uitslapen." "Maar ik wil meer drinken." "Nee je hebt genoeg gedronken." Ze giechelt. "Kom je naast me liggen?" "Jij hebt slaap nodig kom op." Dan ineens uit het niets begint ze te schreeuwen. "JE MOET GODVERDOMME NAAST ME KOMEN LIGGEN ANDERS GA IK NIET SLAPEN HOOR!!!" Ik moet lachen als iedereen ons aankijkt. "Hey gast hou der in de toon."
Ik moet lachen en breng haar naar boven. Ze is zo mooi en teer, haar ogen zijn zo donker bruin dat ik er bijna in verdrink, nee hou je sterk Bastiaan, ze heeft je nu nodig, en nu moet je haar vertrouwen winnen.
Ik til haar bruidsstyle naar boven, naar mijn kamer en leg haar op mijn bed. Ik leg een deken over haar heen en geef haar een kusje op haar kruin. Ze is zo prachtig, niet zoals al die andere sletten, ze straalt een deel van mij uit, ze kijkt zo door mijn muur heen.
Lilly p.o.v.
Ik wordt wakker met hoofdpijn, ik kijk om me heen en zie dat ik in een slaapkamer ben, maar er heeft niemand naast me gelegen want het kussen is nog perfect. Ik loop naar beneden en vindt een tering bende. Ik kijk rond en zie Bastiaan op de bank liggen. Hij ligt best schattig, misschien ben ik wat te hard voor hem geweest afgelopen maanden. Ik hurk naast de bank bij zijn hoofd En kroel door zijn haar. "Wakker worden Bastiaan we moeten nog opruimen." Langzaam opent hij een oogje. "Lilly?" Langzaam komt hij rechtop zitten. Hij grijpt naar zijn hoofd. "Ik ga even paracetamol voor mezelf pakken, heb jij ook nodig?" Ik knik. "Ben zo terug." Ik verzamel ondertussen alle blikjes in een vuilniszak, alle flesjes, vlaggen en andere dingen in de vuilniszak. Als ik een lampion van de kroonluchter wil halen valt de grote trap.Bastiaan p.o.v.
Ik loop met twee glazen en 4 paracetamol de kamer in als ik Lilly op de grote trap zie wankelen. En Jahoor dan valt dat ding. Ik pleur alles op de grond en ren naar de trap, ik vang Lilly op en ga over haar heen liggen.
Lilly p.o.v.
Bastiaan gaat over me heen liggen en krijgt de ladder op zich. "Hm." Ik zie een pijn scheut door zijn lichaam en gezicht. Dan duwt hij de ladder van zich af en staat hij op. Ik sta ook op. "Dankjewel." Hij kijkt me kort aan. "Graag gedaan." Zegt hij kort en ruimt de glasscherven op. Ik leg de ladder aan de kant en laat de lampion hangen. Als we het vuilnis weg hebben gebracht gaan we dweilen. We dweilen naar elkaar en dan naar de trap toe. "En hoelang duurt dit?" "We moeten zeker een half uur wachten." Bastiaan zucht. "Bastiaan?" "Ja?" "Dankjewel." Even kijkt hij me onbegrijpelijk aan. "Graag gedaan." Ik geef hem een kusje op zijn wang. Verschrikt kijkt hij me aan. "Je moet respect verdienen, en mij winnen als je echt voor me wilt gaan." We kijken elkaar lang aan. Dan ineens zijn onze gezicht nog maar een millimeter van elkaar verwijdert. "Mag ik?" Ik druk mijn lippen op die van hem.
Hij doet alsof ik van porselein ben. Zachtjes kust hij me. Ik kus hem terug en sla mijn armen om zijn nek. Zijn tong tikt op mijn lip.
Bastiaan p.o.v.
Ik tik met mijn tong op haar onderlip. Ze opent haar ogen even en kijkt me recht aan. Ik twijfel of ze dit doet en dan gaat dan toch haar tedere mondje open.
JE LEEST
Lilly-ann {voltooid}
Non-FictionHet verhaal van Lilly-ann terwijl ze in een doodnormale wereld opgroeide. Dit verhaal is gebaseerd opmetselde boek doe ik gelezen heb op wattpad verder mag je dit boek NIET kopieëren wat er zitten ook persoonlijke stukjes in. Alvast bedankt, Elise...