"Goedemorgen schatje hoe voel je je?" Hoor ik naast me. Ik draai me om en kijk in Bastiaans ogen. "Goed, beter dan gister." Ik wil omhoog gaan maar ga direct weer liggen. "Bas teiltje alsjeblieft." Hij geeft me een teiltje. Ik geef een aantal keer over en ga dan achterover in bed zitten. "Wat heb ik nou weer." "Het komt wel goed, oh en de andere komen zo." "Okay is goed, ik ga me omkleden ik voel me al iets beter." "Als je zo blijft kotsen gaan we overmorgen naar de dokter hier in de buurt." "Is goed."
Dan ineens wordt er aangeklopt. Ik heb net gedoucht en me aangekleed. "Hey guys." Langzaam stroomt de kamer vol. Bastiaan komt naast me op het bed zitten. Victoria gaat bij Aiden op schoot op de stoel zitten, Laila en Quinten gaan naast elkaar zitten alsof ze al dertig jaar getrouwd zijn, Anne en Wouter gaan alsof het een tienerliefde is naast elkaar zitten en handjes vasthouden, Maddy hangt wat op de stoel en Jacky heeft Wallen, verder zitten Floor en Jake naast elkaar maar wel met afstand, ik betwijfel of die een rustige eerste nacht hebben gehad. "Dus wat gaan we vandaag doen?" "Laten we truth or dare doen!" Gilt Anne. We stemmen allemaal in. "Okay ik begin, Laila." "Ik kies truth." "Okay wat is het meest romantische wat Quinten ooit voor je heeft gedaan." Even denkt ze na. "Ehm ik denk die keer dat hij een dude in elkaar had geslagen die naar mijn kont stond te staren en daarna mij veroverde, die andere dude was namelijk mijn vriend op dat moment, maar hij hield alleen van mijn lichaam."
"Truth or dare aan Lilly." "Truth." "Wat is de grootste fout die je ooit hebt gemaakt bij Bastiaan?" "Ehm ik denk.." Ik denk diep na. "O MIJN GOD IK WEET HET die ene keer dat ik uit eten ging met jou." Iedereen moet lachen. Laila verbreekt het gelach. "Wacht kan jij niet mee uit eten of hij?" Bastiaan en ik kijken elkaar aan. "Eigenlijk geen van beide maar Bastiaan omdat hij geen beleefdheid kent." Bas kietelt me. Ik gil het uit. "Okay Okay stop!!" Hij stopt. "Wat hoor ik dan." "Sorry liefje." We moeten lachen en ik klim weer overeind.
"Truth or dare aan Maddy." Ze kijkt verschrikt op. "Huh wat?" "Truth or dare aan jou." "Oh dare." "Okay ga op het balkon staan en zing let it snow." Maddy staat op en loopt naar het balkon, halverwege zakt ze in elkaar. "Maddy!!!!" Jacky rent op haar af net als Bastiaan. Ze knielen naast haar. Wij houden afstand. "Lilly bel een ambulance." Roept Jacky. Ik bel 112. "Hallo met Lilly-ann pose ik wil graag ambulance spreken." "Ik verbindt u door." Even piept mijn telefoon. "Hallo met Andrea van de ambulance hoe kan ik u helpen?" "Met Lilly-ann pose, mijn vriendin Maddelin gold is net bewusteloos neergevallen." "En waarvoor wilt u de ambulance?" Jacky seint dat ze de telefoon wil. "Wacht even ik geef even een ander."
Jacky.
Ik krijg de telefoon. "Hallo met jackelin gold ik heb gistere mijn zus een overdosis paniekaanval pillen graat 5 zien nemen en vanochtend weer, ik wil graag dat u nu een ambulance voor laat rijden want ik ga mijn zus niet verliezen." "Mevrouw de ambulance is onderweg, heeft uw zus nog hartslag." Ik controleer. "Zwakjes." "Ik wil dat u begint met reanimeren als u het niet meer voelt Okay?" "Zal ik doen." Ik zet de telefoon op luidspreker. Ik controleer haar adem met een spiegeltje. "Mevrouw ze ademt niet meer en u staat op luidspreker." "Haal de aed en begint met reanimeren." Ineens schiet Laila naar voren. En start de reanimatie. "Mevrouw ik ben Laila costanore en ik sta in het systeem als ambulance stagiaire wilt u dit doorgeven aan de ambulance?" "Zal ik doen, ze zijn er in tien minuten."Lilly
Laila gaat door met reanimeren. Aiden houdt Vic goed dichtbij hem, Quinten kijkt alsof het normaal is, Wouter troost anne die aan het huilen is, Jake houdt Floor goed vast en Bastiaan troost Jacky.Ineens ziet Quinten mij. Hij loopt naar me toe en neemt me in zijn armen. "Het komt wel goed." De ambulance broeders komen binnen. "Ben jij Laila?" Hij wijst naar Laila. "Ja dat is Laila." Ze is al vijf minuten aan het reanimeren. "Ik neem het over." Zegt een broeder en Laila stopt. Hij neemt haar over en de ander legt de aed neer. Dan gaat alles snel, ze dienen twee schokken aan en nemen Maddy dan mee. Jacky en Bastiaan gaan mee. Bas geeft me een snelle kus en loopt dan weg. Wij gaan allemaal met de auto van Laila en die van mij. Laila gaat achterin bij Quinten, ook Anne en Wouter stappen bij haar in. Jake, Floor, Vic en Aiden komen bij mij in de auto. Samen rijden we naar het ziekenhuis.
JE LEEST
Lilly-ann {voltooid}
Non-FictionHet verhaal van Lilly-ann terwijl ze in een doodnormale wereld opgroeide. Dit verhaal is gebaseerd opmetselde boek doe ik gelezen heb op wattpad verder mag je dit boek NIET kopieëren wat er zitten ook persoonlijke stukjes in. Alvast bedankt, Elise...