Hopefully to be 21

3 0 0
                                    

Ik moet keihard lachen om iets wat hij zegt. "Moet ik je nog helpen met je huiswerk?" "Ja graag." We lopen naar de keukentafel. Als we eenmaal huiswerk zitten te maken wordt de voordeur opengegooid en komt Jacky met de zoveelste jongen zoenend binnen, ze strompelen de trap op. Ik loop naar de voordeur en sluit deze. "Hey Maddy ik heb de oplossing." Ik loop naar de keukentafel waar Kyle een kerstmuts heeft getekend. "En dit is?" Hij moet lachen. "Een kerstmuts theemuts." Ik moet grinniken. "Neem dat terug." "Never!" We lachen nog eens.

Het is alweer vrijdag Erik heb afgesproken met Kyle in het park. Ik heb een wit boeket bloemen mee. "Hallo daar." Hij komt aangelopen. "Voor jou." Ik geef de bloemen. "Waaraan heb ik deze te danken?" "Luister ik vind je dus zeg maar een beetje heel erg leuk." (Tijd rekken Maddy. Good job girl) hij blijft stil geeft me dan de bloemen terug en kijkt me strak aan. "Maddy ik dacht dat we vrienden waren." Ik kijk hem verschrikt aan. "Wij worden nooit iets." Dan hou ik het echt niet meer. "DAN STOP JE OOK METEEN MET HALSEY STALKEN WANT DAT VINDT ZE ECHT NIET LEUK OFZO!!!!!" Verschrikt kijkt hij op. "Jaha ik lees mijn vriendinnen hun whatsapp gesprekken." Dan stamp ik op de bloemen en loop ik weg. Eikel!

Lilly-ann
Ik loop naar mijn oma toe en zie Bastiaan staan. De zenuwen slaan toe en ik heb kots neigingen. "Kom liefje." Mijn oma begeleid me achter de bruidsmeisjes aan naar het altaar. Daar aangekomen draait Bastiaan zich naar mij. "Wauw." Zijn mond blijft open hangen. Ik doe zijn mond dicht.

Het is een lange ceremonie en na de ceremonie komt ons gedeelte. "Meneer Sebastiaan Thomas gold neemt u Lilly-ann Richard tot uw wettige echtgenote, tot de dood u scheidt." Hij kijkt me diep in de ogen. "Ja, ik wil." "En Lilly-ann Richard neemt u Sebastiaan Thomas gold tot uw wettige echtgenote tot de dood u scheidt?" "Ja ik wil." "Dan mag u de bruid kussen." Sebastiaan grijpt zijn kans en grijpt mijn hoofd vast, hij drukt zijn lippen op die van mij en laat los na langer dan een minuut. "Zo kan ie wel weer bas." Hij grijst. "Weet je het zeker?"

Alweer zo'n leuke tijdsprong. Maar nu van maar een weekje.

"Dus daarom ben je aangekomen." "Hm." "Lilly praat tegen me." "Hm." "Kom op anders kan ik er ook niets aan doen hoor." "Hm." Hij blijft maar door praten, ziet hij niet dat ik er niet bij ben met mijn hoofd. Ik zie dat hij dingen zegt maar de woorden komen niet binnen, ik bedenk wat hij kan zeggen. Dingen zoals. "Ik ben gister met Kate gaan stappen, of ik hou niet meer van je, of ben je wel helemaal lekker" oh shit ik bedenk me net dat hij dat echt zei. "Huh wat" "ah je bent er eindelijk." "Wat zei je sorry?" "Of het gaat, je lijkt zo afwezig." "Ik, ja dat klopt." "Wat zit er in de weg Lilly, zeg het." "Ik, het overvalt me zo erg." "Och Birdy toch." Birdy. Het woord zweeft door mijn hoofd. Dat was mijn bijnaam voor hem. "Je gebruikte mijn bijnaam." Hij kijkt me niet begrijpend aan. "Birdy, dat wordt haar naam." "En anders Guy." "Ja."

Ineens ben ik een stuk positiever. "Ik hou van je." "Ik ook van jou." Hij slaat zijn armen om me heen. "We komen hier samen doorheen."

Ik loop naar beneden lees de krant een beetje en eet mijn cornflakes. Dan komt mijn schatje beneden. "Hoi bas." "Hallo." Hij pakt een cracker en komt bij me zitten. "Hey ga eens een fatsoenlijk ontbijt nemen." Hij kijkt me aan. "Als jij een fatsoenlijke baan voor me vind." Ik moet lachen. "Bastiaan, ik ben aangenomen bij de partij waar ik had gesolliciteerd." "Als?" "Ze willen me voor minister maken, die valt in voor als de minister ziek is." "En wanneer begin je?" "Ik moet vanavond bij een persconferentie zijn." "Okay." Hij kust mijn kruin en gaat dan achter zijn laptop zitten op de bank.

Het is s'avonds en ik doe mijn strakke pak aan. Ik heb net te horen gekregen dat de minister ziek is, haha wat een toeval, of ongeluk. En Bastiaan wilde nog een foto van mij in een pak. (Is zeer bijzonder.)

)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Lilly-ann {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu