Back to basic

6 0 0
                                    

P.s. De flashback is over.

We rijden weer verder nadat de band gemaakt is. Bastiaan legt een hand op mijn been.
Na een flinke reis zijn we dan eindelijk op bestemming. Floor en Wouter gaan inchecken. Wij gaan allemaal de koffers pakken en ook naar binnen. "We hebben de kamers. 100 tot en met 111." "Ik claim 105!!!" Gil ik. En meteen krijg ik de sleutel. Bastiaan en ik lopen naar onze kamer. "Zo home sweet home voor de komende week." Ik zet mijn koffers neer en wordt ineens opgetild. "Bas was doe je?" "Afmaken wat ik gestart ben." Ohja fuck in dat wc hokje. Hij gooit me op bed en komt boven me hangen. "Laat mij maar." Hij doet mijn jas uit. En die van hem. Kledingstukken vliegen langs, broeken, ondergoed, sokken en dan lig ik ineens naakt onder hem. "Laat het los moppie."

Na een lange dag van het bed dinges, en daarna douchen, gaan we onze koffers uitpakken. "Hey doe eens open!" Er wordt geklopt. Ik loop naar de deur. Daar staat Laila. "Hey ehm welke kamer wordt het verzamelpunt?" "Bas zullen wij het verzamelpunt zijn?" "Sure." Krijg ik vanuit de badkamer. "Ja doen we." Ze wenkt de andere die gelijk binnen komen. Ze kijken allemaal naar het bed. "Bas doe die deur dicht." Hij sluit de deur. "Nu al wilde avonturen." Ik moet lachen. "Je moest eens weten, maar goed wat gaan we vandaag doen?" "Naar de clubs hier in de buurt." "Clubtocht?" "Zeker weten."

Het is alweer avond en Bastiaan en ik liggen op bed naar de tv te staren. "Bas?" "Ja." "Het sneeuwt." Hij kijkt ook op. We lopen naar het raam deur ding. Ik open het raam deur ding en we lopen het balkon op. Zoutelande van Bløf draait op de achtergrond. Ik sta tegen de balkonrand, Bastiaan heeft zijn armen om mijn middel. Zijn nek ligt op mijn schouder. "Ik hou van je." Bastiaan draait me om. Ik sta met mijn rug tegen de railing en kijk bas aan. "Ik ook van jou." Hij kust me, dan vraagt zijn tong toestemming en open ik mijn mond. We staan in de sneeuw te zoenen terwijl we eerdaags gaan trouwen... Hoe mooi wil je het hebben. Alleen is het nadeel dat ik net aan 19 ben als ik trouw.

"Waar denk je aan?" Bastiaan heeft me weer meegenomen naar binnen de deuren gesloten en me op het bed gezet. "Aan hoe snel het is gegaan en dan ik nog maar 18 ben." Hij knuffelt me. "Het komt wel goed joh." "Maar jij bent ouder." "Het scheelt maar 2,5 jaar." Hij verstevigt de knuffel. "Het komt wel goed, ga maar rustig slapen." Ik ga liggen en sluit mijn ogen. Ik hoor hoe Bastiaan weg loopt. En dan val ik in slaap.

Bastiaan
Ik loop naar Victoria. "Hey Bastiaan." Ze staat daar in haar pyjama. "Wat doe jij hier zo laat nog?" Ik bekijk haar nog eens. "Je lijkt zo erg op je zus." "Wat is er bas je huilt?" Ze knuffelt me. "Was ik echt niet te vroeg? Ze is pas 18." "Bastiaan kom op ze heeft ja gezegd, zij vindt dat ze oud genoeg is." Dan laat ze me los. "Je bent de beste zwager die ik me ooit kan wensen." Ik loop weer terug naar mijn kamer. Dit gesprek had ik even nodig. Ik open de deur en sluit deze zo stil mogelijk, dan trek ik mijn pyjama aan en ga ik naast Lilly liggen.

Lilly-ann
Ik voel dat Bastiaan achter me komt liggen. Ik kijk even richting hem en dan sluit ik mijn ogen weer. Bastiaan legt zijn handen op mijn buik. Ik hou zijn handen vast. "Ik hou van je." Fluistert hij in mijn oor. "Ik ook van jou." Mompel ik terug. Hij legt zijn hoofd in mijn nek. Ik leg mijn rechter hand op zijn wang. "Je bent de beste toekomstige man die ik me kan voorstellen." Dan vallen we allebei in slaap.

Bastiaan
Net als haar zus. Prachtig en lief.

Victoria
Ik vindt dat Bastiaan een beetje twijfelt en dat geeft me geen goed gevoel. Maar toch ben ik blij dat hij even zekerheid kwam vragen. Ik glimlach en open Instagram. Ik plaats een foto van de sneeuw buiten. "Schatje beter lig je op bed want ik kom eraan." Ik schiet in de lach, Aiden is zo anders dan James of Bastiaan. "Zeker meneer de prins." Hij komt om de hoek met zijn natte haren en zijn geweldig vochtige sixpack. Ook hangt er een handdoek losjes om zijn middel. "Ik ben een koning liefje." Hij kruipt op bed naar me toe en legt mijn mobiel weg. "Die hebben we niet nodig." Hij haalt het deken van me af. "Denk maar niet dat je hier onderuit komt." Hij streelt mijn gezicht. Dan gooit hij mijn nachtjapon op de grond. Ik giechel. "Aiden ben je weer eens het stoute jongetje?" Hij fluistert ja in mijn oor en bijt dan in mijn oorlel. Ik bijt op mijn lip. Dan plant hij kusjes om mijn navelpiercing. Mijn bh vliegt uit en mijn onderbroekje. Ook zijn handdoek gaat ervandoor. "Meneer Bell wat doet u nou?" Hij kijkt me verleidelijk aan en kust me. Dan is hij ineens in me. "Aiden." Ik kreun zijn naam. Hij gaat sneller bewegen. "Oh Aiden." Ik grijp zijn rug.
En na een heftige avond vallen we dan beide in slaap tegen elkaar aan.

Laila
Ik lig een beetje te kijken hoe Quinten zich aan het omkleden is. "Zeg lief?" "Ja." "Heb je mooi uitzicht." Hij doet net zijn shirt aan. "Shirt omhoog." Commandeer ik. Hij doet wat ik zeg. "Ja nu wel." Hij moet lachen en komt naast me liggen. Ik speel een beetje over zijn sixpack en jahoor dan valt mijn lieve romanticus gewoon in slaap. Dus check ik Facebook nog maar een keer tot ik ook inslaap val.

Anne
Wouter en ik poetsen onze tanden, douchen en gaan dan tv kijken. "Weetje ik vindt het echt leuk dat bas en Lilly gaan trouwen." "Ja dan kan ik jou als een bruidsmeisje zien." Ik kus hem en val dan tegen hem aan in slaap.

Maddy
Ik zie hoe Jacky in slaap valt en loop nog even naar de badkamer, daar druk ik drie pilletjes uit het stripje. Maximaal 1per aanval. Zei mijn huisarts. Goed bezig Maddy, ik slik de pilletjes in. Dat zijn er nu dus 6vandaag terwijl het maar 3aanvallen waren. Wat doe ik toch met mijn leven. Ik loop terug naar het bed, ik val ernaast en val langzaam in slaap.

Jacky
Ik wordt wakker van een knal. "Huh wie?" Ik kijk en zie Maddy naast het bed liggen. Ik ren naar haar toe. "Maddy gaat het?" Geen antwoord, ik leg haar op bed en zie dan de badkamer deur openstaan, ik loop erheen en zie de strip. 6van de 7 pilletjes zijn eruit. 1 per aanval. Had de dokter gezegd dus dat is maximaal 1 per dag. Ze heeft ze gister gekregen, dus heeft ze er vandaag zeker vijf gehad. Ik gooi de strip weg en gooi daarna het doosje weg, sorry Maddy maar dit is beter. Ik snap niet dat ze zo het padje af is gegaan, echt niet. Ik dek Maddy toe en ga naast haar liggen. "Welterusten zus." Zeg ik, en val dan in slaap.

Floor
Schreeuwen, dat is het enige wat Jake en ik de laatste 3dagen hebben gedaan. "BOEIT MIJ HET DAT JE MORGEN MOET WERKEN WE ZIJN OP VAKANTIE JE HAD VRIJ MOETEN VRAGEN SUKKEL!!!!" "GODVERDOMME FLOOR JE WEET DAT IK DAT NIET KREEG!!" Ik moet huilen. "Jake alsjeblieft dit is de laatste vakantie zonder trouwring voor Bastiaan en Lilly, doe het dan op z'n minst voor hun." Even kijkt Jake nog boos, maar dan knuffelt hij me toch. "Okay schatje sorry." Hij kust me, ik kus terug. Ik ben echt mijn spin nog niet vergeten. Ik zoen hem ruig, hij doet erin mee, onze tongen doen ook mee en dan gooit hij me op bed. "Als je het dan toch ruig wil." Hij komt boven me hangen en zoent me nog ruigen dan net. (En nee niet als in opvreten maar echt gewoon ruig zoenen.) na een hevige zoen partij leggen we de laatste verschillen bij en ga ik dicht tegen zijn sixpack aanliggen. "Ik hou van je." "Ik ook van jou moppie." En hij knuffelt me.
Dit is de vriend waarmee ik een relatie ben begonnen, een vriend die mijn status respecteerde. Iemand die erbij paste.

Lilly
Het is midden in de nacht en ik moet kotsen. Ik ren naar de plee en geef over. En nog eens, en nog eens. Ik voel alles bewegen en de vloer draait. Iemand houdt mijn haar uit mijn gezicht ik denk bas maar voor ik weer kan kijken geef ik weer over. Na nog zeker vijf keer ga ik huilend tegen de muur zitten. De wc spoelt door. "Rustig maar." Zegt de persoon voor me, bas zit geknield en kijkt bezorgt denk ik. "Ik ben er." Ik sta op en val direct weer neer. Ik voel me heel ligt. Bas tilt me op en legt me in bed. "Het komt wel goed moppie." Meteen val ik weer in slaap.

Lilly-ann {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu