My dearest

21 1 0
                                    

Ik loop met Vic door de stad we lopen naar de bios waar we met Maddy en Jacky film gaan kijken.
Ik heb al zeker een half jaar met Bastiaan en wil hem echt niet kwijt, Vic heeft het uitgemaakt met James, hij zat achter teveel meiden aan. "Zeg Lilly?" Ik kijk haar aan. "Ja?" Ze kijkt naar de grond. "Ga jij uit huis en bij Bastiaan wonen?" Ik stop met lopen en kijk haar bezorgd aan. "Hoezo vraag je dit Vic?" "Ik... Ik..." Ze knuffelt me en barst in huilen uit. "Ik ben zo bang je te verliezen." Ik hou haar stevig in mijn armen. "Ik blijf nog wel even thuis wonen hoor." Ik zeg het zonder zelfvertrouwen. Ze glimlacht weer en we lopen verder.

"Hey daar zijn jullie!" Maddy en Jacky lopen op ons af. Maddy ziet victorias rode ogen. "Jeetje heb je gehuild." Direct knuffelt ze haar terwijl Jacky en ik kijken. "Wat is er?" "Ze is bang dat ik bij Bastiaan wil gaan intrekken." "En wat wil jij?" "Ik blijf nog even thuis wonen denk ik." Ik kijk Jacky aan. "Aha ik snap het al." Wij lopen vast naar binnen en gaan zitten. Even later komen ook Maddy en Vic bij ons zitten.

Ik ben zes maanden samen met bas en denk erover om bij hem in te trekken. "Hey hoe gaat het?" Ik sta aan de deur van Chris. Als hij mijn gezicht ziet laat hij me direct binnen, sluit de voordeur en gaat naast me op de bank zitten. "Hey gaat ie?" Ik huil. Hij slaat een arm om me heen. "Ik weet het niet meer." Een bloedmooie vriendin van Chris komt beneden. "Ook goedemorgen." "Schat dit is Lilly, ze kwam net huilend aan de deur." Ze zucht en maakt een ontbijtje voor zichzelf. "Ik heb net zes maanden met bas en nou ja ik wil bij hem intrekken." Ik snik even. "Maar...." "Maar mijn zusje wil echt niet dat ik haar alleen laat met mama, zij zit avonden in de kroeg, werkt overdag en is altijd gemeen tegen ons." "Ja das moeilijk." "Ik weet het." "Amber help even." Ze gaat verveeld op de bank zitten. "Ik zou je zusje ook laten intrekken bij je vriend." "Je bent briljant." Zegt Chris en kust Amber. "Weet ik toch." Zegt ze en loopt naar boven. Ik knuffel hem nog een keer en loop dan naar mijn scooter. "Weetje we moeten nog eens een leuk feest geven." "Gaan we zeker doen." Ik stap op de scooter en rij weg.

Acht maanden samen en ik ben net ingetrokken bij Bastiaan met Vic, we moesten het stiekem doen maar dat geeft niet. Ik loop met Vic door de school naar de les, zij moet hier naar boven en ik rechtdoor. Als ik de klas inkom zit iedereen al. "Fijn dat u ook de les wilt volgen vandaag mevrouw Richard." Ik voel twee handen op mijn heupen. "En ook fijn dat u er bent meneer gold." We gaan zitten. De les gaat veel ste langzaam naar mijn zin.

In de pauze zitten en drie nieuwe meiden op onze plek, ze lijken wel populair maar dat gaat ze hier niet helpen. Ik ben een beetje van goodgirl naar badgirl gegaan door Bastiaan. /Thnx bas💋 graag gedaan Birdy😌💋\
"Dames fijn dat jullie onze plekken warm hebben gehouden maar nu opflikkeren." De meest blonde van de blondines staan op en loopt naar bas terwijl jake, Wouter en quinten gaan zitten net als Laila en Floor. Ze kijkt hem verleidelijk aan. "Heb jij vanmiddag wat te doen?" Vraagt ze verleidelijk. Ik sta van achter haar naar bas te kijken wat hij doet.

Bastiaan
Ze staat voor mijn neus met veel ste grote voor en achter gevel, teveel make-up en een te groot ego. Achter haar staat een perfect lichaam zonder make-up en een perfect ego, oh en ze is een kop kleiner dan mij wat haar schattig maakt. "Heb jij vanmiddag wat te doen?" Vraagt ze. Ik zie Lilly zonder enige uitdrukking op haar gezicht naar mij kijken. Ik heb vrij spel. "Ja nu wel." Lilly gaat zitten. De meid voor me gaat dichterbij me staan. "Ik ga namelijk met mijn vriendin gamen." Even kijkt ze me onbegrijpelijk aan. "Dat gaat wel heel snel maar Okay." Ik wijs naar Lilly die me even grijnzend aankijkt. "Daar zit ze." De meid is met stomheid geslagen. "Lul!!" Schreeuwt ze, niemand kijkt op. Dan stampt ze weg met haar vriendinnen erachteraan. Ik ga achter Lilly staan. "Ik vindt haar teveel op een slet lijken." Ze kijkt omhoog en kust me. "Liefje?" "Ja?" "Gaan we vanmiddag echt gamen?" Ik heb haar nog niet verteld dat ik twee extra koptelefoons heb gekocht. "Jep." Ook heb ik samen met Lilly ervoor gezorgd dat Aiden een goede vriend uit Amsterdam komt. Hij neemt zijn eigen koptelefoon mee. Ik hou mijn handen op haar schouders. Ze pakt ze vast. "Ik hou van je." Ze glimlacht. "Ik ook van jou."

Het is eindelijk weekend na al deze lange lesuren. "Hey schatje." Lilly komt naast me lopen. "Hai Birdy waar is Vic?" "Ze komt zo."

Lilly
We zitten op de bank te gamen met Vic, bas en mij. Vic en bas kunnen dit super goed en ik doe maar wat. "Lilly snel pak die munitie voordat je doodgaat." Ik zie een rood scherm. "Ik kan er echt niks van." Ik leg de controller weg. Bastiaan logt zijn player uit en komt achter me zitten. Hij pakt de controller en legt mijn handen erop. "Ik help je wel." Hij duwt mijn duim naar voren waardoor ik vooruit loop.

Het is al een kwartier geleden dat ik dood was. We pauzeren het spel even. Ik zet mijn headset af net als Victoria. "Dankjewel babe." "Graag gedaan moppie." Bastiaan kust mijn nek. Dan wordt er aangebeld. "Ik ga." Zegt Bastiaan en loopt naar de voordeur. Ik volg hem. "Hey gast." Bastiaan geeft Aiden een bro hug dinges. Ik leg mijn armen om Bastiaans middel. Hij tilt zijn arm op waarom ik mijn hoofd naar voren doe, waardoor zijn arm achter mijn hoofd op mijn schouder beland. "En dit is?" "Dit is Lilly." "Ah de meid waar ik zoveel over heb gehoord." Ik kijk Bastiaan aan. "Bas?." "Ja?" "Jij roddelt over mij." Ik giechel. Dat doe ik nooit, wat heb ik ineens? Je bent gelukkig.

We lopen de kamer in.

Victoria
Ik sluit het spel af. Dan komen ineens Bastiaan, Lilly en een super knappe gast binnen. Ik sta op. Hij geeft me een hand. Zijn hand is groter dan die van mij en warm, zijn ogen zijn bruin, diep en super mooi. Zijn haar is blond en zit super leuk, een beetje warrig en opzij. Zijn kleding is gewoon een gescheurde spijkerbroek met een trui die zijn spieren net een beetje laat zien. "Ga je nog loslaten?" Ik laat los en bloos waarschijnlijk enorm. "Hey zusje je wordt rood." Ik geef haar een dodelijke blik. Maar natuurlijk luisterde ze niet Ugh wat heeft die toch is ze zwanger ofzo.

Aiden
Ze kijkt naar de vriendin van Bastiaan. "Aiden dat is het zusje van Lilly hierzo." Ze knikt en stelt zich voor als Victoria Richard. "Aiden star." Heel zachtjes mompelt ze iets wat lijkt op ja dat zie ik.

Lilly
Bastiaan loopt weg. Ik ga in kleermakerszit op de bank zitten. Aiden loopt achter Bastiaan aan. Als ze weg zijn gaat Vic zitten. "En?" Even kijkt ze me onbegrijpelijk aan. "Jij hebt dit dus geregeld, jij bitch." Ze gooit een kussen naar me toe. We lachen. "Ook bas zit hierachter hoor het was eigenlijk zelfs zijn idee." "Wat was mijn idee." Ik kijk op. "Bassie je bent terug!!" Ik gooi mijn armen in de lucht. Hij loopt naar me toe tilt me op gaat zitten en zet me op zijn schoot. "Hallo moppie." Hij kust me. Even kijkt Aiden naar ons en dan weer naar Victoria. "En jij schoonheid, waar is jou witte paard en je prins gebleven." "Ging ervandoor met een cheerleader." Zegt Vic teleurgesteld en doelend op James. "Ach moppie toch." Zegt Aiden als Vic begint te huilen.

Hij sluit haar in zijn armen. Ze legt haar hoofd op zijn borstkas. "Het is zo oneerlijk." "Sht ik ben er rustig maar je hebt hem niet nodig." Ze kijkt even op. "En waar is jou prinses?" "Die ligt in mijn armen." Ze moet zachtjes lachen. "Je bent een schat."

Die avond zitten we met een wijntje op de bank wat bij te praten. "Dus Aiden jij bent 18." "Dat klopt en jij?" "16." Zegt Vic en kijkt naar de grond. "Ik heb liever een vriendin die jonger dan mij is dan eentje die mijn leeftijd is." Ze kijkt op. "En Lilly hoe oud ben jij eigenlijk?" "Ik wordt volgend weekend 18." "Jaha mijn meisje wordt groot." Zegt Bastiaan. "Bas hoe oud ben jij eigenlijk." Zegt Vic ineens. "Ik ben twintig." Ik kijk bas aan. "Ja mijn mannetje wordt al bejaard." Hij kietelt me. "Bas stop!!"

En natuurlijk nog eentje omdat het zolang geduurd heeft.
I'm sorry💋💋💋💋💋🙈

Lilly-ann {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu