6. Хүсэл бас нүгэл

2.7K 172 2
                                    

Тэ-тэр намайг үнсчихлээ!

Юнги: Юүй хүн болгоомжтой бай гээд байхад-- та хоёр чинь юугаа хийгээд байгаа юм бэ!

Бид хоёр юу хийснээ гэнэт л ухаарсан юм шиг том нүдлэн биенээсээ салан хоёр тийш харан босон зогслоо.

Яаая миний хөл өвдөж байсан шдээ!

Жиди: юу нөгөө мм бо-болгоомжтой яваарай тэ-тэгээд сайхан амраарай.

Би: айн? Аан юу нөгөө за! Бишээ та ч бас са-сайхан амраарай

Жиди: мм

Юнги: зааза бид хоёр явлаа ахаа таныг тэнд дуудаад байсан.

Жиди: а-аан за

Тэр сандран хоолойгоо зассаар хурдан хурдан алхан явсны дараа ах надлуу муухай харан цаанаа л нэг базууртай хоолойгоор чихэнд минь шивнэн заналхийлнэ.

Юнги: би харсан шүү!

Би: ю-юу х-харсан гэж!

Ах юу ч хэлэлгүй толгойгоо сэгсрэн мөрөө хавччихаад намайг нуруун дээрээ үүрсээр машиныхаа зүг алхан явлаа. Машиндаа ирэхэд тэр намайг жолоочийн хажууд суулгаад өөрөө машины урдуур гүйн жолоочийн талд ирэн сууна.

Суудалдаа суун машинаа асаасан ч тэр хөдлөлгүй над луу хэсэг ширтэхэд нь би яг юу хийгээд байгааг нь ойлгосонгүй. Гэнэт нүүр улайгаад байх чинь.

Би: яа-яасан яагаад хөдлөхгүй байгаа юм?

Юнги: тэнэг минь! Бүсээ зүүгээч!

Би чимээгүй л толгой дохин бантсандаа болоод хурдан гэгч нь бүсээ зүүх гээд оролдсон боловч чадсангүй.

Энэ муу чинь яагаад болохгүй байна аа. Миний үглээг таслахын тулд ах надруу гараа сунгаж ганцхан татаад л бүс зүүлгэчих нь тэр.

Тэр хөөрхөн инээгээд буцаж хойшлохдоо миний хацар дээр үнсэн хамрын минь чимхчихээд машинаа асаан жолоогоо мушгина.

Юнги: хөөрхөн юм аа.

Би: ахаа~

Юнги: ах нь бүр царайлаг байх даа.

Би: ЯАА!

Юнги: ххаха мөрөөдчихсөн амьтан бэ?

A few moments later

Сайхан байна аа ах намайг хөлөө бэртээчихсэн гээд их л бөндгөнөж байна даа. Тэр намайг буйдан дээр суулгачихаад бүлээн алчуур хөлөн дээр минь шидсэн болоод хоол хийхээр явна.

Дин

Би: юу вэ гэгээн цагаан өдрөөр танихгүй нэгнээс смс ирээд л.

I'm His Wife /ДУУССАН/Where stories live. Discover now