13. Үдэшлэг

2.6K 158 10
                                    

Би түүнийг тэврэн элдэв зүйл ярин зогсвол тэр надруу гайхалтайгаар инээмсэглэн харсаар.

Түүний инээмсэглэлд уяран чангаар тэврэлдэн зогсож байтал хэн нэгний том гар бэлхүүсээр минь ороон тэвэрч Юнгигээс салгаад өөртөө наан чангаар тэвэрлээ.

Жиёон~

Жиёон муухай харан: энд юу хийж байгаа юм!

Юнги: удаан уулзаагүй дүүтэйгээ уулзаж байна.

Жиёон: арилж үз!

Тэр ширүүхэн шиг харан намайг өргөн мөрөн дээрээ шидээд гэрлүү хүнд хүнд алхлан орлоо. Одоог хүртэл түүний бие халуу шатсаар л.

Би Жиёоний ардаас цухуйн Юнгирүү даллан харвал тэр доош харан газар хөлөөрөө дүрс зуран зогссоор л. Эвгүй юм болчихов уу даа

Жиёон намайг үүрсэн чигээрээ залуусын дундуур яван юу ч хэлэлгүйгээр өрөөндөө оруулаад намайг орлуу шидэж орхих нь тэр.

Тэр галзуурсан юм шиг л харагдаж байна. Улаанаараа эргэлдсэн нүдээрээ надруу цоо ширтэж эхлэхэд би түрхэн зуур умартсан байсан айдсаа ахин мэдэрч эхэлнэ.

Топ: яаа Квон Жиёон!

Жиёон: хён!

Топ: Сынри Юүйг аваад гарч бай!

Сынри ч шалавхан толгой дохиод хүрж ирэн чичирсэн гараа чангаар атган суух намайг өргөөд өрөөнөөс гарлаа. Харин Топ Жиёон хоёр бие биерүүгээ аймшигтай муухай харан зогсоход Дэсон Тэяан хоёр л юу хийхээ мэдэхгүй бүлтгэнэнэ.

Сынри чичирсэн гартай уранхай хувцастай намайг буйдан дээр суулгаад халуун цай гарт минь бариуллаа. Халамжтай юм.

Сынри: зүгээр үү?

Би толгой дохин: мнн.

Хэдий тайвширахыг хичээх ч одоог хүртэл зүрх минь хэмнэлээ алдан бага зэрэг сандарсан хэвээр л.

Сынри: ахыг арай ч ийм гэж бодсонгүй. Бид ахыг чамайг сүрдүүлэн байж хүчээр авч суусныг мэднэ лдээ. Гэхдээ тэр үнэхээр--

Би: зүгээр дээ~

Сынри: тэр уул нь хүлээцтэй эелдэг зөөлөн хүн юм сан.

Би: магадгүй надад түүний тийм төрхийг харах тавилан дутсан байх.

Сынри: юу гээч! Юу ч болсон бид чиний талд шүү гэх гээд л.

Би: баярлалаа ийм мундаг ах нартай болж байгаадаа баяртай байна.

Сынри: хөөх чи инээхээрээ хөөрхөн л юм байна шдээ. Инээж байгаач өдөржингөө харлаа барайчихсан л явах юм.

I'm His Wife /ДУУССАН/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin