15. Жирэмсэн.

2.5K 163 11
                                    

Би: ахаа

Юнги: яаваа? Юу болчихов оо? Зүгээр үү?

Би: ахаа би жирэмсэн болчихож.

Юнги: ЮУ!

Жин: Юүй ийм юмаар тоглох муухай шүү

Би жирэмсний тестээ өгөн: би тоглоогүй ээ

Жонгүүг: oh my gowd.

Жимин: үнэхээр юм уу? Худлаа бол яах юм! Эмнэлэгт үзүүлэх хэрэгтэй!

Юнги: тийм шүү эмнэлэгт үзүүлэх хэрэгтэй! Хувцсаа өмс явья!

Би: ахаа~

Юнги: хувцсаа өмсөөтхөөчдээ!

Би: яагаад уурлаад байгаа юм бэ!

Юнги намайг тэврэн: уучлаарай үнэхээр уучлаарай. Би зүгээр л яахаа мэдэхгүй байна. Ахыгаа уучлаарай.

Би: надад ч бас хэцүү байна мэдэв үү. Би хэтэрхий жоохон байна шдээ.

Намайг арай тайвширах үед ах намайг чирэн явсаар эмнэлэгийн хүлээлгийн тасагт хар гүйхээрээ орж ирлээ.

Цагийн зүүний эргэлт бүрд зүрх минь хурдаа нэмж үхэл сэхлийн зааг дээр байгаа мэт л сандарна.

Хэрвээ би үнэхээр жирэмсэн бол яах бол? Аав зөвшөөрөхгүй байх. Фэнүүд нь ч бас дургүйцнэ. Жиёон юу гэх бол. Авхуул гэвэл би яах юм? Гэхдээ хэрэв төрүүлбэл насан туршдаа нууж явах уу?

: Квон Юүй ороорой

Би: ой-ойлголоо.

Хөл минь хөдөлж ядан ганц нэг алхахад эмчийн өрөөний цагаан хаалга хэтэрхий хол санагдана.

Эмч: та суугаач.

Би: баярлалаа эмчээ.

Эмч: тэгэхээр хариу гарсан байна. Баяр хүргэе та 5 долоо хоногтой жирэмсэн.

Би: юу? Ямар ч хордлого өгөөгүй шүү дээ. Байж боломгүй юм. Шинжилгээнд алдаа гарсан байх.

Эмч: та эхлээд тайвшир. Энэ байх боломжтой.

Би: яаж тэр вэ?

Эмч: айгаад байх зүйл биш ээ. Харин ч сайн зүйл. Заримдаа ийм зүйл тохиолддог юм л даа

Би: тэгвэл би үнэхээр ээж болно гэж үү

Эмч: гэхдээ нэг асуудал байна!

Түүний хэлсэн сүүлийн үг аз жаргалыг минь ул мөргүй хийсгэж орхиод хоосрол шаналалыг дотор минь бүрэлдүүлчихлээ

****************

Би эмчийн яриаг сонсох төдийд л дотор минь сонин болчихсон. Үнэндээ хүсэл алга. Юу ч хийхийг хүсэхгүй байна. Юу ч ярихыг хүсэхгүй байна. Амьдрахыг ч хүсэхгүй байна.

I'm His Wife /ДУУССАН/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora