3. Цуг амьдрах аа?

3.5K 199 3
                                    

Юнги: больж үз юүй наадуул чинь усан тэнэг болохоор итгэчихнэ шүү!

Би: ойлголоо доо. Гэхдээ энэ үнэн.

Юнги сонин царайлж байснаа босон ирж намайг ардаас минь тэврэн суулаа. Үнэхээр тухтай байгааг хэлэх нь илүүц биз.

Юнги: би чамайг үнэхээр мэддэггүй юм байна. Тийм байж яаж дүүгээ гэж бодоод яваад байдаг байсан юм болоо.

Түүний хоолой цөхөрсөн бас өөртөө гутарсан сонсогдож байна.

Би: тэгэхээр би 20той--

Хусог: 20?

Жин: тийм жоохон юмуу?

Намжүүн: харин ч хөгшин байна.

Хусог: хөөе хөөе өөрөө хэдтэй болчихоод 20той хүүхэд хөгшин байна гээд байгаа юм!

Жин: тэгвэл шюга бид хоёр яачихсан юм? Үхчихсэн юм уу?

Юнги: яаа та л хөгширч үхэх байх цонхоо арчсаар байгаад би бол swag тайгаа мөнхөрнө заюу. Тэгээд ч та надаас хөгшин. Ажушши~~

Жин: чи муу миний насан дээр очихгүй юм шиг байна уу?

Жонгүүг: та тэр үед хэдтэй байх юм шиг байна.

Жин: хүүхдүүд дуугай бай энд томчууд юм ярьж байна!

Жимин: ээе ах нараа болилдоо эвтэй байя лдаа нас бол зүгээр л тоо шдээ

Тэхён: харин өндөр бол чухал зүйл шүү.

Юнги жимин: чи дуугай бай!

Би: ахаа.

: яасан?

Би: та хэд хэрвээ үргэлжлүүлмээр байвал үргэлжлүүл дээ~ би харьлаа гэх гээд л.

Юнги: үгүй чи явахгүй!

Би: яагаад?

Юнги: чамайг ахиж өөрөөсөө хол байлгамааргүй байна. Тэгэхээр чи бидэнтэй цуг амьдар!

Би: ахаа би яах ч үгүй ээ. Тэгээд ч би яаж долоон эрэгтэй хүнтэй цуг амьдрах юм бэ?

Юнги: тийм юм байна тэгвэл энэ зургааг хөөчихье.

Тэхён: ээ ахаа та ингэж болохгүй ээ. тэгээд байвал тэхёний уйллаа шүү.

Жимин юнгиг сугадан: манай хён ийм царайлаг бас арьс шигээ цагаахан сэтгэлтэй юм чинь диминийгээ хөөхгүй тиймээ?

Юнги: нэгт би тэр димин гэдэг хүнийг танихгүй хоёрт би борлочихсон одоо гар тавь

Хоби: хөөе хоёр тэнэгээ! Яагаад юнгигээс гуйгаад байгаа юм энэ байр чинь жиний байр биздээ.

I'm His Wife /ДУУССАН/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora