Би: би ирлээ.
Топ: тэр ирчихлээ.
Сынри: ахаа бодолтой л байгаарай даа.
Жиёон: та нар явцгаа даа! Би түүнтэй ярилцмаар байна.
Тэяан: амжилт хүсье
Тэр мөрөн дээр минь товшин зөөлхөн шивнэчихээд хоолойгоо зассаар залуусаа дагуулан гарахад би бага зэрэг сандрал айдас түгшилийн хамтаар түүнрүү харан хумсаа оролдон сууна.
Юун амжилт вэ~ би үнэхээр үхэх гэж байгаа юм болов уу.
Жиёон: хэзээ ирж байгаа юм!
Би: дөнгөж сая.
Жиёон: яаа!
Би: чи өөрөө л хэзээ ирж байгаа юм гэж асуусан шдээ!
Жиёон: чи одоо айл гэрийн эзэгтэй болчихсон! Тэр тусмаа миний эхнэр! Ингэж гадуур дотуур хэсэх чинь буруу зүйл!
Би: би ямар зугаалж явсан юм уу! Би архи дарс ууж өөр залуутай цуг явалдчихаа юу
Жиёон: юу?
Би: сонссоныг чинь л хэллээ шдээ!
Жиёон: чи хэнтэй явсан юм? Хэнтэй цуг байж байгаад ирсэн юм!
Би: чи чинь юугаа яриад байгаа юм бэ!
Жиёон: би тэр залууг чинь олж байгаад алаад хаячихна шүү!
Би: чи чинь галзуурчихаа юу! Яагаад ингээд байгаа юм бэ!
Жиёон: өрөөрүүгээ ор! Үнэнээ хэлтэл битгий гарч ирээрэй!
Би: би ямар чиний хүүхэд юм уу!
Жиёон: ОР ГЭЖ БАЙНА ШДЭЭ!
Би: болж байна! Чиний царайг л харахгүй бол юу ч хийсэн болж байна!
Жиёон: ЮҮИ!
Би: яав!
Би ууртайхан шиг чанга чанга дэвслэн дээш шатаар гараад өөрийн гэх өрөөндөө орон хаалгаа саван хаавал түүний уурлан хашгичих хашгираан чихэнд хадна.
Санаснаас зөөлхөн байх чинь.
Өрөөндөө хумсаа мэрэн хөлөө тэвэрсээр сууж дор байгаа түүнийг юу хийж байгаа бол гэх таамаглалыг дэвшүүлэн үүнийхээ дараа юу хийх бол гэсэн бодол дотроос минь идэж эхлэхэд би зориг гарган гүнзгий амьсгаа авчихаад хаалгаа нээн доош буулаа.
Зүрх минь чангаар цохилж толгойд минь лугшилт мэдрэгдэхэд би буруу зүйл хийж байгаагаа мэдрэх ч буцахаасаа өнгөрчихсөн байх.
ESTÁS LEYENDO
I'm His Wife /ДУУССАН/
RomanceНамайг өөрийн болгох гэсэн ч буруу арга ашигласан залуу. Гэхдээ эцэст нь би түүнд дурлачихсан.