-Дженифър.- чух майка ми да ме вика.- СТАВАЙ ще закъснееш за училище.- продължаваше да си вика, а аз продължавах да си лежа в удобното легло. Протегнах се да взема телефона си от нощното шкафче. Щом го отключих погледа ми се стрелна към часа. 7:00. Е часовете ми започваха от 8:15.
Чух стъпки да приближават и...Ох мамка му...
-Казах ли ти да ставаш? Хайде! Ще закъснееш....
-А ние не искаме това. Даа мамо това ми го повтаряяш...
-От както си първи клас да. А сега ставай да се оправяш.- изкомандира и тръшна вратата.
Въздъхнах и станах. Вързах си косата на конска опашка. Приближих се до малката си тонколона и си пуснах музика. Ох колко съм проста. Не се представих. Е казвам се Дженифър на 17години, имам брат който се казва Алекс, той е на 18. Майка ми е Памела Далас...И да познахте тя е съпруга на Камерън Далас. Брат ми е доста популярен, а това ме прави и мен до някъде популярна. Е поне не страдам от мъжко внимание. И не, не ме мислете за курвата на училището. Аманда го е заела от осми клас. Сега съм последна година и нямам търпение вече да приключи този ад....Но за сметка на това пък ще започне и другия. А именно работата. Охх Боже залисах се. Тъ. Първо както почти всяка сутрин, се изкъпах. Измих зъбите си. Не се знае дали няма да се целувам днес. Хаха просто се шегувам. След като излязох от банята отидох пред скромният си гардероб. Отворих го и се разгледах из дрехите ми. Награбах един чифт чрни дънки една бяла блуза дълга до пъпа и едно дънково яке и се облякох.
Седнах пред тоалетката си и пуснах русата си коса. Сложих си спирала, очна линия и телесно матово червило и бях готова.Слязох на долния етаж в хола и заварих Алекс да гледа нещо без интересно. Когато ме усети се обърна и ме огледа. Намръщи се. Сега знам какво следва.
-Джен знам, че искаш да си модерна и Бла, Бла..И аз искам, но много добре знаеш днес кой се връща. Ако те види така...- прекъснах го.
-Знам братко. Винаги ме пазиш и знам, че ще продължаваш, но хей..Вече не се страхувам.
-Добре...Мама и татко тръгнаха да работа и са ти оставили кроасан за закуска. - усмихна се той.
-Ъгх разбира се.- и аз се усмихнах.
-Е грабвай го и да тръгваме че след пет минути почва часа ти.- след като взех закуската си тръгнах след Алекс към колата. А именно бяло БМВ.
Качихме се в колата му и той потегли. Е ако се чудите за това от преди малко с облеклото....Ами веднъж най-добрия приятел на брат ми се опита да ме изнасили...От тогава всъщност не му е приятел. Тъй като той не успя да направи това проклето нещо, започна да изнасилва други момичета, но едно от момичетата било смело и се обадило на полицията и го вкараха в затвора. До сега. Днес най-големият ми кошмар излиза от решетките.Еее хора, това е новата част. Дано да ви е харесала. Надявам се 👌.
Ще се опитам всеки петък да качвам по една глава. Обичам ви❤❤❤.( На снимката горе е Дженифър 😂)
YOU ARE READING
The bad boy
RomanceТази история е за едно добро и щастливо момиче докато не се появява дявола.