4 Глава

2.4K 81 33
                                    

Паркирах пред клуба и излязох от колата. След като се уверих, че е заключена, тръгнах уверено към входа на клуб ,,night". Щом наближих един от бодигардовете ми препречи пътя. Въздъхнах и му показах личната си карта. Усмихна се доволно и ми направи път да мина. Извъртях очи. Влязох в прочутия клуб и какво да видя. Беше си най обикновен. Същото което имаше в този клуб го има и в другите. Освен, че тук имаше повече хора. Хмм с какво ли е толкова известен..? Докато си мислех за заведението видях някой да маха. Бела и Зак ме чакаха на едно съпаре. Запътих се към тях.

-Хей, секси!- поздрави ме Бела. Зак стана и ме целуна по бузата.

-Какво става, сладкиш?- попита той. Усмивката ми спадна щом се сетих за...Него. Дланите ми започнаха да се потят. Устата ми пресъхна и въздуха спря.

Те усетиха, че ми стана лошо и предобиха сериозен вид. Бела проговори първа.

-Джен? Какво ти стана?- погледнах я и преглътнах шумно.

-Ами...Ъъ...Нищо, добре съм.- успокоих ги.

-Не, не си, сладкиш! Тази вечер няма да мислиш за проблемите. Ще се напием, танцуваме и ще правим секс.- Зак ни намигна. Усмихнах се. Той е прав.

Ще го забравя. Ще спра да мисля за него.

-Е? Да пием.- извиках заради шума на музиката. Те се ухилиха.

-Това е нашото момиче.- извика Бела.

Отидох да си взема питие. Днес ще се напия. Няма да правя секс защото съм още девствена. Само се надявам да не направя няква глупост.

-Какво ще желаете?- попита бармана като ми намигна. Пффф флиртаджия.

-Уиски.

Той сложи чаша пред мен и я напълни с алкохола. Изпих го на екс.

-Знаете ли? Дайте ми цяла бутилка.- казах му. Той се усмихна и ми я подаде.

Тръгнах  към нашето съпаре и там видях един нов човек. Когато приближих забелязах, че пробутваше на приятелите ми някакво пакетче с бяла прах вътре. Веднага се досетих какво е това.

Застанах пред тях и огледах мафиота. Мамка му беше секси, но няма да му се размине лесно. Грабнах дрогата от ръката му и я разпиляха по пода. Погледнах го в очите и той беше меко казано ядоссн.

-Как смееш? Това ще струва повече от теб!- развика се. Сега бях благодарна, че музиката беше прекалено силна.

The bad boyWhere stories live. Discover now