-Чупката Иван!- изсъска брат ми. Иван се подсмихва. Погледна Алекс в очите и след това мен, но се съдържа повече.
-Исках да ти кажа едно последно нещо Дженифър, но ти избяга.- проговори с дрезгавия си глас. Брат ми изръмжа и направи една крачка напред, но Иван не помръдна.
-Казвай квото искаш и се махай!- изкрещя Алекс. Иван му се изсмя. Охх чак мен ме ядосва.
-Хаха. Не се перчи толкова много, приятелю....А ти красива ми Джен...Няма винаги братчето ти да те спасява!- намигна ми и си тръгна. Лтф. Това заплаха ли беше или...?
Алекс се обърна към мен и ме прегърна силно.
-Моля те, фъстъче, внимавай с него! Колкото и да го мразим...Има право! Няма винаги да мога да те предпазвам. Преди беше лесно докато той беше в затвора, но сега....Той за жалост е на свобода и ще ми е трудно, но....Ти обещавам, че ще направя всичко по силите си!- целуна челото ми брат ми. Усмихнах се през сълзи.
-Батко...Ти направи достатъчно! Обичам те!
-И аз те обичам малката!
Качихме се в колата на брат ми и отпрашихме към вкъщи. През пътя нищо не си казахме. Музиката от радиото заглушаване тишината. Честно да си призная Иван ме стресна, но това какво ли означава? ,,А ти красива ми Джен...Няма винаги братчето ти да те спасява!" Това ми се въртеше из главата през цялото време. Страх ме е, но не трябва да го показвам пред него.
-Джен?- брат ми ме изкара от мислите ми. Усмихнах му се тъжно.- Хей, бобулече недей да плачеш за него. Не си струва! Нали?- успях само да кимна. той ми се усмихна криво и целуна главата ми. Слязохме от колата, защото вече бяхме престигнали и закрачихме към Къщи. Влязохме и заварихме мама и татко да се гхъм ъъ натискат. Мда. Те не ни усетиха. Подсмихнах се.
-Гхъм. Неловкоооо!- възкликнах аз. Те се стреснаха и се обърнаха към нас с ококорени очи и изплашени физиономии. Ние с брат ми започнахме да се хилим истерично.
-Ъмм ние, такова...- опита се да замаже положението мама. Ние с Алекс спряхме да се смеем.
-Спокйно, влюбени гълъбчета. ,,Нищо не сме видели"- изкикотих се от сърказма на брат ми. Мама се изчерви, а татко се почеса зад тила.
Изведнъж телефона ми звънна. Погледнах екрана и изписваше ,,Зак"
-Отивам си в стаята.- информирах ги.
YOU ARE READING
The bad boy
RomanceТази история е за едно добро и щастливо момиче докато не се появява дявола.