10 Глава

3.2K 104 120
                                    

Пред мен стояха ,, любимата" ми братовчедка, Мелани и семейство ми. Гледах ги шокирено. По дяволите тя какво прави тук?

-Скъпа, трябва да поговорим. -първа  проговори мама. Изпуфтях. Отидох до тях и седнах на дивана.

-Гхъм. Джен, говорихме с леля ти Марта и решихме, Мелани да остане тук за един месец.

-Какво?- извиках като станах от дивана. Това е кошмар. Не може да е истина. Погледнах към братовчедка ми, а тя се подсмихваше. Как ми се иска да ѝ избия тъпата усмивка.

-Не викай Дженифър! Мелани ще остане тук и ще учи в твоето училище за този един месец. Не искам всеки ден да се карате. Ясно?!- мамка му не е ясно. Няма да мога да я търпя

-Но татко...

-Няма ,,но" Дженифър. Попитах ясно ли е?

-Да.- казахме двете в един глас. Погледнах Алекс. Той ме гледаше с тъжно изражение.

Мама и татко се качиха в стаята си и останахме в хола само аз, брат ми и Мелани.

-Е щом ще живеем заедно толкова много време, ще трябва да бъдем в добри отношения...Нали Джен.- проговори с сладникав глас тя. Ох по дяволите пред някой от семейството ми се държи добре, но когато е само с мен се държи гадно...Как я мразя.

-Хм..Да...Така е.- усмихнах се дяволито. Е и аз мога да играя тази игра. Обърнах се към Алекс. - Трябва да поговорим.- след като кимна и двамата тръгнахме към моята стая и оставихме чудовището.

След като стигнахме стаята ми, влезнахме и ми кипна.

- Знаеше ли?- бях с гръб към него. Усещах учестеното му дишане зад мен. Когато не получих отговор се обърнах светкавично към него. - Знаеше ли?- попитах, но този път по-силено.

-Да.- той бе навел главата си.

- Защо не ми каза?- попитах още по ядосана?

- Защото знаех, че ще реагираш така. - погледна ме.

Изпуфтях. Приближих се до него и го прегърнах. Не обичам да гледам брат си да е тъжен. Да, ядосах се, че не ми беше казал затова, че Мелани ще идва, но го обичам и не искам да  го разстройвам. Той веднага отвърна на прегръдката ми.

-Обичам те дребен.- прошепна.

- И аз те обичам Алекс. Може ли да не слизаме долу?- Попитах го.

- Добре, какво искаш да правим?

-Да гледаме филм?- усмихнах се.

- Дадено.- той също се засмя. - Кой филм искаш да гледаме?

-Хмм...- замислих се. - Искаш ли да гледаме ,,горещи тела"?

- Добре.

Казах му да легне на леглото докато аз взема лаптопа. Грабнах го от бюрото си и се хвърлих на леглото при брат ми. Щом изтеглих филма, се сгуших в Алекс и започнахме да го гледаме.

- Честно казано ми липсваха тези дни.- проговори той.

- Кои дни?

- Тези в които сме само двамата, гледаме филми и си говорим. Липсваше ми да си прекарвам времето с теб. - засмях се.

- Да определено и на мен ми липсваха тези дни.


Гледна точка на Иван

Мамка му не мога да си намеря място. Цял ден мисля за нея. Как можа да ме удари, как можа да целуне онзи глупак. Трябва да целува само мен. В момента бях в нас с бутилка бърбън и мислех за Дженифър. Отново. Трябва някак да си я изкарам от ума. И знам кой може да ми помогне. Взех iPhone си и набрах Александра.

- Я виж ти, кой се е сетил за мен?- засмя се гръмко.

- Искам те в нас с най-секси роклята и без бельо.

- Слушам.

След това и затворих и отпих  голяма глътка от бърбъна си.

Гледна точка на Дженифър.

Филма беше на половината, а на мен ми се доспа. Започнах да се прозявам и брат ми забеляза това.

-Джен, спи ти се. Да спираме филма и да те оставям да спиш.- Алекс тръгна да става, но аз го хванах за ръката. Той ме погледна учудено.

- Тази вечер ще останеш ли при мен?

Рядко брат ми оставаше да спи при мен, затова ми липсваха тези нощи. Той кимна. Спря филма, изключи лаптопа и го остави на бюрото ми. След което се върна при мен, свали си тениската и остана само по анцунг. Зави ни с чаршафа, след което аз се сгуших в него и така заспахме.

************************************
Извинете ме за закъснението.
Следва продължение....
Дано да ви е харесало 🔝😊.
Обичам ви ❤❤❤.


Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Feb 10, 2018 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

The bad boyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant