Medya: Yiğit Korkmaz
Derin "o kadar korumayı nasıl bayıltmış olabilirler lannn"
Ve bir yumruk daha
Koruma "bilmiyorum "
Ve bir yumruk daha ve elim direk silaha uzandı ve bamm koruma ölür 😂😂
Ve o kötü piç kahkaha çok hoşuma gidiyordu birini öldürmek ve eziyet etmek.
Silahi diğer korumalara doğru çevirdim hepsi birden ürktüler.Derin "bana orosbu aynur u bulun 1 gün müddet size buldunuz buldunuz yoksa bam bamm 💥💣💣 burayı can pazarına ceviririm içinde de tabiki siz olursunuz. Ee o halde ne duruyorsunuz bence şimdide aramaya başlayın.
Hepsi koşarak arabalara binip gittiler ali yi yanıma çağırdım
Derin "ali etrafı korumalarla donat gerekirse 2 katına çıkar bir daha aynı sey olmasın "
Ali"tamamdır derin hanım "
Birşey demeden gidip hemen yatağıma balıklama atladım ne yani mafyayayız diye kendi kendimedemi eğlenmiyim.Veee göz kapanlarımı kapatıp uykunun beni almasıni bekledim ve kısa süre sonra uyku beni esir almıştı......
👻👻👻👻
Gözlerimi açtığımda saat akşam 9:00 di hemen kalkıp tuvaleteki rutin işlerimi yapıp çıktım .
Hemen aşağı indim salona geçip bir film seçtim. Mutfağa geçip misir patlattım çok sevmesem de film izlerken yerim
Patlatıp salona geçip filmi başlattım.Sadist bir filmdi cinayet adam kesme biçme gibi sahneler doluydu.
Film bittiğinde ayağı kalkıp abimi aramalıydım aklım toplantıya kaydı.
Telefonu elime alıp abimmm❤
Kişisine tıkladim.Çaldı çaldı he açıldı
"Abi napiyosun"
"Hic oturuyorum kuzu sen "
"Bnde aynı ... şey dicektim. "
"Ne dicektin" diyip gür bir kahkaha attı.
"Yaa niye gülüyorsun şey he toplantıyı soracaktim noldu"
"Toplantıyı iptal ettim senin kaçırıldığını duyduğumda "
"Ee nolcak"
"Pezevenk bide sinirlenmiş pice bak " sinirle söylendi
Bu sefer kahkaha atma sırası bendeydi bende gür bir kahkaha attım "birileri fazla sinirlenmiş " dedim
"Sus gülme keserim o dilini
Hayır yani nerden bu özgüven amk hm neyse başka diyeceğin birşey varmi yatıcam ""Oo birileri tavuk saat 9 buçuk bu saatte uyurmusun sen neyse tm hadi öptüm "
"Bakıyorum da senin dilin gerçekten fazla uzamış biraz ucundan kesmem gerekiyor neyse kapat " dedi ve "yada dur ben kapatayim diyip suratima kapattı.
Telefonla bakismaya başladım kendime geldiğinde telefonu kanepeye fırlattim allah tan yere düşmedi.
Neyse sıkılıp dışarı çıktım etraf korumalarla donatılmıştı
Hm iyi neyse gidiyim uyum bn
Başka bir bok yaptığın yok bir o yana bu yana yat sen
Iç ses senle uğraşıcak halim yok sende zıbar.