Platini

28 2 1
                                    

Bună!Eu sunt Alexandra, pe scurt Alex.

Care e treaba cu bereta din poză? Da,păi,eu sunt născută în Marseille,Franţa,dar părinţii mei sunt americani.Primii ani din viaţă mi i-am petrecut în oraşul meu natal şi chiar îmi plăcea acolo,dar tata a primit o ofertă de lucru în America şi trebuie să ne mutăm.

Ştiu cât de cât engleză,dar partea proastă este că în Boston (ăsta e oraşul unde voi sta) nu am niciun prieten , bine,poate doar pe bunica mea,dar ea nu se pune . 

Off,trebuie să fiu în clasa a 10-a şi ,din câte am văzut în filmele americane,liceul nu e o perioadă prea roz,toţi îşi bat joc de tine,mai ales dacă eşti nou venit,dar cine ştie..poate voi avea noroc.

Acum este ora 11:01 în Franţa şi mama mă tot bate la cap să împachetez ce a mai rămas pentru că peste vreo 10 ore ne luăm zborul.

Cea mai nasoală parte la plecarea din Franţa este că va trebui să îi spun lui Nicholas că trebuie să ne despărţim.Nicho era iubitul meu de peste 1 an şi , deşi îl iubesc,simt că ne-am îndepărtat unul de altul.Logic că voi amâna până în ultima clipă să îi spun de mutarea în America .. nuvreau să mă cert cu el,vreau să îi păstrez o amintire frumoasă.Cine ştie? Poate o să vrea să avem o relaţie la distanţă.

Da,da,ştiu.Asta nu este cea mai strălucită poză a mea,dar ce mai contează? Oficial viaţa mea este perfectă! Nicholas ,după discuţia pe care am purtat-o cam acum 5 ore mi-a spus că mă înţelege şi că mă iubeşte,dar , cel mai important lucru : nu ne-am despărţit! Iupii .. relaţie la distanţă.

Acum sunt în aeroport şi mama şi tata s-au dus după bilete.Mă tot gândesc la viitoarea mea viaţă şi mă întreb dacă mă voi intrega.

Genial,mama mi-a adus o ciocolată caldă,iar tata se tot agită pe-aici.

Am primit un mesaj de la Zack , un foarte bun prieten : "Drum bun!" .. ce să zic .. mai profund de atât oricum nu poate să fie şi Zack , îi trimit înapoi un mesaj de genul : "Mda,mersi,tu,profundule! O să îmi fie dor de tine,roşcatule!". Da,ştiu,vă întrebaţi cum de am reuşit să fiu foarte bună prietenă cu un băiat şi,în acelaşi timp,să am un iubit.Simplu,încrederea este totul. Stai .. alt mesaj , tot de la Zack : "Ai grijă de tine,ma soeur,au revoir!" . Aww! Cât de drăguţ! Nu mai am timp să îi trimit alt mesaj pentru că ne-am urcat în avion. America , here I come!

Drumul a fost destul de lung , dar am ajuns şi aici.

Boston,frumos oraş.Lumini multe,adolescenţi îndrăgostiţi pe străzi,aglomeraţie,boschetari..hmm,avea de toate!

Coborâm din taxi în faţa viitoarei mele locuinţe.Era ..hmm,ciudată.Era o garsonieră americană.Avea o baie şi 3 camere.Era clar că una va fi a mea şi una a părinţilor,dar a 3-a ? 

Îmi despachetez bagajele şi mă instalez în pat . Deschis laptopul şi intru pe mess.Vorbesc puţin cu Nicho şi cu Melly şi apoi mă culc.Mâine era prima mea zi la Liceul Gregory.Aveam emoţii.

Şi cam aşa am fost eu îmbrăcată în prima zi la liceu. Nu s-a întâmplat nimic neobişnuit , cu excepţia faptului că am descoperit că băieţii din liceu sunt bădărani.Cum m-au văzut au încercat să îmi ridice rochia şi alte prostii.Frate,serios acum , câţi ani ai? 5 ? Oricum ar fi fost la liceu , eu abia aşteptam să ajung acasă pentru că ştiam că mă aşteaptă un laptop la care pot vorbi cu Nicholas şi Melly.

Aaa,staţi! Un lucru interesant care s-a întâmplat a fost atunci când Sasha ,aşa am înţeles că o cheamă , s-a împiedicat şi s-a murdărit pe haine cu mâncare.Sărăcuţa.

Ajung acasă şi mă duc în baie.Abia deschid uşa că şi aud un strigăt : 

-OCUPAT! 

-Scuze! ţip eu înapoi

Mă uit la pantofii de la intrare şi recunosc unii noi.Îl văd pe tata în sufragerie şi îl întreb:

-Cine e în baie ,tati?

-Aaa , ai făcut cunoştinţă cu chiriaşul într-un mod cam neplăcut,aşa-i?

-Ce chiriaş? întrebeu nedumerită

-Păi , pentru ce credeai că este a treia cameră? 

-Mnu ştiu...

-Află că Derek este de la ţară , dacă nu ma înşel învaţă la acelaşi liceu cu tine . zice tata 

Super! Un chiriaş , asta mai îmi lipsea.Dar,în fund,ce rău poate să îmi facă? E doar un băieţel care merge la acelaşi liceu cu mine.

Derek iese din baie.Mda,ce pot să zic,era drăguţ băiatul,doar că .. eu aveam ochi doar pentru Nicho al meu. Îl salut şi schimbăm vreo două vorbe după care plec la mine în cameră.Pfff, prima zi şi o groază de teme.Temă la geografie,temă la psihologie,temă la mate (dar asta nu era o problemă :-j) şi temă la română..cam mult. Fac repede tema la geogra şi apoi intru pe net.Nicho nu era.Am dat de Melly cam după vreo jumătate de oră şi apoi a intrat Zack.Fac o conferinţă cu cei doi şi îi întreb dacă ştiu ceva de Nicholas.Da,uitasem complet de petrecerea clasică de început de an.Nicho dă în fiecare început de an şcolar o petrecere.Genial,alt eveniment pe care îl pierdusem.Mai vorbesc puţin cu Melly şi Zack şi apoi mă pun să îmi scriu la română.

Mă duc să îmi iau un caiet dictando pentru că nu aveam şi îl văd pe Derek fumând în bucătărie.Ce urât! Eu mănânc în bucătăria aia ! Mă duc spre el şi ..

PlatiniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum