cap 9

7 0 0
                                    

Îi simţi prezenţa şi îşi ridică privirea. Alex se uită la el preţ de câteva secunde apoi se duse şi se aşeză pe canapea. Avea nevoie de răspunsuri, dar nu ştia cum să le ceară. Avea nevoie de părinţii ei, dar nu ştia unde sunt ei ţinuţi ostatici. Avea nevoie de prieteni, dar prietenii ei o urau pentru că era arogantă. Avea nevoie de o viaţă normală, dar odată ce intri în acest joc..nu mai ai scăpare. 

Zack se ridică şi se postă în faţa ei:

-Îţi este frică. îi spuse el

-Pardon? îi spuse Alex neînţelegând la ce se referea pentru că era în lumea ei

-Îţi este frică de tot ... mai nou, e OK , înţeleg asta.

Alex se enervă, se ridică în picioare şi spuse un timid "Nu îmi e frică de nimic!"

Zack râse şi începu să se plimbe prin cameră cu mâinile la spate.

-Zack....

-Da, iubire, te ascult . îi răspunsese el

-Ce iubire,mă ? Tu visezi ? Eu...am nevoie de nişte răspunsuri.

-Mdaa, 1 la mână : aşa ne vorbeam noi pe vremea când stăteam în Marseille şi 2 la mână : dacă mă întrebi, sigur te pot ajuta.

Avea dreptate! Marseille ... ce vremuri frumoase! Atunci Alex avea prieteni mulţi, dar şi duşmani. Totuşi..era mai bine decât să ai duşmani care să te omoare de plăcere, nu?

-Da, aşa este , îmi pare rău. Cât despre răspunsuri..suntmulte ,Zack , nu ştiu ce să mai cred, dar nici ce să fac. Ştiu că toţi mă urâţi.

-Pe asta poţi să o mai spui o dată. îi ziseel râzând

-Deci chiar mă urâţi? întrebă Alex rămânând mască

-Păi eu credeam că ştii asta din moment ce tu ai spus-o ca pe o afirmaţie. Alex, eu te cunosc de mult timp, dar niciodată nu ai fost mai arogantă ca acum. Cum să spui că tu ai mai multe puteri decât toţi de aici? Te-ai ţăcănit? Noi lucrăm ca o echipă! O ECHIPĂ! Nu suntem aici la liceu ca să fii tu diva răutăcioasă şi noi micii tăi servitori dornici să te ajutăm pentru puţină atenţie. NU! AICI SUNTEM O ECHIPĂ, îţi este clar acum ? 

Alex se uita la Zack cu mirare. Ochii ei verzi îi ţinteau pe ai lui. Clocotea, dar simţea că, clocoteşte şi el. Ce drept are el să vorbească despre echipă când el mereu îţi vine într-ajutor singur ca un mare macho şi te salvează ca să îi fi recunoascător toată viaţa ? Hă ? Ce drept o avea ? Toate gândurile astea îmbâcsite făceau ocolul minţii lui Alex,dar ştia că nu trebuie să le spună. Nu trebuia să îl supere pe Zack. Avea nevoie de el şi de puterea lui.

-Zack, unde îmi sunt părinţii?

Zack care se uitase la ea până acum cu mânie ...păli. Faţa i se îngălbenise şi se întorsese repede.Alex observă şi fugi în faţa lui:

-Unde îmi sunt părinţii, Zack? Ai zis că mă vei ajuta! 

-Eu...eu.... 

-Wow , marele Zack se bâlbâie, totuşi ţi-ai ales un moment cam prost,deci .. te mai întreb o singură dată, Zack (Alex începe să plângă) unde îmi sunt părinţii?

-Alex,părinţii tăi sunt în viaţă, nu te panica, doar că asupra lor a fost făcută o vrajă astfel încât nu îi putem găsi cu ajutorul unei vrăji de reperare. Nu suntem suficienţi de puternici , deci asta înseamnă că...

-Nicholas mi-a capturat părinţii şi îşi extrage puterile din ale lui Wren .. puteri neliminate . Suuuuuuuper! Am o viaţp de tot rahatul! 

-Alex, nu e chiar aşa ... tu ţi-ai făcut o viaţă de tot rahatul. Nu trebui niciodată să te dai mare şi tare în faţa prietenilor, mai ales când ai nevoie de ei să îndeplineşti profeţia!

-Ce profeţie? 

Zack se uită în sus şi apoi dispăru în celălalt capăt al camerei. 

-CE PROFEŢIE ? ZACK , SPUNE-MI! urlă Alex după el

-Alex, crezi că dacă te ţii scai de mine o să îţi spun ? îi zice Zack râzând

-Da pentru că este vorba despre viaţa mea şi...

-Şi ce, mă, şi ce ? Ai reuşit să mă faci să îmi ies din minţi. Ce mai e ? 

-Şi pentru că eşti singurul în care am încredere. zise ea timidă.

El îi aruncă o privire blândă şi îşi îndesă mâinile în buzunare. 

-Zack, mama şi tata sunt naiba ştie unde şi naiba mai ştie şi dacă sunt în viaţă şi acum aflu că există şi o profeţie. Tu nu înţelegi că viaţa mea s-a schimbat radical faţă de acum câteva luni? În Franţa totul era frumos , ieşeam pe afară cu tine .. ieşeam cu Nicho şi acum aflu că totul a fost o prefăcătorie . Tu ce ai face în locul meu, huh? 

-EU, zice el apropiindu-se , aş avea puţină răbdare. Nu rezolvi nimic dacă te gândeşti la ce ai păţit până acum.

Alex nu mai putu să rabde şi izbucni în plâns. Se năpusti asupra lui şi îl lovea cu pumnii. Era praf. Sleită de puteri şi cu mintea la toate problemele logic că simţea nevoia să se descarce.Zack o imobiliză şi o strânse în braţe. O ţinu aşa până când fură întrerupţi de Derek şi Carly care şi-au făcut apariţia cu doi saci negri misterioşi. 

-Ne scuzaţi că vă deranjăm, porumbeilor, începu Carly, dar avem nişte veşti importante.

-Mdea..cum a zis ea. afirmă şi Derek uitându-se lung la Alex.

Zacharie îi dădu drumul lui Alex şi se uită urât la Carly. Ştia că ea greşise foarte mult faţă de Alex. Derek era doar un biet nefericit . O victimă colaterală. Ce vină avea el că se îndrăgostise de Alex? Profeţia spunea clar : "Familia Platini trebuia să aibe un moştenitor." Scurt şi la obiect. Logic că Alex va avea un copil laun moment dat , dar nenorocita aia de profeţie mai spunea şi că moştenitorul trebuie să vină de la cel mai puternic ales de inima ei.

Lui Zacharie îi păru rău pentru Derek. El era foarte puternic, dar el credea că Alex se îndrăgostise de el. Cum putea el , prietenul ei de 8 ani încoace, să îi frângă sentimentele şi să îi spună că nu sunt reciproce? 

Zack avea multe pe cap. Profeţia spunea că prietenul ei cel mai bun trebuie să o apere mereu. Nu era mare lucru pentru el , fusese antrenat cu cei mai buni, dar îi era frică de ce se va întâmpla mai departe. Oricum ORACOLUL nu minte niciodată şi fiecare are câte o profeţie, o Legendă Personală ... trebuie doar să ştii cum să o trăieşti. Destinul îi răsplăteşte întotdeauna pe cei care îşi trăiesc Legenda. 

Deci Zack trebuia să aibe grijă de toţi, dar nu doar el avea probleme. Alex trebuia să înveţe cum să îşi controleze puterea. Avea mult prea multă putere, de foarte multe ori avea dureri fizice deoarece puterea ajungea să o domine. Se descurca din ce în ce mai bine, era în firea ei, dar parcă puterea venea de undeva. De unde? Rămâne un mister. 

Carly făcuse de curând o mare greşeală . Făcea orice numai pentru a ieşi în evidenţă. Ea fusese fata din grup până la venirea lui Alex. Deşi trebuiau să fie toţi împreună pentru a-l distruge pe Wren, ea nu o suporta pe Alex şi , într-un exces de furie îi pusese în pahar un praf cumpărat de la cotoroanţe care să o facă să îşi piardă puterile pe timp deun an. Zack aflase , cu ajutorul lui Trevor şi reuşi să aplaneze situaţia . DOar el şi Trevor ştiau de ce era Carly în stare. 

Derek? Ha ... el era fericit că fusese desemnat să o ajute pe Alex cu puterile ei. La rândul lui şi el fusese cel mai greu de "îmblânzit" , dar Zack făcuse treabă bună cu el.

Derek se îndrăgostea din ce în ce mai mult de Alex ,dar se simţea prost faţă de Carly. Fusese cu ea de 2 ani şi se distanţase rău de tot, nu merita asta. Totuşi Alex îl vrăjea pe zi ce trece.

Căutările după părinţii lui Alex au continuat încă vreo 5 luni, până când .............

PlatiniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum