cap 2

10 0 0
                                    

Mă duc la el şi îi iau ţigara din mână:

-Ce crezi că faci? mă întreabă el nervos

-Aaa,nu ştiu! Ţie ce ţi se pare că fac,geniule? Nu te las să îmi împuţi bucătăria cu fum de ţigară!

- Mbine,zice el şi văzându-mă că mă încalţ adaugă: unde te duci?

-Nucă ar fi treaba ta,dar am nevoie de un ciaet dictando pentru tema la română. îi zic eu grăbită

-Păi , vin cu tine,măcar aşa o să pot fuma pe-afară şi nu trebuie să mă mai freci la cap

-Cum îndrăzneşti să..? încep eu dar mă opresc ştiind că are dreptate

-Mda,aşa credeam şi eu.Haide,ia-ti ceva pe tine,e friguţ afară

Şi aşa m-am înprietenit eu cu Derek.Era super de treabă,dar puţin timid.Am aflat că e a 12-a tot la liceul la care merg şi eu şi că era împreună cu o fată Carly.I-am spus şi eu despre Nicholas şi aşa am rămas afară până după miezul nopţii.

Era ora 3:05 când am intrat în casă.Am hotărât amândoi să nu mai dormim şi aşa m-am pus eu să fac cafea.Treabuia să ne punem amândoi pe scris pentru că aveam ore de la 8.

Nu ştiu nici până în ziua de azi cât de bună a fost tema,dar nu o să uit niciodată cum l-am cunoscut pe Derek.

La liceu am stat la masă cu "babacii" ,aşa li se spune celor de-a 12-a , şi am cunoscut-o pe Carly.Era adorabilă.Am bârfit şi cei doi porumbei ,Derek şi Carly mi-au spus câte ceva despre fiecare copil din şcoală despre care se merita vorbi.Aşa mi-am făcut 2 prieteni în Boston şi am încetat să mă mai simt singură.

Ajunşi acasă , am rugat-o pe mama să o lase pe Carly să doarmă la mine şi a fost de acord.Super! Petrecere în pijamale! Mi-au trebuit doar 5 minute în baie pentru ca atunci când să mă întorc să îl văd pe Derek cocoţat peste Carly.O,Doamne! Pff..am rămas în hol şi mă uitam la minunatul act sexual pe care proaspeţii mei prieteni îl săvârşeau.Nu pot să cred că am făcut aşa ceva.Am plecat cam când ea rămăsese doar în sutien.

Am intrat în camera lui Derek şi am rămas mască.Nu puteam să cred! Avea cam aceleaşi postere pe care le aveam eu în vila din Marseille:Nirvana,Guns n Roses , Aerosmith,Justin Timberlake şi toţi ceilalţi. ŞI atunci am ştiut:Derek avea să îmi devină cel mai bun prieten şi Carly,dacă nu îmi făcea vreo surpriză:cea mai bună prietenă.Am intrat pe laptopul lui pe mess şi am dat de Nicholas cu care am vorbit puţin.Îmi spunea că el se simte excelent şi alte bazaconii , nu prea mă interesa ce spunea el acolo , aveam nevoie de el lângă mine cam urgent,dar..asta e :-j

Astăzi s-a întâmplat ceva foarte ciudat la şcoală,adică , pe bune acum.Eu,fata cea nouă şi retrasă am fost nominalizată pentru titlul de regină al balului celor de-a 12-a.La naiba,eu sunt doar a 10-a , ce-i cu oamenii ăştia? În fine , asta e , acum trebuie să zâmbesc şi să port o coroană stupidă.Ieiii!

Pe lângă faptul că am aflat vestea îngrozitoare şi aici mă refer la faza cu regina,acum trebuie să suport şi glumele lui Carly şi Derek.Haha,ce să zic.

Când am plecat de la şcoală Carly m-a invitat pe la ea, dar nu aveam chef de mai nimic.Am plecat acasă şi m-am pus la laptop după ce am făcut duş.Era pe mess tipa asta pe care o uram din tot sufletul, o cheamă Isobel. Of,partea bună la mutarea din Marseille e doar faptul că am scăpat de ea . Grozav,mă mai bagă şi în seamă: "Ce face iubita lui Nicholas?" . Penibil , atât poate? Îi trimit şi eu un mesaj : "Excelent.diva decăzută ce mai face?" Ha,îţi arăt eu ţie,fraiero! 

Isobel : Nimic important,doar voiam să te anunţ că Nicholas nu este în relaţii tocmai sănătoase cu drogurile şi scumpa ta Melanie nu vrea să îţi spună

Eu : Cum adică "nu e în relaţii sănătoase cu drogurile" ? Is,de dragul prieteniei pe care am avut-o odată,spune-mi ce s-a întâmplat, iar se droghează?

Isobel : Fato,eu de dragul prieteniei pe care am aavut-o ţi-am spus,nu te aştepta să îţi dau detalii.Dacă te interesează Nicholas,sun-o pe Melanie! Te-am pupat,pa!

Înşfac telefonul şi o sun pe Melly.Nu îmi răspunde.Grozav! Acum trebuie să aştept să mă sune ea înapoi sau .. îl voi suna pe Zack.Formez rapid numărul lui şi îmi răspunde : 

-Cine-i?

-Hei,Zack,sunt eu , Alex! Ce mai faci ? 

-Uite,bine,eram la birou,lucram la o schiţă pentru tema la arhitectură.Tu?

-Nu chiar aşa de bine .. ai auzit ceva de Nicholas?

-Tu mă suni pe mine ca să îţi spun ce face el? Alex , ce s-a întâmplat cu tine?

-Nimic,doar că idioata de Isobel mi-a spus că Nicho ia din nou droguri,e adevărat?

-Da.A venit tipu' ăla ,îl ştii tu..Jay la petrecerea dată de Nicholas şi mai toţi am luat praf,pastiluţe şi alte minuni,doar că Nicholas având un trecut interesant cu drogurile..a căzut iar în groapa lor.

-Păi şi tu ce păzeai? ţip eu nervoasă în telefon

-EU?! Nu sunt ta'su , să fie clar! Şi Alex , dacă m-ai sunat pe mine ca să vorbim despre Nicholas ai făcut o mare greşeală,PA! zice el cu tonul puţin ridicat

-PA! zbier eu

OFFF!Aştept până Zack închide şi iau o pernă şi o arunc spre peretele din faţa mea:

-Numai mie mi se putea întâmpla ca ... 

Nici nu apuc să termin fraza de mirare.Perna nu se izbise de perete ci rămăsese suspendată în aer:

-Ce naiba?! murmur eu mirată

Mă dau jos din pat şi mă holbez la pernă.Nici nu aud când se deschide uşa de la cameră şi intră...

PlatiniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum