cap 11

4 0 0
                                    

-Ştiam eu că e ceva ciudat cu tine! Ştiam că trebuie să am încredere în Nicholas! Ştiam eu! 

Alex încremeni când auzi de Nicholas. Ce treabă avea el cu Bree ? 

-Alex, nu o asculta! E de partea lor! Încearcă doar să te bulverseze şi apoi să intre în capul tău, calmează-te! îi spuse Richard.

-Tu cine dracu' mai eşti ? întrebă Alex întorcându-se furioasă către el

-Nu avem timp de explicaţii . 

Karadfrausum melanom OBFORGODAUS! ţipă Richard. 

Alex şi el fură catapultaţi într-un tunel. Totul se transformă într-un tunel . Ajunseră înapoi în clasă fix când Bree îi spuse lui Alex : 

-Nu o amesteca pe mama în asta, Platini! 

Alex se întoarse către el şi îşi dădu seama . Al treilea :

-Să înţeleg că acum trebuie să împlinim profeţia, huh? îi spune Alex

-Te prinzi repede ... ce să zic..

-Richard..aşa te cheamă, nu ? 

-Corect.

Alex îl luă de mână şi îl duse în sala de mese. Mai mereu era goală, mai ales primăvara când toţi mâncau afară. 

-Spune tot şi spune repede! 

-Stai uşor, păpuşă, ce vrei să ştii ? Alex îşi înfipse mâinile în părul lui :

-Nu îmi spune mie,păpuşă! 

-Bine, Alex,dar ştii că suntem în aceeaşi echipă, nu ?

-Mda..ştiu asta. Deci *zise ea oftând* , spune-mi de unde eşti .. cum ne-ai găsit şi, mai ales.. care e rolul tău în toată tărăşenia asta ?

-Numele meu este Richard Bobley, cel puţin ăsta e numele de acoperire. Numele casei din care fac parte este Joska. Da,da ruşi. Să ştii că există şi vrăjitori ruşi. Din păcate .. doar taică-miu era rus, mama era o englezoaică . 

-Cum adică "era" ? Ce s-a întâmplat cu ea? 

- A murit. 

-Îmi pare rău. 

-Nu am nevoie de mila ta,Alex! 

Richard se ridică şi îşi ciufuli părul:

-Care e rolul meu în toată tărăşenia asta? Habar nu am! Dar nu am de gând să plec de aici până nu aflu.

-Ok, calmează-te acum! 

-Ce să fac ?! izbucni Richard. Să mă calmez? *trânti două mese* Cum vrei să mă calmez ? Un idiot cu păru' roşu m-a adus aici printr-un vis de rahat şi acum dau de o nebună care nu îşi poate controla puterile.

-Băi, îmi pare rău , dar ai auzit-o pe nemernica aia! 

-Da...fata dublură. Ce e cu ea ? 

-Bree e o dublură ? întrebă Alex stupefiată.

-Logic, face parte din casa Platini...ca şi tine, de altfel. WOW, aveţi ceva dramă aici în Boston. 

-Lasă figurile de Broadway şi spune-mi mai multe. Cum adică face parte din casa Platini ? Eu sunt ultima descendentă a lui Platini. 

-Aici te înşeli..se pare că părinţii tăi nu ţi-au spus tot adevărul, apropo .. tata le transmite salutări lui Mary şi Paul .. unde sunt ? 

-Mama şi tata sunt ... în vacanţă. *Nu putea să îi zică adevărul,deja simţea că ştie prea multe*

-Aha. Bun, abia aştept să îi văd, nu i-am mai văzut de un car de ani. 

PlatiniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum