cap 12

7 1 1
                                    

Alex se gândea doar la un singur lucru. Se poate ca el să fie cel cu care trebuie să perpetueze specia? Oare casele Joska şi Platini se vor uni ? Richard să fie iubirea vieţii ei ? El să fie ? Şi totuşi .. el susţine că inima lui aparţine Lucresiei, ca şi inima lui Nicholas, de altfel. Trebuie să afle care e treaba cu Lucresia asta şi ... repede! 

-Alex, ai de gând să te uiţi pur şi simplu la maşini sau o să chemi un taxi ? 

Ea se întoarse către el :

-Nu avem nevoie de taxi. 

Alex îl luă de mână şi îşi închise ochii. În 2 secunde fură la bârlog. Trevor era aşezat într-un fotoliu şi murmura ceva. Le simţi prezenţa celor doi şi se ridică.

Îi analiză cu privirea. Alex se simţea penibil. Se uită pe furiş la Richard. Acesta părea chiar foarte degajat:

-Uşor, Trevor! Sunt Richard Graham .. din casa Joska, ruşi, nu ai nevoie de analiza ta psihică pentru a-ţi da seama că nu mint . 

-Richaaaaaaaaaaard! se auzi o voce.

Alex se întoarse şi o văzu pe Carly aruncândui-se în braţe. 

-Bună, Carly! Ce mare te-ai făcut! spuse Richard

-Asta înseamnă că nu mă vei mai privi ca pe o fetiţă, corect ? 

-Car', ai rămas aceeaşi, nu îmi spune că dezvolţi o pasiune secretă pentru mine. 

-Graham, eşti la fel de amuzant ca acum 2 ani . îi spuse ea la ureche. 

-Deeeeci, vă cunoaşteţi ? întrebă Alex

Carly se întoarse plictisită la ea şi încuviinţă:

-Ne-am cunoscut în Anglia, acum 2 ani. Eu trebuia să rezolv o chestiune legată de Wren , iar Ricky, aici prezent, hoinărea. 

-Nu hoinăream, căutam indicii despre visele mele ciudate. 

-În fine, eu nu am reuşit să fac rost de locaţia lui Wren şi trebuia să mă întorc la cel mai bun prieten al meu

-Adică Derek, spune Alex

-Mda. Derek, dar mă rătăcisem într-o zonă periculoasă a Angliei şi am cerut ajutor celui mai apropiat vrăjitor. 

-Poţi face asta ? întrebă ea

-Până la 3 ani de la descoperirea faptului că eşti vrăjitor, da. spuse Trevor

-Ok, eu nu mai pot sta, trebuie să mă duc până la şcoală. Trevor, să nu crezi că ai scăpat, tot trebuie să îmi spui despre ştim-noi-ce, iar ţie, Richard, îţi urez şedere plăcută la Boston. Carly, ne vedem! 

Şi Alex se teleportă la şcoală. Aha, deci Carly a avut o aventură cu Richard. 

Se aşeză la o masă din cantină şi îşi deschise culegerea de matematică. Mai avea nevoie doar şi de şcoală. Trebuia să se deconecteze într-un fel sau altul. 

Simţi o mână pe umărul ei. Se întoarse speriată şi îl văzu pe Derek:

-Nu te-am văzut de ceva vreme, Alexandra! îi spuse acesta

-Ia loc, îi spuse ea, spune-mi .. unde-ai fost? Ce s-a întâmplat ? 

-Am fost să îmi limpezesc gândurile. Am fost la părinţi . 

-Păi şi de ce nu mi-ai spus ? întrebă ea închizând cartea

-Nu contează asta, spune-mi ce-ai făcut tu..

-Păi, mi-am întâlnit "sufletul pereche" , un rus, Richard Joska. 

-Nu am auzit de el. zise Derek confuz

-Încă, o să auzi, te asigur. Dar ce ai păţit ca să îţi limpezeşti gândurile ? 

-M-am certat cu Carly, nu o mai înţeleg. Îmi spune că mă iubeşte şi că are încredere în mine, dar mereu când vin de undeva mă întreabă ce am făcut, cu cine am fost şi porcării de genul ăsta. 

-Derek, îmi pare rău , dar ar mai fi ceva ...

-Ce anume? 

-Cred că Richard şi Carly au avut o aventură acum 2 ani, pe vremea când voi eraţi cei mai buni prieteni. 

-Acum 2 ani? Eram cu Carly, tocmai ne mutaserăm împreună...mă rog, ea fusese în Anglia din cauza unei probleme medicale, dar ....

-Poţi să spui că a fost pentru a afla despre Wren, să ştii că nu sperii dacă îi aud numele.

-Aşa..ok şi , oricum, noi eram împreună. 

-Ei bine, eu cred că a fost ceva mai mult între ei. 

-La naiba! Ştiam eu că a păţit ceva în Anglia! Era ea schimbată! 

-Oricum noi nu mai suntem împreună de când am plecat. 

-POFTIM?! întrebă Alex

-Aşa cum auzi, nu mai simţeam nimic pentru ea şi stăteam cu ea doar pentru că îmi imaginam că trebuie să stau departe de tine, dar Alex, crede-mă .. te iubesc! Te ador cu toată fiinţa mea şi chiar dacă tu nu simţi la fel, a trebuit să îţi spun. Eşti excepţională!

-Derek, zise Alex cu capul plecat, nu putem să dăm frâu liber sentimentelor. Şi eu te iubesc, dar profeţia spune un lucru care...ei bine .. şi .. *Derek se ridică şi o sărută*

Alex se dezlipi din acel sărut pătimaş şi îi dădu o palmă. Se uită urât la el în timp ce se teleportă. 

DUPĂ 4 LUNI 

Situaţia era aceeaşi . Părinţii lui Alex erau de negăsit. Ea era tristă tot timpul, dar mai puternică decât fusesee vreodată.

Richard se antrena cu Zack cot la cot, iar Carly se dădea pe lângă Derek, dar el o refuza mereu.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 05, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

PlatiniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum