cap 3

8 1 0
                                    

Nici nu aud când se deschide uşa de la cameră şi intră Carly:

-Alex,ţi-ai uitat la mine tele....

Şi nu apucă să îşi termine vorba pentru că se uita la mine ciudat.

Adevărul era că arătam destul de nebună cu o pernă între picioare,dar mna .. se mai întâmplă.Trebuia să fac ceva pentru ca ea să nu vadă perna.Nu voiam să fiu fata ciudată şi , în plus,lucrul ăla mă cam înfiora:

-Telefonul? Carly,să fim serioase! Telefonul meu e pe pat,tocmai ce am vorbit cu Zack.

-Poftim? Mi-ai consumat din credit?Prostuţo,ăla e telefonul meu.Haide,ia-l!

-Ooo , ai dreptate,asta explică de ce nu aveam numărul lui Zack salvat în telefon.Poţi să îl laşi pe birou,te rog? o întreb eu pentru că nu voiam să dau drumul pernei,cine ştie ce s-ar fi putut întâmpla

-Alex,iartă-mă că te întreb,dar ce naiba faci cu perna aia ?

-Nimic,dansam şi eu de fericire că am fost aleasă regină pentru balul babacilor.

-Serios?! Tu eşti bucuroasă că te-au ales? mă întreabă ea şi se aşează pe pat

-Da,de ce nu aş fi?

-Ziceam doar..Hei! Vrei să îl sunăm pe Derek şi să mergem jos la o pizza?

Eu,văzând că altfel nu ar intenţiona să plece am fost de acord.După ce am fost sigură că a plecat în bucătărie ca să îl sune pe Derek care era în nu ştiu ce parc de skateri, am dat drumul pernei şi am văzut că a făcut cunoştinţă cu podeaua.Ce bine! O să mă prefac că nu s-a întâmplat nimic.

Îmi iau repede un hanorac şi merg după Carly.

Nu am stat prea mult la pizza,dar ne-am simţit bine . În plus,am făcut cunoştinţă cu un prieten de-al lui Derek,Trevor. Trevor îmi părea ciudat.Foarte ciudat şi .. surprinzător,într-un mod plăcut.Avea un tic pe care i l-am observat repede : îşi masa tâmplele mai mereu. Nu părea un băiat rău,doar ciudat.Am aflat că şi el învaţă la Gregory şi că e a 9-a . În sfârşit cineva mai mic ca mine!

Am făcut schimb de id-uri de mess şi a rămas să mai vorbim.

Simţeam că fac parte din ceva,simţeam că îmi place în Boston,la urma urmei,nu era un oraş atât de urât,dar ,totuşi, ce s-o fi întâmplat cu perna aia ?

Am decis să uit de incidentul cu perna.Care era cel mai rău lucru care se putea întâmpla? Poate am visat eu... cine ştie.

Cu Nicholas nu am mai vorbit de ceva vreme , am auzit de la Melly că se îneacă în alcool.Ştiam că trebuie să o termin cu el.

Am fost la o petrecere sâmbătă seara.Petrecerea se ţinea acasă la Trevor.

A venit multă lume,printre care şi cuplul liceului. Da,cred că ştiţi toţi că în fiecare liceu există un cuplu popular care străluceşte şi îi face pe toţi ceilalţi care nu au iubit/ă să se simtă aiurea.În fine .. a venit şi cuplul ăsta.Draca Tiffany arăta ca o piţipoancă , iar de Max nici nu mai spun.Eu eram îmbrăcată cu o pereche de blugi şi un pulovăr,iar în picioare aveam tenişii mei preferaţi.

Ce pot să mai zic despre petrecere ? A fost muzică bună , pizza, burgeri şi bere,nimic special.Da,chiar nimic special sau ciudat .. asta credeam şi eu până când am fost trimisă de Derek să îl aduc pe Trevor în living. Am fost la el în cameră şi nu l-am găsit , dar am stat să îi analizez dormitorul. Era o cameră întunecată şi plină cu cărţi. Am auzit voci afară şi am deschis încet geamul din cameră.Afară erau doi băieţi,din câte am putut să văd prin întuneric,care îl ţineau pe Trevor de mâini şi un al treilea băiat dădea cu picioarele în el.Am fugit disperată după Derek pentru că eu eram doar o fată şi na , el e băiat.

Logic că nu l-am găsit .. cine ştie în ce cameră era băgat cu Carly.. aşa că am ieşit afară singură:

-Opriţi-vă! am ţipat eu la băieţi

-Cine e acolo? întrebară toţi la unison

Mda,după modul în care au răspuns era mai mult ca sigur că sunt beţi toţi , dar , pentru că le-am zis să se oprească i-au dat drumul lui Trevor şi veneau spre mine:

-Păpuşă,eşti singurică la o petrecere şi ai decis să te iei de 3 bărbaţi?

-Vezi tu vreun bărbat pe-aici,măi,matahală? îl întreb eu

Nu mă uitam cu dispreţ la ei.Se apropiau de mine şi , asemenea lui Trevor,m-au înşfăcat.Doi mă ţineau să nu fug şi unul vorbea cu mine:

-Te ştiu pe tine , eşti fata aia nouă şi bună .. cum dracu' te chema?

-Vrei să îmi dai drumul şi să iei şi tu o gumă? Îţi pute gura! îi zic eu mârâind

-Nu îţi dau,păpuşă, drumul,în seara asta o să mă distrez cu tine.Băieţi,duceţi-o în garaj.

-Ce faceţi,măi? Lăsaţi-o în pace!! Voi nu aveţi minte?! urlă Trevor acolo

Ceea ce am văzut m-a lăsat mască.. unul din gorilele alea a ljuat un scaun şi i l-a dat în cap.Am încurcat-o.Boul ăla care vorba cu mine m-a trântit pe un fotoliu vechi din garaj şi a început să mă dezbrace.Vai ce scârbos era! Mă săruta şi .. vaii!

PlatiniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum