Chapter 1

1.2K 98 6
                                    

Attention: Before read this chap, play the song in the media, make sure to using earphone.
______________________________________

-22/05/2017 [Sabtu]

"Kim Taehyung?" Paderi itu melihat Taehyung. Taehyung dengan malas menyahut. "Nae" Paderi itu melihat semula bukunya. "Sudikah kamu mengambil Go Hara sebagai isteri kamu yang sah? Dan menjaga dia sehidup semati, bersama dia ketika susah dan senang?" Paderi itu melihat Taehyung semula. Taehyung mendiamkan diri seketika, aku melihatnya dari tepi. "Nae, saya sudi" Dengan sekali lafaznya, aku senyum gembira. Bermakna dia sudah menjadi suamiku yang sah.

"Go Hara?" Paderi itu melihat aku. Aku dengan semangat menyahut "Nae?". "Sudikah kamu mengambil Kim Taehyung sebagai suami kamu yang sah? Dan menjaga dia sehidup semati, bersama dia ketika susah dan senang?" Paderi itu melihat aku. "Nae, saya sudi!" Paderi itu ketawa melihat perangaiku, aku turut ketawa kecil. "Kim Taehyung, kamu boleh mencium pengantin perempuan sebagai tanda kamu suami isteri yang sah". Aku berdiri menghadap Taehyung dengan senyuman. Dia mengrollkan matanya dan cium aku sekilas. Aku tak sempat kelip matapun. Dan hari itu, aku dan dia menjadi suami isteri yang sah.

" Hari itu ialah hari kebahagiaan aku seumur hidup " - Go Hara

[C] 𝟡 𝕸𝖔𝖓𝖙𝖍 ⏩ 태민Where stories live. Discover now