Attention: Before read this chap, play the song in the media, make sure to using earphone.
______________________________________- 28/10/2017 [Sabtu]
Harini Taehyung cuti, dia malas nak kerja, so aku ambil kesempatan ni untuk keluar jalan-jalan dengan Taehyung, since dah lama aku tak keluar rumah ni, keluar rumah pun halaman rumah je, lagipun last aku minta bulan-bulan lalu tu dia jual mahal. Kami keluar jalan-jalan di taman sambil berpegangan tangan dan menghayunkan kedepan dan kebelakang seperti couple-couple yang lain buat. Taehyung pula dari tadi tak berhenti buat lawak, senyumanku pula tak pernah pudar. Kami duduk dibangku, mataku tiba-tiba menangkap seoran budak lelaki yang sedang makan aiskrim. Aku fokus kat aiskrim tu sebenarnya. "Tae~ nak aiskrim" Taehyung pandang aku. "Ohop! No! Tak boleh!" Aku mencebik "alaaaa". Beberapa minit berlalu, aku masih memerhati aiskrim budak tu. Aku terus terfikir sesuatu.
Aku smirk. "Oppaya~ chagi nak aiskrim juseyo eo?" Aku membuat aegyo dihadapan Taehyung. "Aigoo, hara ni pandai sangat nak pujuk orang. Yelah tapi sekali ni je tau!" dia mencubit pipiku dan berlalu pergi. Aku tersenyum gembira. Seorang perempuan yang macam sebaya aku duduk ditepiku sambil bermain dengan anak lelakinya. "Eo, dah berapa bulan?" Tanya dia dengan mesra serta senyuman sambil menujukkan perutku. Aku senyum kepadanya "5 bulan", dan coversation kami sebagai wanita bermula dan berakhir apabila Taehyung datang membawa aiskrim. Perempuan tu berlalu pergi apabila anak lelakinya tidur dipahanya. "Gomawo Tae~" aku memeluk lehernya dan mencium pipinya lama. Selepas melepaskan ciuman itu aku perasan yang pipi Taehyung berubah warna kepada merah. "Eo? Tae ah~ awak malu eh?" Aku usik dia sambil ketawa. "Mana adalah!" Dia menafikannya. "Yelahtu, Taetae taknak ngaku~ Buuu". "Mana adalah!" Taehyung masih menafikannya. "Buuu Tae malu buu--" Taehyung memotong percakapanku dengan kisseu.
" Yah Tae! Awak ni comel sangatlah! That's why 'Because I Love You Boy' " - Go Hara.
YOU ARE READING
[C] 𝟡 𝕸𝖔𝖓𝖙𝖍 ⏩ 태민
Short StoryJemput baca cerita noob aku HAHA. Kim Taehyung ataupun Park Jimin? 9 bulan? Pregnant story . Short-Story. Completed. Credit Cover: B100's Graphic Shop Start: 29 October 2017 Ended: 26 Disember 2017 Highest ranking: #169 shortstory - 210118 #123 shor...