Chapter 6

727 72 1
                                    

Attention: Before read this chap, play the song in the media, make sure to using earphone.
______________________________________

- 23/09/2017 [Sabtu]

Kandungan aku dah mencecah 4 bulan dan perutku pula semakin membesar, aku mengusap perutku dengan senyuman. Beberapa minit lagi Taehyung akan pulang dari kerjanya. Aku menunggu dia di sofa sambil memakan snek yang Taehyung sembunyikan dari aku, heh fikir aku tak tahu kat mana dia sembunyikan? Ofcourse lah kat dalam almari boxer dia XD, dia ni tak tahu malu betul aish. Bunyi kereta Taehyung diluar rumah kedengaran di corong telingaku. Aku biarkan sahaja dia masuk kedalam rumah sendiri, dia ada kaki dua tangan dua, aku pula berbadan dua. XD. Aku cuba menghabiskan snek itu dengan laju, tapi Taehyung dahulu yang membuka pintu.

1..
2..
3.--

"YAH!" aku dah agak dah. Aku memandang Taehyung dengan selamba. Dalam hati mahu saja aku berkata begini kepadanya 'Ye sayang? U nak ape eh?' Aku menahan ketawa apabila berfikir tentang kegedikkan aku sendiri. "Wae awak makan snek tu?! Awak tahukan yang benda tu tak bagus untuk baby!" Aku berfikir sejenak 'benda' hm, makanan ni dikira sebagai benda eh? Oh baru aku tau. XD, aku memandang hadapan semula dan menyumbat semua snek itu kedalam mulutku sebelum Taehyung rampas.

1--
Snek itu dirampas dari tanganku, aku tak sempat nak kira sampai 3. Aku buat muka masam. "Tae ah~ bagilah!" Aku cuba memujuk dia. Dia menggelengkan kepalanya, aku mencebik. Taehyung menghidu sesuatu disekelilingku, aku menjeling dia. "Yah Hara! Awak belum mandi ke?!" Kenapa dia ni sensitif sangat? Suka hati akulah nak mandi ke tak, lagipun susahlah nak mandi dengan perut 'buncit'ni. Aku membuat muka 'annoyed'. Dia terus mengangkat aku secara bridal-style, "Aarh". "Jom mandi sama-sama" Dia berbisik ditelingaku, dan terus melangkah ke bathroom. "Yah malulah sikit!" Aku menahan mukaku yang tengah merah ni untuk memandangnya. "Eo, takpelah~ Kitakan dah jadi suami isteri yang sah, lagipun macam je awak tak pernah nampak keluruhan saya" Taehyung smirk. Eleh, nak usik akulah tu. Aku jeling dia, dan malam tu kitorang mandi dan bermain air bersama-sama.

" Taehyung, gomawo sebab pernah bahagiakan saya " - Go Hara.

[C] 𝟡 𝕸𝖔𝖓𝖙𝖍 ⏩ 태민Where stories live. Discover now