Listopad 2017

48 3 1
                                    

Piszę to o 1:30 w nocy, słuchając "PonPonPon 1h." i "HEYYEYAAAEYAEYAAAEYAEYAA 10h." tak więc spodziewajcie się tu wszystkiego!

Pewnie zadajecie sobie pytania typu:

-Co to kuźwa jest?

-Po jaką Krainę Grzybów ona to zrobiła?

-CO Z OPOWIADANIAMI?!!!

-Robisz mi nadzieję na jakieś opowiadanie. Unzwolennik. :)))))

TAK WIĘC

Postanowiłam zrobić taki "kosz na informacje". Nie raz mam coś ważnego do powiedzenia, a nie mając gdzie tego wstawić, piszę to pod koniec rozdziału czy oneshota. A z własnego doświadczenia wiem, że czytelnikom zdarz się nie czytać tego, albo jedynie przelecieć wzrokiem tekst i zabrać się za dalsze czytanie. Tak więc powstało miejsce, gdzie możecie poczytać co i jak. Postaram się dodawać jakieś informacje przynajmniej raz w miesiącu, a jeśli Wy macie jakieś pytania do mnie, piszcie albo w wiadomości prywatnej do mnie, albo w komentarzach pod ostatnim postem. 

Swoją drogą to jest pierwsza okładka, którą zrobiłam w 100% sama (wyliczając elementy, które dodane były już dawno w programie, którego używam) i jestem z niej bardzo zadowolona. A nie należę do osób chwalących wszystkie swoje dzieła. 

Powinnam planować projekty na zawodowe po północy, słuchając piosenek robiących mi wodę z mózgu. XD

DOBRA, ZACZYNAMY OMAWIANIE

W sumie na chwilę obecną nie mam dużo do powiedzenia. O wielu rzeczach już informowałam, jednak napiszę je znowu, by nikt nie musiał latać ze strony na stronę.

• Planowane opowiadania i oneshoty

-Special na święta - Nie będę Wam dużo spoilerować. Powiem jedynie, że możecie się go spodziewać w Święta Bożego Narodzenia i że będzie to 2Min. (Swoją drogą smutne jest to, że przez moje lenistwo piszę to z dwu miesięcznym wyprzedzeniem D: ) 

-Messenger z SHINee - Będzie to opowiadanie, którego rozdziały przez cały miesiąc będą dodawane codziennie. Pojawi się jakoś między świętami, a przypuszczalną datą premiery "głównego" opowiadanie które piszę. Taki "zapychacz" by nie było u mnie pustek.

-"Główne" opowiadanie - nie zdradzę Wam jeszcze tytułu tego. Powiem jedynie, że będzie to opowiadanie JongKey, supernatural, posiadające istoty z pewnego anime. Jest ono "główne" gdyż skupiam wiele uwagi na nim, by było idealne. Postanowiłam też zaliczać opowiadania do kategorii głównych i zapychających. Głównymi więc będą na pewno "Martwe zło" (które skończyłam, woho!), opowiadanie które aktualnie piszę i odnowione "Zawiodłem się na Tobie" które znajduje się na moim blogu. A co dalej? Czas pokaże.

-Oneshot Gumlee - tak, w końcu odbiegnę od SHINee i JongKey. Paring to męskie wersje Marceliny i Księżniczki Balonowej z Pory na Przygodę. Tu też nie będę się rozpisywać, być może zacznę nad nim pracę po świętach.

-Opis słowny anime - nie mam pewności, czy to się jednak pojawi. Będzie to opisanie przeze mnie akcji pewnego anime (a jeśli pomysł Wam się spodoba, kilku następnych). Nie będą to oczywiście anime typu Shingeki no Kyojin, Tokyo Ghoul, Ao no Exorcist. Mam tu na myśli na pewno Osomatsu-san, może Hatelię lub Adventure time, albo inne anime, które nie są długie i ich akcja nie jest bardzo powiązana z poprzednimi odcinkami. Cyba wiecie o co mi chodzi. RZECZ JASNA NIE BĘDĘ SIĘ PODPISYWAĆ POD WYMYŚLENIE TEGO WSZYSTKIEGO. NAPISZĘ AUTORA, WSTAWIĘ LINKI DO STRON, GDZIE BĘDZIE MOŻNA OBEJRZEĆ ODCINKI ETC.

•Blog

Jak już tam pisałam, strona doczeka się renowacji. Jestem w technikum na kierunku Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej, a na jednych z najbliższych zajęci zajmiemy się tworzeniem bloga na blogspocie. Nie obiecuję czegoś naprawdę wow, ale wygląd pewnie będzie inny.

•Inne (media społecznościowe, nominacje, moje życie prywatne etc.)

Zapraszam Was na mojego Aska, na którego próbuję wrócić. Tam pojawiają się informacje o Wattpadzie (jeśli np. ktoś nie ma na telefonie aplikacji z Watt i dowiaduje się o aktualnościach dopiero po zalogowaniu na stronę to polecam mnie tam śledzić) wypowiadam się na różne tematy zawarte w pytaniach, nie raz można też ze mną porozmawiać w krótkich pytaniach. 

W spawie nominacji już pisałam na Asku. Chętnie odpowiem na pytania dotyczące mojej osoby tu na Wattpadzie i pozadaję Wam także (tak, wiem że mogę to robić na Asku, ale nie chcę zaniedbać tej "zakładki", a z resztą nominacje to taka mała wiązka do integracji i poznania siebie nawzajem).

Mam prośbę do Was, oddajcie mi chęć do czytania. Ostatnio mam mało chęci do czytania czegokolwiek, a jak patrzę na 8 książek czekających na półce, bym się za nie zabrała, opowiadania na Wattpadzie, zarówno te,  które chce przeczytać jak i moje nieskończone, stwierdzam że nie starczy mi życia. A jeszcze mam listę anime i dram do obejrzenia. TTWTT

ZAKOCHAŁAM SIĘ W GORILLAZ I JAK DWIE PIOSENKI NIE PRZESTANĄ MI WIECZNIE CHODZIĆ PO GŁOWIE, OSTATECZNIE MI SIĘ PRZEJEDZĄ! JAK ŻYĆ?!

To teraz napiszcie mi co u Was, jak wam życie mija, czy tęsknicie za moimi ff i w ogóle. 

Znając życie rano to ulegnie zmianie, bo dopiero wtedy zauważę jakiekolwiek błędy tu, albo coś mi się przypomni.

InformacjeWhere stories live. Discover now