Marzec 2018

13 5 0
                                    

Witam Was w ten sobotni wieczór!

Wróciłam do Was z (niestety) tak samo małą chęcią do pisania i lenistwem. Ehhh... Nie polecam nikomu takiego uczucia: Masz wiele pomysłów, wiesz że musisz się za coś zabrać, ale nie masz do tego chęci.

Co nie oznacza, że jak siedzący na kanapie leń nic nie zdziałałam. O nie, nie, nie, na szczęście lenistwo aż tak mnie nie pochłonęło!


Pisanie:

Nie zdziałałam dużo w tym miesiącu (co widać chociażby po tygodniowym opóźnieniu publikacji informacji z marca), ale 2 rozdział opowiadania o hybrydach jest prawie gotowy. Co prawda, jak myślę o tym, że jest to około 2/5 wprowadzenia w historię bohaterów, ich pochodzenia i losów, a wszystkich rozdziałów mam nadzieję, że będzie ponad 20, słowa "prawie skończyłam drugi rozdział" tracą swoje znaczenie. Cóż... Historię w większym stopniu mam wymyśloną, zapisuję sobie to wszystko (o tym zaraz), może jak w końcu wróci mi chęć nałogowego pisania, wystartuję jak torpeda i coś napiszę więcej? Może to w końcu skończę? xD


Opowiadania:

Stety niestety, nic w tym miesiącu nie wymyśliłam. Ale za to rozbudowałam szerzej w głowie historię "Zawiodłem się na Tobie" a przy tym zdałam sobie sprawę, że nie wspominałam wiele o tym i osoby, które nigdy nie zaglądały na mojego bloga nie wiedzą, o czym mówię. XD

Tak więc było to opowiadanie szkolne, opisujące historię Jonghyuna, który doszedł do szkoły muzycznej, trafiając do klasy z Kibumem, w którym się zakochał. Jednak okazało się, że Kibum jest w związki z Minho, szkolnym buntownikiem, koszmarem i zbójem, którego tak naprawdę Key nie kocha i mu nie ufa, ale boi się o tym powiedzieć Minho.

Opowiadanie pisałam w 2016 roku, kiedy byłam świeżą kpoperką, shipującą ze sobą wszystko co się rusza, robiąca z Jonghyuna silnego chłopaka, a z Kibuma uroczą i delikatną pizdę. Każdy niestety przez to przechodził (w mniejszym lub większym stopniu) i każdy tego żałuje...

Ale w ramach rekompensaty za brak aktywności na moim Wattpadzie, podzielę się z Wami jakże pięknym opisem tego opowiadania!

" Kim Jonghyun, nowy uczeń męskiej uczelni w Seulu. Rozpoczyna się kolejny rok nauki, a w tym kolejne romanse, znajomości oraz problemy. Jonghyun mimo małej sympatii ze strony innych uczniów poznaje dwójkę przyjaciół. Lee Taemina i Lee Jinkiego. Podczas roku szkolnego szybko wypatruje sobie osobę, do której zaczyna coś czuć, Kim Kibuma. Niestety podczas pierwszego spotkania z nim zdobywa dla siebie nowych wrogów, między innymi jest to szkolny bandzior i postrach uczniów, Choi Minho. Okazuje się, że Minho i Kibum chodzą ze sobą od dłuższego czasu, ale taka delikatna osoba z silnym i nieprzyjaznym buntownikiem do siebie pasują. Czy to można jeszcze nazwać miłością i jak się potoczy los naszych bohaterów? "

Może kiedyś wstawię starą wersję tego fika, byśmy mogli się wspólnie pośmiać? Może jak stuknie mi 5, 10 lat z pisaniem? Pod warunkiem, że "Zawiodłem się na Tobie" już opublikuję i ie zgubię tej starej wersji. xD


Poprawki:

 W skoro zaczęłam temat o poprawie starych opowiadań!

Może ktoś czytając moje opublikowane prace zauważył różnice między "Wybacz mi" a "Merry Christmass (...)"? Może ktoś miał wrażenie, że oba opowiadania są napisane przez dwie różne osoby? Nic bardziej mylnego!

Zauważyłam, że podczas mojego trzyletniego doświadczenia z pisaniem, mój styl pisma znacznie się zmienił na lepsze. Ale niestety w tych starszych opowiadaniach (Końskie zaloty, Wybacz mi, Wybaczyłem, Honor czy wstyd?, większość rozdziałów Martwego zła) widać jeszcze zalążek tego starego stylu. Dopiero od pojawienia się 5 rozdziału MZ zaczęły dochodzić na moim koncie nowe, lepsze opowiadania. Nie powiem.. Jest mi troszkę wstyd. Zazwyczaj jak podaję namiary do mojego profilu, tłumaczę że te starsze opowiadania są gorszej jakości. Więc postanowiłam je poprawić. Kiedy to zrobię? Jeszcze nie wiem. Ale na pewno doczekają się poprawek, więc jeśli kiedyś jakimś sposobem otrzymacie powiadomienie "KocurekBummie edytował rozdział X opowiadania" możecie zajrzeć, bo jest wielka szansa na to, że to właśnie efekt moich wielkich poprawek. Z resztą, będę o tym informować tutaj.


Grafiki:

Mam wrażenie, że w każdym miesiącu informacja o tym się pojawia. nic nie poradzę niestety na to, że po dojściu do klasy graficznej moja wyobraźnia się pobudza. Ostatnio wpadłam na pomysł tworzenia grafik promujących dane opowiadanie. Gdzieś byłaby okładka, gdzieś tytuł, gdzieś informacje o czym jest opowiadanie. Nie wiem, do czego by mi się to przydało, ale może kiedyś wykorzystam ten pomysł?

Planuję też pozmieniać parę rzeczy na profilu. Może ktoś zauważył nowe (nieskończone i przypadkowo dodane) tło? Coś będę z tym działać na pewno. (swoją drogą, jak ktoś ma rozmiary tła na telefonie i na komputerze, będę kochać za podesłanie mi ich!)


Prawdopodobna przerwa:

Postaram się jej uniknąć co prawa, ale jeśli nie pojawią się informacje z kwietnia, nie panikujcie!

W majówkę przyjeżdża do mnie przyjaciółka ( @GwinMoo Kochajcie ją i namawiajcie do pisania ff!). Prawdopodobnie przyjedzie albo na koniec kwietnia, albo na początku maja. Ale widząc, jakie lenistwo mnie dopadło, boję się że nic nie napiszę tutaj w kwietniu, a podczas jej obecności nie będę miała jak napisać ich. Ale nie martwcie się, w maju wszystko nadrobię!


No i najważniejsze! Jest około 23:40 7 kwietnia 2018 w Polsce. W Korei w tym czasie jest ok. 6:40 8 kwietnia 2018. Co za tym idzie?

Dzisiaj są urodziny naszego aniołka Jonghyuna!

Więc chcę powiedzieć przy Was, że bardzo kocham naszego Jonga, dziękuję mu za wszystko, że poznałam SHINee i jednocześnie niego, że był i dalej jest moją inspiracją i teraz, jak ogląda nas z nieba, w chwilach samotności czuję, że jednak ktoś przy mnie jest. Ktoś, z kim mogę porozmawiać, wyżalić się i czuć, jakbym spędzała czas z przyjacielem.

Dziękuję jeszcze raz za wszystko Jongie!

#HappyJonghyunDay

InformacjeWhere stories live. Discover now