Witam wszystkich w te zimne dni!
Tak, wiem że grudniowe aktualności w stosunku do tych listopadowych pojawiają się dość późno, ale było to spowodowane moim zabieganiem przed świętami. Miałam dużo rzeczy do ogarnięcia, o niektórych wspomnę niżej, więc nie przeciągam i lecim dalej! ^3^
Blog:
Może ktoś zauważył, może nie, ale od chyba niecałego miesiąca blog jest odnowiony. Zmienił swoją kolorystykę z jasnej zieleni, na czerń. Jak już wspominałam na Asku, zawsze broniłam się przed ciemnym blogiem, a ostatecznie taki właśnie stał się mój, no ale cóż... Kolejną wyraźną zmianą jest sama jego nazwa. Stwierdziłam, że wyrosłam z "LittleAsianYaoi" i chciałam nazwać go troszkę... Doroślej? Chyba tak to mogę określić. Więc nowa nazwa to Kocurek Bummie's Heaven.
Nie jest to oficjalnie zakończony wygląd bloga, nie zrobiłam jeszcze baneru z nazwą bloga etc. ale na bieżąco będą się pojawiały nowe opowiadania.
http://kocurek-bummies-heaven.blogspot.com/
Photoshop:
Z posiadaniem Photoshopa wiąże się kilka konsekwencji. Między innymi są to... Lepsze okładki! Program pozwala na wiele możliwości, a ja w szkolę uczę się na bieżąco używać różnych narzędzi w nim, więc z czasem moje okładki będą wyglądały o wiele lepiej.
Święta:
Święta za 10 dni, a ja obiecałam Wam special na nie. No, nie powiem że oficjalnie go skończyłam, ale zostało mi już naprawdę mało do końca, więc jestem pewna że się wyrobię. Okładka jest, prezentacja książki też, teraz wystarczy napisać zakończenie i vuo'la! Premiera 24 grudnia o godzinie 14:00!
Mała reklama:
Tyle z nowinek z mojej strony, czas zareklamować jedną debiutującą autorkę! Jest nią GwinMoo
Moja przyjaciółka właśnie zabiera się za pisanie opowiadania fanfiction JongKey. Przyznam, troszkę tu Was okłamałam, bo nie jest to jej pierwsza napisana i udostępniona praca, gdyż w swojej karierze napisała już jedno opowiadanie (które umarło śmiercią tragiczną [*] ) oraz krótkiego oneshocika. Bardzo fajnie pisze, miło się to czyta, a jak ma okazje, opisuje wszystko tak dokładnie, że aż tęcza wypływa z buzi.
Nie powiem Wam, kiedy opowiadanie się pojawi, idzie ona takim tokiem jak ja, że skończy opowiadanie i dopiero zacznie je udostępniać, ale będę na bieżąco informowała co i jak w związku z tym! Zachęcam Was do obserwowania jej, bardzo to ją zmotywuje i z pewnością napisze opowiadanie szybciej.
To jak zawsze na koniec ogłoszenia parafialne
Zachęcam do wbijania na mojego Aska, gdyż tam często informuję o nowościach, odpowiadam na Wasze pytania i jeśli się uda, piszę z ludźmi poprzez pytanie i odpowiadanie na pytania. (Chyba wiecie o co chodzi XD )
Proszę obserwujcie Gwin Moo, bo bardzo zależy mi na tym, by wskoczyło jej trochę obserwujących. Jak znajdzie czas, pewnie poprzegląda Wasze profile czy opowiadania, a co najważniejsze, zmotywuje to ją do dalszego pisania. Przepraszam, że będę Was tym męczyć, ale jak napisałam, jest to dla mnie ważne. D:
YOU ARE READING
Informacje
RandomJeśli wchodzisz na mój profil, najlepiej by była to pierwsza zakładka, którą odwiedzisz! Znajdziesz tu informacje o moich aktywnościach, pomysłach na nowe opowiadania i wiele innych, ważnych rzeczy. Informacje pojawiają się na koniec miesiąca lub w...