Większość osób pewnie się domyśla, dlaczego osobny post z informacji, ale i tak wszytsko wyjaśnię.
Jak pewnie wiedzie, 18 grudnia 2017 jedno ramie błękitnego ramienia gwiazdy zgasła. Jonghyun był ważną osobą dla SHINee, dla rodziny, fanów, dla mnie. Gdyby nie zespół, w którym się znajdował, na pewno nie poznałabym tak wspaniałej muzyki, niesamowitych ludzi, nie zmieniłabym mojego poglądu na wiele rzeczy. Niestety te piękne oczy nie będą spoglądały już w kamerę, jego głos nie będzie pieścił naszych uszu, nie zobaczymy już więcej zdjęć całej piątki. Ja od dzisiaj nie będę nazywała ich SHINee, dla mnie SHINee to FIVE i bez niego to tylko Onew+Key+Minho+Taemin. Nie będę mieć nowego UBanu po ich rozpadzie, a nawet gdyby, nie będę kochać innego zespołu tak bardzo jak SHINee. Zawdzięczam im bardzo wiele, dziękuję wszystkim za wspieranie Shawoli i nie zapomnijcie, że resztę członków również trzeba wspierać, bo dla nich to jeszcze większa tragedia niż dla nas.
Kochamy Cię Kim Jonghyun. Spoczywaj w pokoju. ♥
A teraz wyjaśnienie, dlaczego pisze ten post. Kiedy się dowiedziałam o ty, jak tylko moje myśli zaczynały zahaczać o inne tematy, trafiały na Wattpada i moje opowiadania na nim. Długo myślałam, co z tym zrobić, czy pisać dalej o moim ulubionym shipie i ostatecznie stwierdziłam, że nie skończę z tym.
Może ktoś się burzyć, że to brak szacunku etc. ale według mnie nie jest to właśnie brak szacunku do niego. Jeśli wszyscy zaczniemy pisać jedynie podziękowania za wszystko, tęskne posty, pytania co w nas zmienił etc powoli oszalejemy. Mogę pisać bez sensu, bo jest to dla mnie dalej bardzo ciężkie, ale myślę że rozumiecie.
Będę pisać z nadzieją, że pomoże mi to zapomnieć o tym wszystkim, że będę dalej uważała, że on jest z nami i wszyscy są szczęśliwi. Będę miała również nadzieję, że pomogę tym też innym i wspólnie zapomnimy o cierpieniu w momencie czytania fanfików. Oczywiście zaczekam trochę, aż wszystko się uspokoi, więc w najbliższym czasie na moim Wattpadzie nie pojawi się nic z JongKey i prawdopodobnie w opowiadaniach Jonghyu również nie będzie się pojawiał. Co nie oznacza, że o nim będę zapominać.
Mam nadzieję, że jakoś rozumiecie mój post. Trzymajmy się wszyscy razem i pamiętajmy, jakiego wspaniałego człowieka mieliśmy okazję poznać. ♥
YOU ARE READING
Informacje
RandomJeśli wchodzisz na mój profil, najlepiej by była to pierwsza zakładka, którą odwiedzisz! Znajdziesz tu informacje o moich aktywnościach, pomysłach na nowe opowiadania i wiele innych, ważnych rzeczy. Informacje pojawiają się na koniec miesiąca lub w...