"03"

638 28 5
                                    

Kapıdan gelen gıcırdama sesiyle yastığa gömdüğüm yüzümü kaldırdım, baş ucumda kişi saate baktım. 2:30 'du... -gece-. Geç gelmişti. Başımı yeniden yastığa gömdüm. Gözlerimi kapattım. Yanağımda hissettiğim yumuşak dudaklarla tekrar gözlerimi açtım. Karşımda yanağımı öpen, saçımı okşayan bir Bieber vardı. Beni uyuyor zannediyordu herhalde... duyduğum fısıltı gibi sesle gözlerimi iyice kapattım. "Ben böyle olsun istemezdim be Selena. Bu korkuyla yaşamak istemezdim. Ne zaman gideceğin, ne zaman beni bırakacağın korkusuyla yaşamak istemezdim. Benim yanımda kendi isteğinle kalmanı isterdim. Sen aydınlıksın Selena. Benim asla olamayacağım, asla ulaşamayacağım bir aydınlıksın. Ama biliyorum ki sen bu karanlıkta ki tek aydınlıksın. Sen benim hayatımda ki tek iyi şeysin Selena. Eğer sende beni bırakıp gidersen ben karanlıkta bir başıma , kötülüklerle yalnız kalırım. Sen benim sevdiğim tek insansın. Eğer sen de gidersen ben yok olurum. Sen benim konuştuğum tek varlıksın. Sen benim yanımda olmazsan ben bir canavara dönüşürüm. Benim bu kapkaranlık hayatımda içimde ki aydınlığı dışarı çıkarabilecek birisi varsa o kişi sensin Selena. Sen benim yanımda sadece 1 yıllık varsın. Şimdilik tek umudum, beni bu süreçte sevmen. Ve benden vazgeçmemen. Çünkü benden vazgeçersen bende kendimden vazgeçerim. Ve işte o an. Dünya Bieber kasırgası ile karşı karşıya kalır. Dünyayı kendi cehennemime çeviririm. Kimse orada olmak istemez. Lütfen içimde ki iyiliği çıkar bütün bunlara engel ol! Lütfen..."gözlerimi açtım. Ona baktım. Yatakta doğruldum. Sırtımı duvara dayadım. Selena," bir daha sakın! Sakın! Beni öpme!" Dedim sesimde ki uyarıcı tonu belli ederek. Yataktan kalktım . Bana seksi bir sırıtış gönderdi. Justin," benim karım değil misin? Seni ölebilirim! İstediğimi yapabilirim." Eliyle yeri gösterdi. "Hatta seni hemen şimdi şuracıkta becerebilirim." Ona yalvaran bakışlar gönderdim. Ben bakireydim. Bakireliğimi sevmediğim birisine veremezdim. Hele bir psikopata asla veremezdim. Onu kızdırmamak gerekiyordu. O dediğini yapardı. Sustum... ve Tanrı'ya beni ondan kurtaracağı günün erken gelmesi için yalvardım. Justin bana doğru geldiğinde bir adım geri gittim. Selena," dur! Orada kal! Yaklaşma! Lütfen! Yalvarırım, yanıma gelme!" Bir adım daha attım. O ise üzerine gelmeye devam ediyordu. Bir adım daha attığımda sırtım duvarla buluştu. Bana iyice yaklaştı. Gözlerimden yaşlar istemsizce akıyordu. Sizce de korkmam normal değil mi? O bir psikopat! Bana doğru daha da yaklaştı. Vücudumuzun birleştiğini hissettim. Altımda ki sertliği hissedebiliyordum, ve bu beni korkutuyordu. Justin dudaklarını kulağıma sürttü, "benden korkuyor musun? " sesinde acı vardı. Soru vardı. Sanki bunu söyleyen o değilmiş gibi söylemişti. Ona hiç bir şey söylemedim. Her zaman yaptığım şeyi yaptım. Sustum. Sertçe yutkundum. Gözlerini yumdu. Bir cevap beklediği belliydi. Ama bende ne yalan söyleyecek gurursuzluk, ne de doğruyu söyleyecek cesaret vardı . Cevap alamayan Justin gözlerini sertçe açtı. Gözlerinin kızardığını fark ettim. Bu olamazdı değil mi? Bir psikopat böyle bir şey için ağlamazdı. Sessizliği bozan onun fısıltı gibi sesi olmuştu. "merak etme! Sana sen istemediğin sürece dokunmayacağım. Ama beni isteyeceksin Gomez! Eninde sonunda beni isteyeceksin!" Dedi ve son bir kez daha dudağını kulağıma sürttü. İğrenmiştim. Geri çekildi. Derin bir nefes aldım. Yatağa kendimi serbest bıraktım. Kapının kapanış sesini duymamla derin bir nefes aldım... sanırım buna alışabilirim. Dayan Selena sadece 1 sene kaldı. 1 sene sonra bu cehennemden defolup gideceksin.

Let Me Love You-Jelena-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin