"00"

1.3K 43 15
                                    


Selena:
Sakın evlendik diye üzerimde bir söz hakkın olduğunu düşünme!

(Görüldü)

Selena: bu formalite bir evlilik. Gerçek değil asla da olmayacak!

(Görüldü)

Selena: bizim seninle ne için evlendiğimizi sakın unutma! Biz seninle sadece Bieber ve Gomez şirketinin birleşmesi için evlendik -ki sen şu siktiğimin evlilik maddesini koymasaydın bu olmayacaktı-

(Görüldü)

Selena: bizim aramızda karı-koca ilişkisi olmayacak! Anladın mı beni? Biz birbirimizi sevmiyoruz ve sevmeyeceğiz!

Justin:bence bundan o kadar emin olma! Sevmemek derken kendinden bahsettin sanırım! Çünkü ben seni seviyorum. Ve beni seveceğine inanıyorum! Sana kendimi sevdireceğim Gomez!

Selena: sen psikopatsın Bieber! Sen gerçekten bir psikopatsın!

Justin:a a a çok ayıp kocana bunu demen sence yakıştı mı?

Selena: keşke hayatıma hiç girmeseydin Bieber!

Justin: kendine gel Gomez! Ben olmasaydım çoktan batmıştınız! Şimdi kendine gel ve benimle öyle konuş!


Selena: ben lensindeyim Bieber! Etrafımda olan herkese zarar veriyorsun ! 1 yıl sonra hayatımdan defolup gideceksin! Bu evlilik sadece 1 yıllık bir anlaşma! Bana hiç bir şekilde yaklaşmazsın!

Justin: tamam kabul ediyorum Selena! Ancak bu süreçte hayatımızda başka biri olmayacak! Eğer olursa...

Selena: ne onu da mı öldürürsün?

Justin:İnan bana öldürmekten çekinmem! O bana ölmek için yalvarır! Ve son olarak benimle evliyken yaptığın her bir yanlış hareket için sevdiğin bir kişiyi kaybedeceksin!

Let Me Love You-Jelena-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin